Isten szemével

2022.07.27. 08:29

2022.07.26.

1.

Hangom: Uram, én nem tudok semmit. Kénytelen vagyok elhinni azt, amit Te mondasz.

Jézus: Drága kislányom, nagyon szeretem az alázatosságot, a szerénységet, hogy önmagadat Hozzám viszonyítva semminek tartod.

2.

Szülővárosomba kellett utaznom, Vajdaságba, Újvidékre.

Gondolat: Utazás előtt, mintha valaki belém ültette volna, hogy vigyek exorcizált szentelt vizet, vagy sót, és locsoljam szét arra, amerre megyek, sőt, a Dunába is öntsek belőle a hídról. Amikor a szülővárosomban voltam, a hajnali órákban haladtam az úton. Szórtam a vízből a főúton, amerre mentem, a volt óvodám előtt, és kértem az Urat, védje meg a gyermekeket a ferdehajlamosságtól, az LMBTQ propagandától. A volt otthonom lakóépülete lépcsőit, az épület körülötti füves területeket is meghintettem a szentelt vízzel, kértem az Urat, óvja a lakosságot. Az egyik parkban lévő kutat és forrásvízre is kértem az Úr áldását, hogy ne apadjon ki, és az antikrisztusi korban ne tudják megmérgezni, hogy el tudja látni a lakosságot vízzel. Az újvidéki Szabadsághidat is meghintettem az exorcizált vízzel, kértem az Urat, ne tudják lebombázni a hidat, mint a korábbi években, a délszláv háborúban az amerikaiak tették, ne legyen rajta baleset, óvja az Úr azokat az embereket, kik keresztülmennek a hídon. Áldást kértem arra a személyre is, aki balesetének emlékét őrzi a híd. A híd közepére érve a nap felé, azaz Kelet felé fordultam. A Nap nem sokkal korábban emelkedett az Égbe, kb 6 óra lehetett. Az Úr áldását kértem a Duna egész hosszára, a Feketeerdőben, Németországban lévő forrásától a torkolatáig, ahol beömlik a Fekete tengerbe. Kértem az Urat, ne száradjon ki, ne legyen rajta baleset, ne mérgezzék meg, és az emberek hasznára és egészségére válhasson, és lehetőleg iható legyen az antikrisztusi korban.

Kép: Ahogy beleszórom az exorcizált vizet a Dunába, egy fénysugár árasztja el a teljes folyót az elejétől a végéig.

Kép: Jézus arca, áldásra tette a kezét.

Kép: A szentelt víz a Dunába öntésekor Kelet felöl, a Nap felöl egy nagy kéz jelent meg, kereszt alakban áldást adott a Duna felett, majd az Irgalmas Jézus nagy alakban jelent meg a folyó felett.

Jézus: A Szentlélek vezetett gyermekem, amikor eszedbe juttatta az exorcizált vizet. Az a szép és megrendítő ebben, hogy nemcsak az utcákat, a lépcsőket az óvoda előtt, a vidéket, ahol elhaladtál locsoltad meg, hanem közben az élő felebarátaidra gondoltál, és nekik kívántál sok szépet és jót, és gazdag kegyelmeket és oltalmat. Nagy gondot fordítottál a Duna megszentelésére, és gyermeki módon kérted, hogy áldjam meg az egész folyamot az eredetétől a Fekete tengerig. Egy gyönyörű képpel biztosítottalak a felől, hogy megteszem, hogy a jövőben ki ne száradjon, hogy meg ne mérgezzék, hogy gyermekeim hasznára válhassék. Még a kezemet is mutattam, ahogy áldást ad a Duna folyóra.

3.

Szentmisén a pap a prédikációban a Miatyánk ima „Szenteltessék meg a Te neved” sorához fűzött gondolatokat, és azt, hogy az Úr Jézus a földi életében törekedett, hogy az emberek láthassák Isten munkásságát és Szent mivoltát.

Gondolat: Eszembe jutott a Mennyei Atya neve.

Hangom: Elohim, Adonai…

Kép: Mennyei Atya képe.

Jézus: Mikor köztetek jártam és megtanítottam az apostoloknak a Miatyánkot, akkor külön gondot fordítottam a „Szenteltessék meg a Te neved” kifejezésre. Arra tanítottam őket, hogy különösen nagy tisztelettel vegyék körül Istent, az Atyát, amikor Róla beszélnek. Nem neveztem meg Őt a tanítványok előtt, hiszen Ő is csak így mutatkozott be, hogy: „Vagyok, Aki vagyok”. Az Én Nevemről már sok szépet mondott az Egyház, de Atyám Nevéről még sohasem emlékezett meg. Igen kislányom, repesve várom, hogy Isten Nevéről írj egy csodálatos imát, hogy mi mindent jelent neked az Ő Szent Neve.

4.

Olvastam: Maria Valtorta Füzet (1943): Jézus arról beszélt, hogy a 4. parancsolat szerint a gyermeknek tisztelnie kell az apját és anyját, de ez fordítva is igaz, az apának és anyának tisztelniük kell a gyermeküket. Ez azt jelenti, hogy tisztelettel kell fordulniuk felé, nem tehetnek vele, amit akarnak, hanem Istennek kell nevelniük ők. A gyermekeik ellen vétő apáknak és anyáknak szükségük van gyermekeik segítségére és bocsánatára, hogy kínjuk enyhüljön.

Érzés: Ez nemcsak a családtagokra, hanem másokra is vonatkozik. Ha valaki bánt minket, elnyeri a büntetést, de a mi megbocsájtásunk enyhíti a büntetést.

Jézus: Bizony vannak köztetek nehéz természetű emberek, hozzátartozók, vagy kívülállók, akik életetek folyamán fájdalmat okoznak nektek. Ezért ők a Tisztítóhelyen vezekelni fognak. Nektek, akiket gyakran bántottak, bizony nem örülnötök kell az igazság szolgáltatásnak, hanem sokat imádkoznotok kell értük, hogy enyhüljön és lerövidüljön szenvedésük.

5.

Olvastam: Maria Valtorta Füzet (1943): Jézus mondja a megtérésről: „Egyedül is megtehetnék mindent. De szeretem igénybe venni tanítványaim segítségét Megváltói munkámhoz, hogy osszák meg Velem Dicsőségben az Égben. Veletek kívántam leülni barátaim a Mennyei lakomához, ahol majd az Én, a Megváltó dicsőségét fogják ünnepelni. Ezt hőn óhajtottam attól fogva, amikor az idő nem létezett, mivel örök értelmem előtt semmi sem ismeretlen. Tudom az asztaltársaim nevét, tudom, hogy kik azok, akik miután a földön Velem táplákoztak, Tőlem kapják majd meg az Égben a Kenyeret, azt a Kenyeret, melyet a kezem tör meg a szeretetvendégségen.”

Kép: Én is ott vagyok az asztalnál ünnepi ruhában nagyon sokakkal.

Jézus: Hogy titeket engesztelőket, az Én tanítványaimat segítségül hívom a lelkek mentéséhez, azt nem azért teszem, mert egyedül nem bírnék a megváltással, hanem irántatok érzett merő szeretetből. Hogy ne csak a lélekmentésben részesüljetek, hanem az Én Mennyei asztalomnál a dicsőségben is. Egy kedves képben mutatom neked, hogy együtt ültök körülöttem a többiekkel.

6.

Olvastam: Te tudod, hogy szeretlek: Jézus vezeklés-hadjárat elindításáról szól. Egy élő, igaz hit, óráról órára, állandó felajánlásban megélt hit az egész Egyházban tisztító tűzként terjedne el. Ez képes volna lecsillapítani az Isteni Igazságosságot, és megállítani a pusztulás felé tartó lelkek elvérzését.

Érzés: Ha egy-egy kegyelemkiáradás a világ bármely részén kihat az egész világra, úgy az állandó felajánlás, vezeklés is.

Érzés: Bármilyen kicsi felajánlás is jó, csak az a lényeg, hogy folyamatos lemondás és felajánlás legyen.

Jézus: Ha csak minden engesztelő minden kisebb-nagyobb dolgot azonnal felajánlana, akkora kegyelmeket kapnátok, hogy a sok-sok hitetlen, közömbös és megátalkodott lélek megindulna a bűnbánat és a megtérés útján. Csak az a kár, hogy még az engesztelők kis csapata sem ajánl fel mindent, lelki-testi problémáit, hanem panaszkodik jobbra-balra, és ki akar szabadulni a bajból, amibe került. Tehát, a szenvedés elfogadásával van a probléma. Persze vannak, akiknek egy folyamatos felajánlás az életük.

7.

Szent Anna és Szent Joachim ünnepén, a szentmisén.

Gondolat + Érzés: Szent József szülei ugyanolyan fontosak Jézus történetében, mint Szűzanya szülei, mert ők is szent életre nevelték fiukat, Szent Józsefet. E nélkül nem bízta volna Isten Szent Józsefre Szűzanyát és az Úr Jézust.

Jézus: Teljesen igazad van, az Én nagyszüleim mindkét oldalról nagyon szent életű, derék, tiszta emberek voltak.

8.

Gondolat: Az életem korábbi szakaszaira gondoltam, és arra, mi lett volna, ha az Úr lehetőséget adott volna, hogy férjhez menjek olyan fiúkhoz, akik nagyon tetszésemre voltak, vagy mi lett volna, ha szerzetesrendbe mentem volna, és hová vezet a mostani életutam.

Kép: Lepergett előttem minden eset, hogy hová vezetett volna az életutam akkor, ha férjhez mentem volna, vagy ha szerzetesrendbe léptem volna. Mindegyik esetben elakadás történt a lelki fejlődés útján.

Kép: A mostani életutamat végig járva kitágult az örökkévalóság, mint egy végeláthatatlan fehér-arany felhő.

Kép: Az én nagyon mosolygós és vidám arcom.

Érzés: Az is egy kereszt és szenvedés, ha le kell mondani olyanokról, akiket szeretsz.

Hang: Ez is felér egy áldozattal.

Olvastam: Maria Valtorta Füzet (1943): Jézus: „Nehéz szeretet a lelki szeretet. De tökéletes szeretet.”

Jézus: Még ha tele is van mai életed lemondásokkal és sértésekkel, mégis azt mondom neked kicsim, hogy a legjobb utat választottad. Ekkora szeretetet, mint amit Tőlem kaptál, egyetlen férfi sem tudott volna nyújtani neked. Ha pedig beléptél volna egy szerzetesrendbe, alkalmazkodni kellett volna ott a szabályokhoz, a különböző formulákhoz, nem tudtál volna úgy elmerülni Bennem, mint ahogy most teszed. Mindkét esetben, akár ha férjhez mentél volna, akár, ha szerzetesrendbe léptél volna, nem adtam volna meg neked azokat a karizmákat, amelyben jelenleg részed van. A Valtortában talált mondatom a tökéletes szeretetről éppen ezt mutatja neked, hogy csak a Velem való szoros lelki egység tud téged igazán boldoggá tenni.

9.

Kép: Egy pap piros miseruhában, két karja teljesen ki van tárva, velem háttal áll.

Jézus: A pap Én vagyok, Aki egy vértanú tiszteletére mondja a szentmisét.

10.

Kép: Egy férfi lepecsételt egy papírt, majd tollal írt rá valamit.

Jézus: Életed végén váltságlevelet kapsz Tőlem lepecsételve.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr4718042762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása