Isten szemével

2022.09.21. 08:37

2022.09.20.

1.

Arról volt szó, hogy mi használ az elhunytnak, amikor búcsúztatják.

Jézus: A szenteltvíz, a szép búcsúztató beszédek nem annyira a halott lelkének használnak, kivéve a szentmisét. A szentmise az egyetlen nagy érték a számára. A virágok, a díszes koporsó semmit nem használ neki. A legszegényebb ember, vagy az elesett katona, akit a tömegsírba dobnak ugyanolyan elbírálás alá kerül, mint egy királyi felség. Se testének, se lelkének a külsőségek nem jelentenek már semmit.

2.

Olvastam: A napi elmélkedés nagyon fontos.

Gondolat: Egy néhány napig leírom a gondolataimat, amit az Úrhoz intézek. Így, jött is néhány gondolat:

 

„Édes Szíved sugara lennék Uram, mellyel Téged átölelnélek.

Ragyogásoddal élnék, tiszta Szíveddel élnék. Dicsőségeddel élnék. Megváltoznék jóra, vállalnék minden szenvedést és jócselekedetet, csak hogy Neked tetszésedre legyek.

Én a Te tabernákulumod lennék, a Te kelyhed, melyben oly nagy örömmel tartózkodhatnál.

Olyan szeretetsugár lennék, mely aranycsillogásával körülvesz Téged, mely jelenlétében minden fájdalmad és bánatod elfelejtenéd, mely jelenlétével akkora örömöt okoz Neked, hogy Szíved alig bírja visszatartani Magát, és úgy fonja Magát köréje, mint a gyermek a szeretett édesanyja köré.

Olyan szeretetsugár lennék, amelytől a Szíved megremeg, és nem hagyja Szíved nyom nélkül, úgy, hogy örömében tüzes lávaként ömlene Szíved szerteszét.

Olyan szeretetsugár lennék, mely szüntelenül óhajt Téged, és sóhajtozik hiányodban Feléd.

Olyan szeretetsugár lennék, mely vágyva vár Rád, és addig nem nyugszik, míg meg nem találja helyét a Szent Szívedben.”

 

Jézus: Nagyon szeretem, mikor Rólam, az Én tulajdonságaimról, az Én életemről elmélkedsz. Meg fogod látni, hogy sokkal közelebb kerülsz Hozzám.

 

 

3.

Arra gondoltam, hogy könnyebb másokért imádkozni, hogy ha megosztják velem, hogy mi vár rájuk aznap, vagy a problémájukat, mint ha nem tudok róluk semmit.

Érzés: Ha az Úrral megosztanánk terveinket, hogy mit szeretnénk csinálni, véghezvinni, az Úrtól nagyobb segítséget kapnánk, sok minden sokkal jobban sikerülne, mint amikor nem osztjuk meg Vele. Az igaz, az Úr tudja és látja, hogy mit teszünk, de mégsem ugyan olyan. Ugyanannak a cselekedetnek a minősége más.

Kép: Jézus képe a Szent Szívvel, áldásra van téve a keze.

Kép + Érzés: Ha megosztjuk a dolgainkat az Úrral, akkor a további teremtés, építés kéz a kézben történik az Úrral, mint amikor az Úr és az ember egymás kezét fogja.

Jézus: Nagyon szeretem, hogy minden gondolatodat, tervedet Velem együtt megosztva hordozod.

4.

Hang: Jobb lenne a csúcsomat keresni ebben.

Jézus: Amikor azon gondolkozol, hogy vajon mit is szeretsz legjobban Bennem, akkor a kínszenvedésemre és kínhalálomra kell gondolnod. Ez a csúcsteljesítményem.

5.

Hang: Még ha áldozattal is.

Kép: A testem teljesen kinyújtva, csak a tenyerem és a talpam éri a földet.

Jézus: Még ha áldozattal is jár, mindenkit kivétel nélkül szeretned kell.

6.

Hang: Nem sokáig tart ez benned.

Jézus: A szomorúság a sértések miatt az Én segítségemmel hamar lepereg rólad.

7.

Kép: Két kéz balra fordulva a föld porából vesz fel.

Jézus: Emlékeztetlek arra, hogy porból vagy és porrá leszel.

8.

Olvastam: „Az Úr mindenért jutalmaz”.

Gondolat: Sokszor eszembe sem jut, hogy minden, amit teszek, azt az Úr meg fogja jutalmazni, amikor eljön az ideje.

Jézus: Én végtelenül hálás vagytok nektek, a legkisebb jót is észreveszem és jutalmazom. Majd meglátod, hogy egykor mekkora boldogságban lesz részed a Mennyben.

9.

Olvastam: A gonosz úgy is tudja támadni az embert, hogy például az egyén nincs is tudatában, hogy miért érez ellenszenvet a másik ember iránt.

Gondolat: A tudatalattimba is húzódj be Uram!

Jézus: Annyira szeretlek gyermekem, hogy még álmaidban, tudatalatti állapotodban is megvédelek a kísértőtől.

10.

Az jutott eszembe, hogy nem minden magyarországi magyar szereti a külhonban született és élő magyarokat.

Kép: Szent István király szigorú arca.

Jézus: Szent István királyotok Nagy-Magyarország minden magyarját egyaránt szereti. Fáj neki ez a megkülönböztetés.

11.

Hang: Meg akarom örökíteni benned ezt.

Jézus: Mások szeretetlenségének legyőzését.

12.

Hang: Az ígéreted nemesít téged.

Jézus: Örökre engedelmességet ígértél Nekem az írásra vonatkozólag.

13.

Mondták nekem, minthogy medicinát végeztem, szívesen látnának engem fehér köpenyben. Az illetőnek az írásaimat mutattam, hogy ez az én hivatásom, és hogy ezáltal szolgáljam az Urat.

Hang: Te a szívek doktora vagy.

Jézus: Ne zavarjanak ezek a kérdések, mert Én választottam neked ezt a sokkal magasabb szintű feladatatot.

14.

Eszembe jutott, hogy vannak olyan személyek, kik leuralnak engem, és én csak alárendelt személy vagyok, és engedékeny.

Hang: Uralkodó jellemed ez… szelídség.

Jézus: Szelídségedben, ami uralkodik benned, az Én hű követőm vagy.

15.

Arra lettem figyelmes, hogy az embereknek vagy így, vagy úgy, de kráterek vannak a szívükben, és magányosak.

Hang: Eddig sem volt ilyen.

Kép: Egy valaki földúton halad elvonulva másoktól a magányba.

Gondolat: Akármerre megyek, vagy fordulok, az emberek többsége okostelefont tart a kezében, és azt nézi, pötyögteti, kevesen vannak, akik másokkal beszélgetnek.

Jézus: A teremtményeim teljesen elmagányosodnak. A technika fejlődése leuralja a kapcsolatokat. Elhidegüléshez vezet.

16.

Az írásaimról volt szó.

Hang: Nagy dolgot csinálsz te ezzel.

Jézus: Üzeneteimmel, amit közvetítesz, teremtményeim lelkét csiszolod, közvetíted.

17.

Olvastam: A Mennyországban nincs féltékenység, csak szeretet.

Hang: Ki kell egészítenem benned ezt.

Jézus: Igen, ezen a területen még munkálkodnom kell benned.

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr2318042784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása