Isten szemével

2022.11.23. 08:47

2022.11.22.
1.
Olvastam: Jézus: „Születésemmel megnyitottam az Eget, s az Eget a
földre hoztam, hogy minden lélekben megnyissam az Eget.”
Hang: Akarom, hogy szüntelenül lobogjon benned ez.
Jézus: Emberré válásom nagyon nagy segítség volt számotokra. Az Én
születésem nélkül sosem juthatnátok fel a Mennyországba.
2.
Maria Valtorta: Jézus mondta Önmagáról, hogy Ő úgy szereti az
ellenségeit, mint a barátait, mert mindent Isten szemével lát.
Gondolat: Mi emberek nem Isten szemével látjuk a világot, hanem
hályogos szemmel, igencsak emberi módon.
Jézus: Még a legvadabb és legelszántabb ellenségedet is szeretned kell.
3.
Maria Valtorta: Egy Sámuel nevezetű fiatalember tanítványa volt egy
farizeusnak a templomban, akit olyan nagyon szeretett, és osztozott vele
minden gondolatában. Amikor Jézus meggyilkolása volt a téma a
köreikben, saját kezűleg akarta Sámuel az Úr Jézust meggyilkolni, mert
abban a hiszemben volt, hogy ezáltal jót tesz és Istent szolgálja. Jézus
úgy beszélt Sámuellel, hogy Sámuel nem tudta, hogy kivel beszél.
Amikor Jézus felfedte Magát Sámuel előtt, azt mondta neki: „Nem
szabad elveszítenünk a lelkünket egy ember szeretetéért”.
Hang: Nem is fogod elveszíteni soha.
Jézus: Te annyira szeretsz Engem kislányom, hogy nincs az az ember,
aki Ellenem tudna hangolni.
4.
Hang: Bebörtönzöd magadat ebbe.
Jézus: A feladatot, amit Tőlem kaptál a legfontosabbnak tartod, és
semmiféle okból el nem hagynád.
5.
A saját életemre gondoltam.

Kép: Egy ovális alakban futó erővonalakból egy idő után egy szív alak
formálódik.
Jézus: A te életedet az Én szeretetem vezeti. Ezért csupa szív ember
vagy.
6.
Hang: Az emberi szívek morzsája vagy ebben.
Jézus: Minden felebarátodban, akivel kapcsolatba kerülsz, egy kicsiny
részét hagyod a te szívednek.
7.
Hang: Rengeteg koronával várok még.
Érzés: Arról volt szó, hogy az Úr sokakat akar megkoronázni a
Mennyben.
Jézus: Sok-sok teremtményemnek kell megtérnie ahhoz, hogy elnyerje
Tőlem a félretett koronáját.
8.
Hang: Láthatatlanná teszlek Én téged ezért.
Jézus: Az antikrisztus emberei majd el akarnak fogni, de Én ezt
megakadályozom, mert láthatatlanná teszlek.
9.
Kép: Az Úr Jézus egy sokaságban van, sokan veszik körbe. Mivel
magas a termete, a feje kiemelkedik a tömegből.
Érzés: Olyan érzések kavarognak bennem, melyek Hozzá tapasztanak,
de olyan megközelíthetetlen számomra, mert sokan veszik Őt körbe, és
én távol vagyok Tőle.
Kép: Az Úr Jézus mellettem terem, és érezteti velem, hogy velem van.
Jézus: Ne gondolj arra, hogy amiért sok-sok ember szeret Engem, ez a
tény távolabb visz Tőlem. Ahogyan Rám gondolsz, már ott is termek
melletted.
10.
Olvastam: Luisa Piccarreta és Mária Natália nővér írásaiban olvastam:
Jézus: „Mi Magunkat szeretjük a teremtményben”.
Kép: Jézus képe a Szent Szívvel.

Érzés: Akkor érvényes ez a kijelentés leginkább, ha a Szentháromság
egy Isten a lélekben lakik, és saját Magukat és munkájukat látják a
lélekben.
Jézus: Minden gyermekünkben ott van a szikra, amit Atyám a
teremtésekor beletett. Emiatt a szikra miatt tud a tökéletesség felé
haladni. Közben különböző kísértésekkel találkozik, és mikor Mi, a
Szentháromság kijelentjük, hogy Magunkat szeretjük gyermekünkben,
akkor ezt a szikrát szeretjük. Csak akkor mondhatjuk ezt, ha gyermekünk
igyekszik Minket követni.
11.
Olvastam: Luisa Piccarreta: Jézus: „A teremtmény az Isten örök és
végtelen szeretetének kiömlése, kiáradása”.
Gondolat: Isten az emberen keresztül munkálkodik.
Hangom: Akarom, hogy az Úr az életemben az Ő akarata és meglátása
szerint munkálkodjon és cselekedjen.
Hang: Tetszésemre vagy.
Kép: Jézus szelíd arca.
Kép: Fehér fény.
Jézus: Bizony csak abban tudok munkálkodni, aki megnyitja a szívét, és
befogadja az Én szeretetemet. Benned az tetszik Nekem a legjobban,
hogy akadálytalanul tudok munkálkodni benned.
12.
Azt vettem észre egyesekről, hogy nem érzik, hogy többek között van
otthoni kötelesség is.
Hang: Te mindig ilyen voltál? Jobban kell a…
Jézus: Nem szabad elhamarkodott véleményt alkotni másról, mert ti
engesztelők sem voltatok ilyen aktívak és szorgalmasok mindig.
13.
A testvérem mondta, a pesti Ferencesek kriptájában olyan
orgonaművész van eltemetve, aki hosszú évtizedekig volt a templomban
kántor. Véleménye és érzése szerint ő is kiesdekel kegyelmeket a
mostani, ott szolgáló kántoroknak és kórusoknak, hogy szépen
énekeljenek.

Kép: Egy helyen pozitív dolgok is hatnak, nemcsak negatívak. Például,
ha sok szentéletű ember és pap volt ebben a templomban a korábbi
években is, az kihat a templom mostani miliőjére, kisugárzására.
Jézus: Nemcsak a negatív emberek és események hatnak a következő
nemzedékekre, hanem a kiemelkedően pozitív viselkedésű,
életszentséget képviselő felebarátaitok is. Bármilyen régen éltek, lelkük
ereje kisugárzik arra a területre.
14.
Hang: Az írásról, az írásodról beszélni kell.
Jézus: Azt szeretném, hogy akik az interneten találkoznak az írásaiddal,
beszélgessenek róla. Osszák meg egymással véleményüket. Mondják el
másoknak is, akik nem jutnak hozzá.
15.
Hang: A plébános azt üzente mindenkinek.
Kép: Magasan egy állványon, egy átlátszó dobozkában egy sárga
gyöngyökből álló rózsafüzér van.
Jézus: A plébánosok kötelessége, hogy most a megpróbáltatások előtt
hívják fel a híveik figyelmét a rózsafüzér imádkozására. A legfőbb cél a
világ békéje legyen.
16.
Hang: Az egészben egy katyvasz, egy frusztráció.
Kép: Egy ciklámen színű rózsa.
Jézus: Nagy keveredés készül a vezetői körökben. A sok változtatással
egyre távolodnak az igazságtól.
17.
Hang: Engesztelés, szeretetgyűjtés.
Jézus: Most, hogy a végső idők felé haladtok, sokat engeszteljetek,
melyben nemcsak imák vannak, hanem áldozatok, lemondások,
szenvedések felajánlása is. Azonkívül gyakoroljátok a felebaráti
szeretetet és az Isten-szeretetet.
18.
Arra gondoltam, amikor meghalunk, mit viszünk magunkkal az örök
életbe.

Hang: Szép odafigyeléssel veled ez.
Jézus: Sokan vannak olyanok, akik hozzátartozójuk elvesztésekor a
szép koporsóra, a gyönyörű márványsírra és virágokra gondolnak,
koszorúkra, mécsesekre. Ezeken kívül más eszükbe nem jut. Pedig ezek
másodrendű dolgok. Első és legfontosabb lenne, hogy papot hívjanak
hozzá. Azután egyházi temetést kérjenek. A legfontosabb az érte
mondott szentmise. Mivel a hozzátartozó nem lát bele a szeretettje
lelkébe, nem tudja, mit visz magával a Velem való találkozásra. Ezért a
hozzátartozó a halott helyett tartson mély bűnbánatot. Kérjen helyette
bocsánatot Istentől és a megbántott felebarátaitól.
19.
Hang: A talentumokhoz.
Kép: Az Égből egy nagy szent érem esett le valaki, vagy valakik elé.
Jézus: Ezzel a szentelmények fontosságára hívom fel figyelmeteket.
Van, aki sok talentumot kap, de a szentelményeket nem tartja
semminek. Pedig ezek nagy segítségére lehetnek a szentté válásban.
20.
Hang: Meg kell, hogy mondjam ezt neked.
Jézus: Meg kell beszélnem veled a jövőben kapott fontos feladataidat.
21.
Hang: A fülemben vagy.
Jézus: Ez azt jelenti, hogy mindig figyelek a hangodra, mindent
meghallgatok, amit mondasz. Azt is, amit Nekem mondasz, és azt is,
amit másnak.
22.
Hang: Fenséges kommunikációm veled ez.
Jézus: Minden szavam, amit hozzád intézek ezekben az írásokban szent
és misztikus.
23.
Hang: Nagyon komolyan gondolom ezt veled.
Jézus: A rád bízott feladatot, szeretetem és irgalmam kisugárzását a
felebarátaidra, mindig nagyon komolyan gondolom. Hiszen ez
üdvösségüket befolyásolja.

24.
Hang: Én a te világosságod maradok.
Jézus: Most is, és a jövőben is elárasztalak az Én világosságommal.
Tisztánlátást adok neked.
25.
Hang: Én állandóan mindent kapok.
Jézus: Ebbe a mindenbe beletartozik a szeretet, a hála, az együttérzés,
a kedvesség az Én gyermekeim részéről, ugyanakkor kapok sok
megaláztatást, hitetlenséget, rágalmat, gyűlöletet.
26.
Hang: Mindnyájan egyek vagyunk veled.
Jézus: Mivel a Mi hűséges gyermekünk vagy, az egész Szentháromság,
a Szűzanya, a szentek és angyalok, mindnyájan együtt érzünk veled,
egy az akaratunk, és egy az örömünk.
27.
Hang: Hogy árulkodjak valakinek.
Kép: Kék fény.
Kép: Jézus szelíd arca.
Jézus idéz valakit: „Engedd meg Uram nekem, hogy csak Neked
árulkodjak. Te nem mondod el senkinek”.
28.
Hang: Itt kemény szakadás lesz az Egyházban.
Jézus: A változtatások miatt két részre szakadnak a papok, a püspökök
és a hívek is. Ez lesz a reformálás szomorú következménye.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr9618042804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása