Isten szemével

2022.11.01. 08:43

2022.10.31.

1.

A magzatra gondoltam, akiért imádkozom, és az jutott eszembe, hogy nemsokára letelik a 9 hónap.

Kép: A magzat sír, hogy hiányozni fognak neki az imák. A karjaimba veszem őt, és vigasztalom.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Jézus: Ne sajnáld ezt a magzatot, mert a hosszú hónapok alatt annyi kegyelmet esdettél ki szereteteddel és beszélgetéseiddel neki, hogy az elég lesz egész életére.

2.

Kértem az Urat, amikor befejeztem a jelenlegi magzatért való imádkozást, lehessenek ikrek, többszörös ikrek lehetőség szerint.

Kép: Arany fény.

Hang: Nagyon tetszik benned ez.

Kép: Egy hosszú hajú kislány két copffal egy szobából siet ki az előszobába, fehér harisnya, vagy zokni van rajta, és egy szoknyácska. A szobában több gyermek volt, akik készülődtek valahová.

Jézus: Nagyon szép ötlet, hogy legközelebb ikreket szeretnél választani, mert az a cél, hogy minél több kis magzatnak legyen egy szerető, gondoskodó lelki anyukája.

3.

Kép: Egy valaki balra fordulva, tekercset tart a kezében és olvas. Felolvassa felettesének, a Királyának a rendeletét.

Jézus: A jövőben kapsz egy fontos üzenetet, amit fel kell olvasnod a felettesednek, egy papi személynek. Ezt az üzenetet Én küldöm általad az Egyháznak. Tehát, nemcsak az írás lesz a feladatod a jövőben, hanem a feletted álló személynek az Én szavaimat közvetíteni. Már előre mondom neked, hogy eljön az ideje annak, amikor a liturgiában valami szokatlan, döntő változás történik.

4.

Mijo Barada mondta: Azok az áldások, amit kaptunk életünk során, a csontunkba vésődnek.

Érzés: Nemcsak az áldások, hanem minden ima, szentmise, szeretetcselekedet stb ránk ragadnak, a csontunkba, a genetikai állományunkba, a lelkünkbe.

Kép: Amikor teszünk valamit, mint például ima, másokkal való foglalkozás, mintha a vérünk változna, sok szép dolog kerül bele.

Kép: A lelkünk olyan, mint egy folyadék. Ha jót teszünk, valami szépet, mint díszelemet rakunk a folyadékba, mint például virágot, ajándékot, vagy mást. Ha pedig rosszat teszünk, elrondítjuk a folyadékot, mintha szennyet szórnánk bele. Az idő előre haladtával növekszik a folyadékban lévő dolgok mennyisége.

Jézus: A jócselekedetetek, és a rosszak is tulajdonképpen végig kísérik az életeteket. Emlékeztek rájuk. Az áldásokkal, a szentmisékkel és szentáldozásokkal, az áldozatokkal és jócselekedeteitekkel ékesítitek, szépítitek a lelketeket. A bűnök viszont ártanak nektek, nyomasztó emlékeket hagynak maguk után. De a bűnbánatotok és az Én Szent Vérem ezeket az emlékeket lemossák. Törekedjetek a jóra.

5.

Mijo Barada mondta: 20 ereklyéje van.

Gondolat: A magamfajta hétköznapi ember csak álmodozhat ilyesmiről.

Bensőm: Én a szívemben akarom hordozni mindenki ereklyéjét, szentekét, szenvedő lelkekét, magzatokét, lombik babákét. Tebenned van Uram mindenki. És ha Téged hordozlak a szívemben, mindenki bennem van. Kell ennél több ereklye?

Kép: Jézus balra fordulva.

Jézus: Tulajdonképpen minden üdvözült léleknek lehetne ereklyéje, ha valaki gondoskodna az ő maradványairól. Például ruhájából, testéből egy darabkát megőrizne. De ez lehetetlen, mert senki sem tudja, hogy ki üdvözült már. Csak a nagy szentekről derül ez ki. Te kislányom, minden szentet, mintha ereklyéd lenne róluk, a szívedben viseled.

6.

Egy szentmisén a prédikáló pap egy nagy szentet idézett: „Tartsuk a szívünket a pokolban, mert így érezzük az Úr irgalmát”.

Gondolat: Én pedig legszívesebben a Mennyben tartanám a lelkemet, mert az azt jelenti számomra, hogy tudatosan is Isten szent színe előtt vagyok, kötelességem mindenkit szeretni, nem haragudni senkire, imádkozni értük, lelki életben fejlődni, Isten nyomdokaiba lépni, Isten akaratával egyesülve lenni stb, és nem lehetek ott, ha Istennek ellent mondok, engedetlen vagyok, nem vagyok alázatos, és ha szeretetlen vagyok.

Jézus: Ezzel a szenttel a végtelen alázat mondatta e szavakat. Ő nem azt akarta kifejezni, hogy a pokolra való és hogy oda fog jutni. Ő is tudta, hogy Isten irgalma óriási. Ez a mondat azoknak szól, akiknek nem működik jól a lelkiismeretük. Azt hiszik, hogy ők hibátlanok, és ha meghalnak, azonnal a Mennybe röpülnek.

7.

A Bakhita filmet néztem, melyben volt egy jelenet, amikor az anyuka belehalt a szülésbe.

Gondolat: Az én saját születésem jutott eszembe, és megköszöntem az Úrnak a születésemet, az anyaméhet, mely engem kihordott, amely akart szeretettel kihordani, és a szülőcsatornát, amelyen keresztül világra jöttem.

Kép: Én, mint baba az anyaméhben, csókolom az anyaméhet, az otthonomat, mely körülvesz.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Kép: Az őrangyalom puszil, míg baba vagyok.

Kép: Én, mint baba, egy burokban vagyok jobbra fordulva, hallgatom a folyadék csorgadozását, cseppenését, a légzést.

Érzés: Mintha ezt lélegezném be, ami táplál, emel, változtat.

Jézus: Lelked és tested egyaránt mindent átél, ami a fogantatás pillanatától a magzati fejlődésben a születésig történik. Csodálatos kislányom, te erre is gondolsz. Másoknak eszébe sem jut.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr5818042798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása