Isten szemével

2022.10.19. 08:41

2022.10.18.

1.

Egy szombati nap a Nagy Szent Teréz templomban papszentelés volt, amely ünnepre nagyon el akartam menni. Előtte szentségimádásra akartam menni egy másik templomba, hogy lelkileg előkészüljek e szép eseményre. A templomba érve azzal szembesültem, hogy a szentség nem volt ott a megszokott helyén, sőt, sehol sem volt kirakva. Egy igekártyát húztam a szentségi kápolnában, hátha a rajta feltüntetett gondolat ad valami lelki erőt. Az igekártyán ez állt: Zsolt (51,12-13): „Szívet teremts Uram, tisztát belém, adj lelket újra, szálegyenest. El ne taszíts orcád elől Uram, és meg ne vond tőlem Szentlelkedet”.

Hang: Akarom.

Kép: Az Úr Jézus balra fordulva.

Kép: A Mennyei Atya, mint Király, a jobb karját előre nyújtja, és előre mutat. Én Előtte álltam lefelé hajtott fejjel.

Kép: Az Úr a Szentlelke által teremt. Lassan kialakul, formálódik egy szép, dobogó, tiszta szív.

Kép: Fény.

felesleges és túl hosszúA Nagy Szent Teréz templomban magukkal ragadtak a magyar szentek képei, legfőképp Szent István képe, ki egy kettőskeresztet tartott a kezében. Kértem a közbenjárását, és hogy a bátorságát és hitét öntse belém.

Gondolat: Amikor a kettőskeresztet szemléltem Szent István király kezében, eszembe jutott, hogy mindig az Úr keresztjéhez kell fordulnom, és ragaszkodnom kell hozzá.

Kép: A lelkem átölel egy feszületet, melyen az élő Úr Jézus függ. Nagy a kereszt, én felfelé nézek, az Úr Jézus pedig lefelé néz rám, és adja az utasításokat, hogy mit kell tennem.

Kép: Az Úr elküld valamilyen feladatra, amikor elvégeztem, már ott is vagyok az Úr lábánál, Aki a kereszten függ. Ő a Szent Vérét ontja rám.

Érzés + Hang: Menj, és oszd szét a szívedet.

Amikor a papok bevonultak a szentmisére, azzal szembesültem, hogy nem a bíboros úr jön, mint ahogy meghirdették, hanem egy püspök úr helyettesíti őt a papszentelésen.

Gondolat: Ezen a napon semmi nem úgy alakult, amire számítottam, de elfogadtam az Úr kezéből, és felajánlottam az Úrnak. Mindent Isten akaratának tudtam be, Aki véleményem szerint leegyszerűsítette, vagy elképzelése szerint alakította az eseményeket, így nem zúgolódtam.

A szentmisén a papszenteléskor a kispap a püspök előtt állt távolabb tőlem. Kértem a magzatot, akiért imádkozom, hogy legyen itt velem, és hogy imádkozzon a kispapért, azaz az újonnan felszentelt papért, hogy jó pap váljon belőle, és hogy ő is kérje a kispapot, ő is imádkozzon érte.

Kép + Érzés: A kis magzat a bal karomon ül a szívemhez nagyon közel.

Kép: A kispap lelke a magzatomhoz intézett kérésemre azonnal felém fordult, és meghajolt, elfogadva a kérést.

Amikor a papok a kispap fejére helyezték kezüket, bíztattam a magzatot, nyugodtan simogassa meg szeretetével a kispapot.

Kép: A kis magzat kinyújtotta a kispap felé a kezét, és megsimogatta őt.

Megkértem az Úr Jézust, hogy áldja meg Ő is a kispapot.

Kép: Jézus a két kezét a kispap fejére tette, majd felőlem egy keresztet rajzolt a levegőben feléje.

Miután a frissen felszentelt papra ráadták az új miseruhát, a papok egyenként köszöntötték soraikban, egyesek kezet is csókoltak neki.

Kértem az Urat, Ő is csókolja meg az új pap kezét, hogy jó pap váljon belőle.

Kép: Az Úr Jézus megcsókolta a fiatal pap mindkét kezét.

Jézus: Hogy a Zsoltár szavai jobban megérintsenek, egy képen megmutattam neked, hogy valóban átalakítottam a szívedet. Nagyon tetszett Nekem, hogy mikor semmi sem jött össze, nem bosszankodtál, hanem mindent felajánlottál Nekem. A Szent István kép láttán bátorság ébredt benned. Olyan bátor akartál lenni, mint ő volt. Megengedtem neked, hogy a kereszten átölelj Engem, mint élő Jézust. Felsoroltam azokat a feladatokat közben, ami vár rád még. Jól érzed, hogy azt kívánom, hogy az új szívet, amit most kaptál, osztogasd szét felebarátaidnak. Látom, hogy egy papszentelés egészen máshogy hat rád, mint a többi templomba járó gyermekem nagy részére A többiek csak végig nézik, esetleg egy szóval imádkoznak a felszentelendőért, de téged mélyen megrendít az ilyen esemény. Nemcsak imádkozol a fiatal papért, hanem még a választott magzatodat is erre ösztönzöd. Mikor a papok többsége megáldotta a megszentelt fiatal papot, te is kértél, hogy Én is áldjam meg őt. A kérésedet teljesítettem. Ugyanez történt akkor is, mikor a megszentelt pap kezét a többi pap megcsókolta. Én is követtem őket.

2.

Hang: Nem szabad összeroppanni a nyomorúságos időben.

Jézus: Jelenleg el sem tudjátok képzelni, mi vár majd rátok. De a legnagyobb bajok közt sem kell elkeseredni, hanem bízni kell Bennem.

3.

Hangom: Uram, kényszerítsd a gonoszt, hogy Neked munkálkodjon, azaz, minden gonoszságát fordítsd jóra, a lelkek megmentésére.

Kép: A kép alján, a földön káosz látható, ahol a gonosz tevékenykedik. Felette narancssárgás fény árad az Égből a föld felszíne felé, amellyel az Úr beleavatkozik, és jót hoz ki belőle.

Kép: A Szentlélek galamb formájában a föld felé fordulva.

Jézus: Jól érzed kislányom, hogy a gonosz cselekedeteit, kísértéseit Én jóra tudom fordítani. Még a bűnbeesés sem mindig a gonosz javára történik. Mert ha valamelyik gyermekem elesik és megismeri a lelki fájdalmat, a bűnbánatot, akkor megértőbb lesz a bűnökkel szemben. És az elesések után még nagyobb lesz benne a hála és az Isten-szeretet.

4.

Eszembe jutott a harc az ellenséggel.

Kép: Mások társaságában vagyok, katonaruhába vagyunk öltözve. Sisak, aranypáncél, pajzs, stb van rajtunk, de ott piroslik a homlokunkon, vagy bennünk az Úr Szent Vére.

Érzés: Az Úr Szent Vére az, ami képessé tesz bennünket a harcra és a győzelemre.

Jézus: Az Én Vérem nemcsak a kárhozattól menti meg gyermekeimet, hanem segít szembeszállni a földi ellenségekkel, és a kísértővel is. Csak az Én megváltó Véremmel tudtok győzni a harcban. Ezért nagyon fontos számotokra a gyakori szentáldozás.

5.

Az életünk eseményeire gondoltam.

Kép + Érzés: Az Úr lassan készíti az utunkat, hogy hosszú készülődés után beteljesítsünk valamit.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Hang: Itt hosszú készülődésről van szó.

Kép: Az Úr sietve ültet a lelkembe dolgokat.

Hang: Nincs sok idő készülődni.

Jézus: Sokan elmerengenek azon, hogy mennyi időt elpazaroltak életük folyamán a különböző lényegtelen beszélgetésekkel, értéktelen könyvek, filmek olvasásával és nézésével, pedig ezt a drága időt a lelkük hasznára fordíthatták volna. Legyetek hálásak minden egyes napért, amelyet a készülésre adok.

6.

A szeretetcselekedetekre gondoltam, amivel díszítjük az életünk vonalát.

Kép: Két vonal halad egymás felett párhuzamosan, az alsó egy egyenes vonal, mely az életünk előrehaladását mutatja, amikor nem végzünk szeretetcselekedetet, ezért az életünk nagyon egyszerű. Az egyenes vonal felett valaki egy másik vonalat rajzol különböző díszítettséggel, amikor szeretetcselekedetet végzünk: hullámot, virágot, vagy mást.

Jézus: Ha mások iránti szeretet nélkül, csak úgy élünk, és élvezzük a földi javakat, akkor lelkünk számára ez az élet értéktelen, üres. Viszont, ha sok-sok szeretetcselekedetet végzünk, gazdagabbá, színesebbé válik a lelkünk.

7.

Érzés: Ne az én életemet építsem, hanem másokat segítve és szeretve éljek.

Kép: A lelkem kézen fogva húzza előre a testemet, mint egy kisgyermek, hogy tegyünk valami jót.

Jézus: Vannak engesztelők, akik elzárkóznak mások elől, folyton imádkoznak, templomba járnak, de nem foglalkoznak másokkal. Csak a saját lelküket építik. Mikor majd az ítéletnél Nálam jelentkeznek, egy üres lapot tudnak felmutatni. Viszont, az olyan gyermekeim, akik nyitott szívűek, és a saját lelkükön kívül mások lelkével is törődnek, a szomorúakat meghallgatják, az örvendezőkkel együtt örülnek, az ilyeneknek a Velem való találkozás határtalan nagy öröm lesz.

8.

Hangom: Drága őrangyalom, köszönöm, hogy elfogadtad az Úrtól a meghívást, hogy vigyázz rám.

Kép: Az őrangyalom, mint egy kisgyermek a nyakamba ugrott örömében.

Jézus: Kevés gyermekemnek jut eszébe, hogy megköszönje az őrangyalának, hogy elfogadta őt, és vigyáz rá. Lám, a kép mutatja, milyen boldog az az őrangyal, akinek a védence ezt megköszöni.

9.

Eszembe jutottak a börtönben szenvedők, és a katonák, kik a fronton vannak, hogy bármikor meghalhatnak a harc folyamán. Imádkoztam értük, hogy el ne kárhozzanak.

Kép: A börtönben lévők egy csoportban voltak, örömükben egyszerre felkiáltottak, majd a kezüket is felemelték.

Kép: Egy súlyosan megsebesített, haldokló katona fekszik a földön, felkiáltott örömében, majd lehajtotta a fejét, és kilehelte lelkét.

Jézus: Gondoljatok arra, hogy a börtönben lévők ugyanúgy az Én gyermekeim, mint ti vagytok. Az a különbség, hogy valami feltűnő bűnt követtek el. Értük is imádkozni kell, hogy a bűnbánatuk erősödjön. A harcoló és az eleső katonákért szintén kötelességetek imádkozni, hogy megmeneküljenek, vagy a lelkük el ne vesszen.

10.

Eszembe jutott, az Úr nem erőszakkal tart Magánál.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Kép: Jézus balra néz.

Jézus: Azért választottalak ki éppen téged ezekre az Égi feladatokra, mert nem kell unszolnom téged, erőltetni, hanem örömmel és szívesen, kitartóan végzed a dolgodat.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr1218042794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása