Isten szemével

2022.12.06. 01:50

2022.12.05.

1.

Olvastam: Luisa Piccarreta: Isten, akarata által ránk akarja bízni titkait, mely folytonos hang és szó.

Kép: Folytonos sugárzás.

Érzés + Kép: Amikor a lélek az Úr akaratában van, és azt teljesíti, nemcsak folytonos sugárzást kap az Úrtól, hanem folytonos beszélgetésben van Vele a maga módján, testtől függetlenül, és megosztják egymással titkaikat.

Jézus: Éreztettem veled a folyamatos sugárzás állapotát, amelyben olyan lelkeket részesítek, akik teljesítik az akaratomat, és megoszthatom velük titkaimat.

2.

Olvastam: Luisa Piccarreta: Jézus mondta: Az emberi lélek Isten temploma, Isten pedig a lélek temploma, ahol a lélek az ostya, mely az Úr Jézust tartalmazza megszentelve magában. Az Isteni akarat kicsinnyé teszi magát, és bezárja magát a lélekbe, hogy megalakítsa saját életét, és semmi sem marad a lélekből, csak a külalakja. Óriásivá teszi magát, és egy pompás, fényűző templommá teszi magát, hogy őrizze a lelket saját magában.

Kép: Egy fényes szikra van a lélek közepén, mely fokozatosan és folyamatosan nő. Ahogy a lélek le-lemond a saját akaratáról, teret hagy a fény terjedésének, majd végül a fény teljesen beborítja a lelket. Közben a lélek formája, szépsége is változik.

Jézus: Csak azokkal a lelkekkel tudom megtenni, hogy az Én akaratommal színültig megtöltöm a lelkét, és az Én akaratom templomává tegyem, aki egészen kiüresíti magát, és mindig azt akarja, amit Én, az ő Istene.

3.

Olvastam: Luisa Piccarreta: Jézus: „Aki a Mi akaratunkban él, az mindig Velünk van elfoglalva, és Mi vele”.

Gondolat: Többször azon kapom magam, még amikor nem is mondom az imákat, hanem mással vagyok elfoglalva, akár a konyhában ételkészítés közben, a lelkem beszél az Úrhoz, megosztja Vele, hogy abban a pillanatban mit szeretne csinálni, és tanácsot, akár segítséget kér Tőle.

Jézus: Én mindenütt veletek vagyok. A konyhában, a fakanalak között, a kertben, a szoba sarkában, ahol imádkoztok, mert mindenhova magatokkal visztek, akármivel foglalatoskodtok. Ez aztért van, mert az Én akaratomban éltek. Aki csak a rózsafüzér imában találkozik Velem, és sehol máshol nem, az még nincs az Én akaratomban.

4.

Olvastam: Luisa Piccarreta: Jézus: „Az, aki nem él Isten akaratában, Isten hiába akar beszélni vele és rábízni titkait, nem érti meg, mert az Isteni akarat fénye hiányzik belőle.”

Kép + Érzés: Minden Isteni tulajdonságnak (akarat, bölcsesség, szeretet, irgalom, igazságosság, stb) van külön fénye, ezek összeségében alkotnak egy fényt, ugyanúgy, mint ahogy a fizikai világban a fehér fényt több színű fény alkotja. Ezt a fényt zúdítja ránk Isten.

Kép: Ha ebből a fényből valamit nem fogadunk el, akkor az a fény nem tud a lelkünkbe hatolni és munkálkodni.

Hang: Ott sötétség van. Ahol sötétség van, ott darabossá válik a lélek.

Jézus: Bizony, aki nem fogadja el az Én Isteni akaratom fényét, abban sötétség lakozik. Hajlamos a bűnökre, nem tud kellőképpen szeretni.

5.

Olvastam: Liusa Piccareta: Jézus: „Egy cselekedet nem formálja az életet, hanem a folyamatos és a megismételt cselekedetek alakítják az életet”.

Gondolat: Ha valamit ki akarunk munkálni…

Hang: Unalmasan és fáradhatatlanul kell ezt megtenni, máskülönben nem lesz eredménye.

Jézus: Nem elég egyszer gyakorolni az irgalmasság cselekedeteit, hanem az alkalomnak megfelelően gyakran kell tenni azokat. Csak így tud előre haladni az ember lelke.

6.

Olvastam: Luisa Piccarreta: Jézus: „Amikor a lélek az Isteni akaratban él, akkor ő belép a Mi jelen cselekedeteink erejébe, és azt teszi, amit Mi teszünk”.

Érzés: Mi csak becsatlakozunk az Úr munkájába.

Jézus: Amikor ti engesztelők feladatot kaptok Istentől, akkor belekapcsolódtok az Ő aktuális munkájába. De csak akkor, ha az ő akaratának fényét befogadtátok.

7.

Az Isteni akaratban való élésről gondolkodtam.

Kép: Itt is vannak fokozatok. Ez olyan, mint amikor egy folyó, vagy tó vizébe megyünk, vagy egy ranglétrán emelkedünk felfelé. Először az Úr kis és kevés feladatot ad, próbára teszi türelmünket, kitartásunkat, nézi, hogyan állunk a dolgokhoz. Vannak egyének, akik másokra néznek, és elégedetlenkednek, mert ők is inkább olyat akarnak, mint mások.

Kép: Amikor az Úr látja, hogy hűségesek vagyunk a ránk bízott feladat kapcsán, és azt komolyan és jól csináljuk, más feladatot is ad. De próbatételt is ad bőven mellé, hogy kipróbáljon minket.

Jézus: Ti engesztelők nem azonnal a legnagyobb feladatokat kapjátok Tőlem, hanem először hűségeteket kipróbálva kis dolgokat. Később aztán növelem ezeket a rátok bízott munkákat.

8.

Azon gondolkodtam, hogy hiányoznak az elhunyt szeretteim.

Gondolat: Eszembe jutott, hogy Szűzanya is mélységesen szerette Jézust, és Szent Józsefet is, és neki is borzasztóan hiányoztak ők, de az Úrnak mégis itt a földön volt rá szüksége az Egyház megerősödéséért.

Hangom: De mégis Szűzanyám, mindezek ellenére örülhettél, hogy a Mennyei Atya akarata beteljesedett a megváltás kapcsán.

Kép: Szűzanya a felhőkben van, a felső testrésze emelkedik ki a felhőkből, lefelé néz, fehér fátyol van a fején.

Jézus: Mindenkinek, aki itt a földön él, előfordul, hogy hiányérzete van. De aki hitben és Isten-szeretetben él, az tudja, hogy az örök élet mindenért meg fogja vigasztalni. Tudta ezt Jézus is és Édesanyja is, hogy minden hiány kárpótolva lesz Náluk.

9.

Egy lelki testvérnek gondoltam, írok valami vigasztalót, mert letört volt valami miatt.

Kép: Egy nagy fehér hab, mely betöltötte a képet, rajta 2-3 szem áfonya.

Jézus: A vigasztalás minden bánatot örömmé képes változtatni. Ez a hab az öröm jelképe.

10.

Egy pap arról prédikált, hogy az Urat hívni kell.

Hangom: Uram, gyorsan gyere be a bensőmbe, ne állj odakint.

Kép: Az Úr, mint Király nagyon szerényen, és nem tolakodva áll a lelkem ajtaja előtt. Meg van pakolva, és arra vár, hogy behívjam Őt.

Kép: Amikor hívom, bejön, de nincs egymaga, hanem maga után húz egy arany fénytengert, és benne mint egy karavánt, az egész Mennyországot, mely nagyon meg van pakolva szebbnél-szebb ajándékokkal, amit nekem szántak.

Érzés: Egyszerűen nem lehet elutasítani az Urat és ajándékait, mert nagy sértés lenne a nagy Király számára.

Jézus: Én, az Ég és föld Királya nagy gazdagságomban megajándékozom azokat a gyermekeimet, akik behívnak a szívükbe. Csodálatos lelki tulajdonságokat, ajándékokat viszek nekik. Sajnálhatja az, aki nem fogad be.

11.

Olvastam: Te tudod, hogy szeretlek: Jézus: „Én, a Hármas egy Isten természetemnél fogva végtelenül egyszerű vagyok, és ezért mindaz, amit teszek és mondok, ezt a természetemet tükrözi.

Gondolat: Nagyon kell figyelni erre, mert a gonosz mindent túlkomplikál.

Jézus: Az igazi üzenetek ismertető jele, hogy egyszerűek és közérthetőek. Mert Én, az Úr egyszerűen fejezem ki magam, hogy minden gyermekem megértse.

12.

Az foglalkoztatott a gondolataimban, hogy milyen jó lenne látni a Szentháromságot, hogy mennyire hármas a Közöttük lévő szeretet, de mégis egy.

Hangom: És a Szűzanyával is egységben vagy.

Jézus: Még a legnagyobb szentjeim is csak színes fénykörökben tapasztalhatták meg a Szentháromság lényegét. A Szentháromság egységének látványa és megértése az üdvözültek kiváltsága.

13.

Kép: Felülről nézem a képet. Imába merült szerzetesnővérek vannak sötétkék ruhában, és fehér fátyollal a fejükön. Az egyiknek közöttük a fátylán, a homloki részen egy aranycsillag van jelen. A többiek homlokát nem díszítette csillag.

Jézus: A szerzetesnők közül mutatom neked, még nem mindegyik érte el az életszentséget, csak az, akit megjelöltem neked.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr3318042808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása