Isten szemével

2022.10.05. 08:39

2022.10.04.

1.

Azon tűnődtem, hogy mi történik akkor, amikor az Úr elé viszem a problémákat, például, amikor szentségimádáson ülök az Oltáriszentség jelenlétében.

Kép: Az Úr az életünk csomóit lassan szétbontja, kioldja az aranysugaraival.

Kép: A gonosz igyekszik mindent összecsomózni, összegubancolni, és összekuszálni a dolgokat.

Jézus: Ellenségem annyira gyűlöl, hogy nem bírja elviselni, ha egy ideig béke és nyugalom van benned. Úgy alakítja a helyzetet, hogy mindent összekuszáljon, és felborítsa a lelkedben az örömöt, a békét. Én pedig ilyenkor résen vagyok, látom a küszködésedet, és mindent rendbe teszek benned.

2.

A testvérem mesélte, hogy az egyik alkalommal, amikor létrára állva takarított, megbillent a létra. A létrát a hűtő és a villanytűzhely fogta fel, hogy ne zuhanjon a padlóra. Ő is alig tudott lemászni a létráról. Mélyen elgondolkodott a történekről, hogy könnyen összetörhette volna magát. Hálát adott az Úrnak, hogy nem történt baja, de mégis ez az esemény megnyomta a lelkét.

Jézus: Ezt a veszélyhelyzetet testvérednél úgy használta ki a gonosz, hogy egészen elkedvetlenítette. Rémes képeket mutatott neki, hogy mi történhetett volna. Mondd meg neki, hogy Én, az ő Jézusa és az őrangyala mindig rajta tartjuk a szemünket. Most is ott voltunk körülötte.

3.

Hívtam, és kértem Keresztelő Szent Jánost, keresztelje meg a magyarokat úgy, ahogy kell, hogy ne kárhozzon el senki sem.

Hang: Örömmel.

Kértem őt továbbá, hogy a világon az összes embert keresztelje meg, és ha kell, ordibálja a fülükbe az igazságot.

Hang: Engedelmes.

Hangom: Keresztelő Szent János, nem tudom, megemlékezik-e rólad valaki gyakrabban, mint az ünnepnapodon.

Hang: Nem, senki.

Hangom: Légy a közbenjáróm.

Kép: Keresztelő Szent János felujjongott örömében.

Jézus: Nagyon sok szent van, és nem mindenki jut eszébe gyermekeimnek. Ezek közé tartozik Keresztelő Szent János. És most te kiemelten foglalkozol vele, kéred valamire, ami nagy és szent dolog. Ő nagyon boldog, hogy valakinek eszébe jut és hozzá fordul.

4.

Egy alkalommal egy ismerősnél voltam, amikor a lakása kimeszelése után lámpát akart szerelni, ami többszöri próbálkozásra sem sikerült. Kértem az Urat, Szent Józsefet, hogy segítsenek.

Kép: Irgalmas Jézus.

Kép: Egy égi kéz jobbra fordulva tartotta a lámpát.

Utána egyből sikerült a lámpa helyére illesztése.

Gondolat: Azon tűnődtem, hogy vajon az Úr olyan kegyelmet adott az ismerősömnek, hogy sikerüljön a szerelés, vagy tényleg az Úr vette át a dolgokat.

Jézus: Az ismerősöd kezébe adtam az erőt és ügyességet, hogy sikerüljön a szerelés.

5.

Az országhatáron növénypalántákat akartam átvinni. Egy ismerősöm rám ijesztett, hogy nem lehet.

Egy Szűzanya szoborhoz vittem a palántákat, és kértem a Szűzanyát, áldja meg őket, és Neki akarom hozni haza.

Hang: Nem lesz semmi baj a határon vele.

Kép: Irgalmas Jézus.

Jézus: Látod kislányom, hogy milyen értékes az Égi áldás? A határon simán átvihetted a palántákat.

6.

Azt újságolta nekem valaki, hogy most készülnek az Egyházat megváltoztatni, egyezséget írnak alá a vallások vezetői.

Kép: Jézus balra fordulva.

Hang: Balgák. Nem tudják, hogy mit csinálnak.

Jézus: Egyelőre ne foglalkozz ezekkel a hírekkel, csak akkor nyisd fel a szemedet és figyelj, amikor az átváltoztatás szavai megváltoznak. Ehhez nem is kell internetet böngészni, mert ha ez megtörténne, a szentmisében észrevehető lenne. Te csak imádkozz. Imádkozz az egyházam fennmaradásáért.

 

7.

Az Úrtól szüntelenül kérek valamit.

Hang: Szüntelenül adni kívánom neked ezt.

Kép: Az Úr szeretetsugarával sok ajándékot ad nekem. Eltelek ezekkel, és másoknak is adok belőle.

Kép: Amikor az Úrhoz megyek kuncsorogni, az Úr, mint Király ad a kincseiből. Sosem mondja azt, hogy nem ad, hanem inkább ad még ráadást, mert tudja, hogy másoknak osztom szét.

Hang: Te Engem osztasz szét.

Jézus: Mikor köztetek éltem, mindig mondtam, csak kérjetek, és kaptok. Sajnos, sokan elfelejtenek kérni Tőlem, és mindent a saját erejükből próbálnak tenni. Bosszankodnak, hogy nem sikerül. Te kicsim, ismered ezeket a szavaimat, és mindenben Rám támaszkodsz. Nem is csalódsz Bennem, mert sokat adok neked, hogy másoknak is osztogasd.

8.

Arra gondoltam, ha most bele kellene nézni a Mennyei Atya szemébe, kényelmetlenül érezném magam, és nem lenne mindegy nekem, mivel sok a hiányosságom, és nagyok a tökéletlenségeim Hozzá képest.

Kép: A Mennyei Atya szeme, tele van szeretettel, csupa szeretet árad belőle.

Hang: Nagyon vár téged.

Kép: A Mennyei Atya képe.

Hang: A Mennyei Atya mosolyogva vár téged.

Jézus: Örülj, ha benned van az Isten-félelem lelke, amit Szentlelkem ültetett beléd. Ez a bűntől való félelmet jelenti. Félsz, hogy Atyám a gyengeségeidet fogja szemedre hányni. A képekkel megmutattam neked, hogy ne aggódj, ez nem így lesz. Nagy szeretettel fogad majd téged. Alig várja a találkozást.

9.

Azon gondolkodtam, ha a háború kiterjed, akkor mi tévő legyek, hogy menjek-e a veszélyforráshoz közelebb, hogy másoknak segítsek, és hogy felajánljam magam áldozatul.

Kép + Érzés: Egy kéz visszatart, hogy maradjak a háttérben, mert a későbbiekben szükség lesz rám, az antikrisztusi korban.

Hang: Kellesz még nekem.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Jézus: Veled nem az a szándékom, hogy a megpróbáltatások közepén belerohanj a veszélybe, és feláldozd magad. Neked túl kell élni a legnagyobb veszélyt is, mert nagy tervem van veled.

10.

Olvastam: Jézus: „Vasárnaponként hódoljatok a Legszentebb Szentháromságnak az Én Szent Szívem közvetítésével”.

Kép: Egy valaki két kezében tartja az Úr Jézus Szent Szívét, és nyújtja a Szentháromságnak.

Jézus: Használjátok ki az időt, amíg lehet, gyakran járjatok szentmisére, és az Én Szent, szerető Szívemet ajánljátok fel a Szentháromságnak. Azért van erre szükség, mert így, az Én Szent Szívem oltalmába helyezitek a nehéz időkben az egész emberiséget.

11.

Hangom: Hívlak Uram, légy velem egész nap, de nem úgy, mint egy vendég, hanem mint egy olyan lakó, aki nem költözik ki sohasem.

Hang: Szeretnélek megörvendeztetni téged ezért.

Jézus: A gyermekeim szívéből, akik megáldoznak, csak akkor költözök ki, ha halálos bűnt követnek el. Máskülönben velük lakom.

12.

Kép: Az Úr Jézus néz rám a kék csillogó szemeivel, és nézi, hogy miben segíthetne nekem.

Kép: Jézus balra fordulva.

Hang: Az érdekeimben…

Jézus: Boldogan segítek neked, mert Nekem az az érdekem, hogy te és a hozzád hasonlók sok Isten-szerető, mélyen hívő gyermeket szerezzenek Nekem.

13.

Hang: Színárnyalatom vagy.

Hang: Tegyél Engem széppé.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Hang: A te könnyeiddel.

Hang: Te a mi fontos ügyünket szolgálod.

Jézus: Az Én színeimet árasztod a többiek felé. Ezzel növeled a dicsőségemet, és egyre szebb leszek. Hozzájárulsz dicsőségem növeléséhez, hogy mélyen együtt érzel az Én szenvedéseimmel. A Mi tervünk az emberiség üdvözülése. Ebben segítesz Nekünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr2018042790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása