Isten szemével

2022.08.24. 08:33

2022.08.23.

1.

Egy szentmisén egy pap arról prédikált, hogy Magyarország sorsa függ a mi Szűzanyához való viszonyunktól.

Kép: Egy Oltáriszentség.

Jézus: Kislányom, a Szűzanya, az Én Édesanyám mindig ott van Mellettem. Így, az Oltáriszentség mellett is. Ha Engem szeretsz, akkor egyidejűleg őt is szereted. Édesanyám és Én egyaránt országotok mellett állunk, és támogatunk benneteket.

2.

Beteg voltam és depressziós. Szent István király ünnepén az ünnepi szentmisét a Szent István bazilikából a TV-n követtem.

Érzés: Nem tudott lekötni, hiába próbáltam odafigyelni. Mintha olyan távoli lenne az Úr, akiről beszélnek.

Jézus: A lelki szárazságnak egy fajtája az, amit depressziónak érzel. Ez származhat a gonosztól, de Én is adhatom, hogy a lelkedet csiszoljam általa.

3.

Eszembe jutott, hogy majd a nehéz időkben, amikor az Úrról kell beszélnem, hogyan fogom azt megoldani.

Kép: Kitárt karral beszélek, mintha olyan valakiről beszélnék, akit nagyon jól ismerek.

Jézus: Ne félj te attól, hogy majd a nehéz időkben nem tudsz Rólam beszélni az embereknek. Szentlelkem egészen beborít majd.

4.

Szent István király ünnepén az ünnepi szentmise után Szent István király intelmeiből olvastak fel részleteket. Többek között az is elhangzott, hogy az elődök nyomdokaiba kell lépni.

Kép: Összehajtott papírok egy dobozban. Olyan papírok ezek, melyeket elődök hagytak rám, vagy ránk.

Jézus: Ahogy telnek az évszázadok, az Én magyar népem egyre jobban eltávolodik Szent István és kortársai hitétől. Ti engesztelők, akiknek erős a hite, imádkozzatok honfitársaitokért, hogy kerüljenek közelebb Istenhez, hogy növekedjen a szívükben a hit és a remény. A te őseid idejében még komolyabban gyakorolták vallásukat, tisztelték az ünnepnapokat, olyankor nem dolgoztak, rendszeresen jártak szentmisére. A te korosztályodban alig találok olyanokat, akik hithű Katolikusok.

5.

Kép: Sok régi könyv van a padlón egymás tetején, szinte kisebb tornyokban állnak egymás mellett. Valaki arrább mozdítja őket és elveszi.

Jézus: A mai kor embere lejárt, elavult írásokként tekint a régi magyarok vallásos történetű könyveire.

6.

Arról gondolkodtam, hogy a társadalom tele van romlott lelkű emberekkel. Sok a hazugság, kétszínűség, hitegetés, stb.

Érzés: A lelki nyomorultak nyomorékká teszik az embert, és csak az erős lelkűek maradnak meg Isten mellett.

Hang: Az egyik nap…

Kép: Egy lány arccal a vízbe esett, mintha belökték volna.

Hang: … és azt csinál, amit akar.

Jézus: Ahogy mondtam az előbb, egy súlyos lelki szárazság nehezedik rád. Elvesz minden örömöt, szeretetet, reményt, és mindent, ami Felém fordít téged. Mégsem fordulsz el egészen, mert a lelked mélyén érzed, hogy Hozzám tartozol. Azért engedem meg ezt neked, hogy ilyen száraz legyen a te lelked, hogy együtt érezz azokkal, akik mindig ilyen hangulatban vannak. Azt a pillanatot ábrázolja ez a kép, ahogy ellenségem beletaszít téged ebbe a reménytelenségbe.

7.

Gondolat: Uram, Te nagyon jó vezető és tanító vagy, csak én vagyok nagyon rossz tanuló.

Kép: Kék fény.

Hang: Jó nyersanyagom vagy.

Hang: A szíved hallgat Rám.

Jézus: Mikor azon keseregsz, hogy az Én tanításom lehullik rólad, megvigasztallak. Én jól tudom, hogy a szíved-lelked az Enyém.

8.

Arról beszéltek nekem, hogy egyik-másik nemzetiségnek milyen erős a hite.

Jézus: Nem lehet általánosítani egyik-másik nép hitének mélységeit. Amikor az ember elém kerül, soha nem azt kutatom, hogy melyik nemzetből származik, hanem azt, mennyi a szeretet benne.

9.

Kép: Két kép van egymás tetején:

- Kis Szent Teréz arca

- Jézus a kereszten

Jézus: Az áldozathozatalok különbözőségét tárom eléd e két képpel. Jézus hatalmas nagy áldozatok képviselője, Kis Szent Teréz pedig a kis lemondások és a kis áldozatok példaképe.

10.

Sokszor látom az Úr Jézus arcát és képét a torinoi lepelről.

Jézus: Azért mutatom olyan sokszor a torinoi leplen lévő arcomat, mert ez őrzi meg örökre nektek az Én földi arcvonásaimat. Ennél hitelesebb kép nincs Rólam. A szemeim sugározzák irgalmamat és szeretetemet, szelídségemet és jóságomat.

11.

Hang: Ez hiábavaló. Ne a hiábavalóságban élj te.

Jézus: Hiábavaló hálát és megbecsülést várni minden körülötted élő embertől.

 

12.

Hang: Ez neked sürgős.

Hang: Sietni kell ezért.

Jézus: Egyszer mondtam már: „legyetek tökéletesek, mint Atyátok”. Neked az a legsürgősebb, hogy lelked tökéletessé váljon.

13.

Hang: Sok kegyelem születik benned ezért.

Jézus: Azért kapod a sok kegyelmet, hogy felrázd velük felebarátaid lelkét.

14.

Olvastam: Az embert arról lehet felismerni, hogy mitől függ.

Hang: Te ne függjél semmitől, legyél szabad.

Hang: Hogy engedjél el mindent.

Jézus: A világi embert arról lehet felismerni, hogy nagyon ragaszkodik valamihez, vagy valakihez: pénzhez, sikerhez, hatalomhoz, szexhez, az emberek véleményéhez, stb. A lelki ember más. Szabad, és nem függ a világi dolgoktól. A szabadság boldogságot ad a lelkednek.

15.

Olvastam: A gondolat anyag.

Kép: A gondolatnak is vannak parányi részecskéi, úgy, mint a fénysugárnak.

Érzés: Így van a szónak is.

Hang: A szónak is ereje van, feltámasztó, vagy temető.

Jézus: Ezért van az, hogy vigyázni kell a gondolataidra és a szavaidra. A szavaknak érzelmi hatása is van azokra, akik hallják. Lehet, hogy magadhoz vonzod ezáltal őket, lehet, hogy eltaszítod magadtól.

16.

Egy ellenségért imádkoztam.

Hang: Tiszteld ellenségedet ezért.

Jézus: Őt is Isten teremtette a saját képe hasonlatosságára, ezt tiszteld benne.

17.

Kép: Egy hosszú faasztal, rajta egy kehely és más 1-2 apróság.

Jézus: A keresztényüldözés idejében a rejtekben valaki előkészítette a szentmise tartozékait.

18.

Kép: Egy nagy zöld könyv, Biblia, vagy misekönyv egy padra van fektetve. A padhoz még odatámasztottak egy arany feszületet, amilyet egyes templomokban a szentmisére való bevonuláskor és kivonuláskor a ministránsok szoktak vinni.

Jézus: Megengedem, hogy belepillants a jövőbe, amikor a Biblia és a feszület várja a híveket a bibliaórára. Ez már nem nyíltan történik, hanem bujdokolva a rejtekhelyen.

19.

Szentmisén a bevonulási ének: „Minden föld imádjon Téged Isten…”

Kép: Libasorban vagyok szerzetesekkel, énekelve haladunk előre körmenetben az Úr, vagy az Oltáriszentség előtt, időnként megállva és Feléje fordulva.

Jézus: A nehéz időkben elsősorban a szerzeteseket fogják üldözni. Te lélekben együtt imádkozol, énekelsz velük.

20.

Egy olyan dolgot kaptam ajándékba, amivel nem tudtam mit kezdeni.

Hang: Ha ajándékozol valakinek valamit, hogy örömére legyen.

Jézus: Vannak, akik a feleslegükből ajándékoznak, amit ők sem tudnak használni. Az ilyen ajándékozás nem valami nagy jócselekedetre vall. Ha adni akartok, először ismerjétek az ajándékozottat, hogy mi után érdeklődik, minek örülne. Az ilyen ajándékozás igazi, nemes cselekedet.

21.

Hang: Neked ezt osztogatni kell.

Jézus: A szeretetre gondolok, amit válogatás nélkül kell osztogatnod.

22.

A horvát és szerb emberektől többször hallottam, amikor a saját nemzetiségükhöz tartozó emberre mondják: „Ő a mienk”.

Gondolat: Én nem úgy nézek az emberekre, hogy „a mienk”. Ha látom, hogy keresztény hívő, akkor természetesen, „hozzánk tartozik”. Ha úgy nézek mindenkire, hogy az Úr gyermeke, és a nem hívőkre gondolok, akkor az nem azt jelenti, hogy ők „nem a mienk”, csak harcolnunk kell értük, hogy a „mienk” lehessenek.

Jézus: Örülök, hogy te nem a nemzetekhez való tartozás szerint érzed a szimpátiát az emberek felé. Az áll közel hozzád, aki Engem szeret és hisz Bennem. Látod, lelki szárazság ide vagy oda, amikor kell, beléd oltom az Én forró szeretetemet.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr4618042776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása