Isten szemével

2022.08.17. 08:32

2022.08.16.

1.

Arról volt szó, hogy az engeszteléshez is oda lehet szentelődni.

Jézus: Drága kislányom, ez azt jelenti, hogy teljesen odaadni magadat lélekmentés céljából az engesztelő feladatnak.

2.

Olvastam: Valtorta Füzetek (1943): Jézus: „A sátán azt kérte, hogy megrostáljon titeket. És a rostálásból kiderült, hogy a romlottság olyan, mint a vízözön idején, súlyosbítva attól a ténytől, hogy nektek volt Krisztusotok és az Ő Egyháza, míg Noé idejében ilyen nem volt.”

Gondolat + Érzés: Ez szégyen ránk, azaz a mai kor emberére nézve.

Jézus: Az Ószövetség idején sem voltak romlottabbak az emberek, mint a maiak. Mégis elpusztultak Noé és családja kivételével. De nem lesz még egy vízözön, mert megtestesültem, lejöttem az Égből, hogy megváltsam az emberiséget. Bízzátok Rám, nem engedem, hogy a rengeteg ember lelke elvesszen. Nem azért vállaltam a kínszenvedést és kínhalált, hogy elveszítsem őket.

 

3.

Olvastam: Valtorta Füzetek (1943): Jézus mondta a háborúra vonatkoztatva: „Ez az Ég és a föld közötti harc. Ti csak egy hazug spanyolfal vagytok. Seregeitek mögött angyalok és ördögök harcolnak. A ti ürügyeitek mögött van az igazi ok: a sátán harca Krisztus ellen.”

Gondolat: Igyekeznünk kell Krisztus oldalán lenni a harcban, ha úgy alakul a sorsunk, hogy részt kell vennünk benne.

Jézus: Ti a harcokban, a forradalmakban, a felkelésekben, a háborúkban gazdasági, társadalmi, politikai célokat láthattok, mert ezeket tudjátok tapasztalni. Ezek az okok csak álcák, eltakarják a szemetek elől az igazi nagy ellenséget, a csatát Isten és az ördög között.

4.

Olvastam: Lucifer megnyilatkozásaiban mindig Istent utánozta. Ahogyan Isten minden nemzetnek adott védőangyalt, Lucifer is megadta a maga ördögét. Ahogy az angyalok Istennek engedelmeskednek, úgy az ördögök Lucifernek engedelmeskednek.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Jézus: Lucifer nem választ ki minden nemzetnek külön gonosz lelket, hanem elborítja a világot rengeteg démonnal, akik szembeszállnak a nemzeteket védő angyalokkal.

5.

Olvastam: Te tudod, hogy szeretlek: Jézus: „A bűn személyes és társadalmi adósság, amely az egyes ember és az emberi közösség és Isten között áll fenn.”

Gondolat: Eszembe jutottak a természeti katasztrófák, vagy egyéb balesetek, amikor több ember hal meg.

Kép: Jézus könnyes szemekkel.

Jézus: Bizony volt, van, és lesz is kollektív büntetés. Mert nemcsak az adott bűnös ember részesül a bűnhődésben, hanem a közösség is. Ha mélyen belegondolsz lányom, ez is a lelkek hasznára történik. Mert akit a büntetés bűnben és hitetlenségben talál, az a saját szenvedésével és halálával esetleg hozzájárul saját lelke megmentéséhez. A mélyen hívő, Isten törvénye szerint élő emberek pedig nagyobb dicsőséget szereznek a lelküknek, mintha leélték volna az életüket továbbra, kisebb-nagyon bűnökben.

6.

Olvastam: Te tudod, hogy szeretlek: Jézus: „Ugyanazok az elárvult lelkek fognak szigorúan vádolni az elmulasztott jó miatt, az elszenvedett vereségek miatt, az elkövetett rossz miatt, mert akiknek őket az üdvösség útján kellett volna vezetnie, az ellenség hatalmába adta őket.”

Gondolat: Nekünk is nagyon kell ügyelnünk arra, hogy mit mondunk másoknak, és meg kell gondolni cselekedeteinket, nehogy minket is vádoljanak majd annak idején azok, akikért tehettünk volna valamit a jelenben, de mégsem tettünk semmit értük.

Jézus: Itt most elsősorban pap fiaimra és az Egyházi kisebb közösség vezetőire gondolok, akiket arra választottam ki, hogy Isten felé, az üdvösségre vezessék a rájuk bízottakat. De vonatkoztathatom a szülőkre és a pedagógusokra is, akikre a gyermekek lelkét bíztam. Bizony a rossz vezetés vissza fog ütni rájuk.

7.

Gondolat: Bárha megsemmisítene az Úr az internetet és a robotvilágot, egyre jobban útálom.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Hang: Megígérem neked ezt.

Jézus: Megígérem neked, hogy ez az internetes világ nem lesz hosszú életű.

8.

Az ember ösztöneire gondoltam.

Hang: Nagyon sok önmegtagadást kell végezned ezért.

Jézus: Ti engesztelők minél nagyobb és több áldozatot hoztok az emberiség megjavulásáért, annál többet tudtok segíteni a Pokol felé haladó lelkeknek.

9.

Gondolat: Az emberek oda sem hederítenek, hogy mit mondok. De milyen jó, hogy az Úr komolyan vesz engem.

Jézus: Te csak tedd a dolgodat, és ne aggódj, hogy mások hogy vélekednek rólad, csak írd az üzeneteimet, és Én, meglátod, hasznossá teszem a munkádat.

10.

Hang: Látogatásom órája ez benned.

Jézus: A szentáldozásaidra gondoltam, mely látogatásom legszebb órája a lelkedben.

11.

Hang: Jól jegyezd meg ezt.

Jézus: Ne felejtsd el soha, hogy mindig veled vagyok, és mindent látok és hallok, ami történik veled. Még a gondolataidat is.

 

12.

Gondolat: Űzz el belőlem minden gyűlöletet Uram! Segíts tudomásul vennem, hogy ez a társadalom fertőzött, elvetemült, beteg, és még ha emberi formája is van sokaknak, rengeteg közülük lélekben csontváz rothadó hússal.

Hang: Megtanítalak szeretni téged.

Jézus: A bűnöket gyűlölnöd kell, de a bűnösöket szeretned kell. Tekints Reám, aki a temérdek sok bűnt megveti ugyan, de a bűnösöket szereti és irgalmas hozzájuk. Figyelembe veszem kívánságodat, és növelni fogom benned a bűnösök iránti megértő és megbocsátó szeretetet.

13.

Az ember és a földi tudása jutott eszembe.

Gondolat: Felajánlottam az Úrnak az én földi tudásomat.

Kép: Egy tenger felszínén lebegek arccal a víz felé.

Érzés: A tudásom a tengerrel van összekapcsolva, összeolvadva.

Jézus: Isten tudása végtelen. Ebből a tudásból már itt a földön is ad teremtményeinek. De majd ha üdvözülnek, a végtelen tudás tengeréből még többet ajándékoz nekik. A képen mutatom az Isteni tudás tengerét, amelyből boldogan csepegtetek a te értelmedbe.

14.

Az idei szárazságra gondoltam.

Gondolat: Az emberek többsége azt gondolja, hogy minden természetes: ha van eső, ha süt a nap, stb.

Kép: Arany fény.

Hang: Kérni kell az aratás Urát, hogy engedje meg nektek ezt.

Jézus: Sokan elfeledkeznek arról, hogy mindent Atyám teremtett. Az Eget, a földet, magát az időjárást, a talaj termőképességét, és mikor szárazság van, aszály, sokan csak nyafognak, de nem jut az eszükbe kérni az aratás Urát, hogy adjon termékenyítő esőt.

15.

Hang: Függetlenítsed magadat ettől.

Jézus: Függetlenítsd magad az üres fecsegésektől, amit láthatsz magad körül. Az idő kincs a kezedben.

16.

Hang: Amilyen fényt vetsz, olyan fényt aratsz.

Jézus: Ha sok szeretetet és irgalmat, megértést sugárzol felebarátaid felé, akkor ők is eltelnek szeretettel, irgalommal és megértéssel.

17.

Hang: Élő vizem vagy ebben.

Jézus: Én vagyok az Élő Vizek Forrása. Én pedig beléd árasztom ezt az Élő Vizet, amely nem más, mint Istenszeretet, felebaráti szeretet és irgalom.

18.

Hang: Ezt kicsinek szántam.

Jézus: Ezt a jelenlegi gyenge állapotot az egészségedben egy kicsi áldozatnak szántam.

19.

Misén a kivonulási énekben énekeltük: „Jézus a mindenünk”.

Kép: Jézus jobbra fordulva, örömmel, csillogó szemekkel beszél valakiről.

Érzés: Az Égiek sokat beszélnek és beszélgetnek rólunk, személy szerint is mindenkiről, legfőképp, ha mi is foglalkozunk Velük.

Jézus: Igazad van kislányom. Nemcsak figyelemmel kísérjük az életeteket, hanem megtárgyaljuk egymás között. Előre látjuk a jövőtöket. Belelátunk a szívetekbe. Közös érdekünk, hogy az életszentség útján lépegessetek.

20.

Olvastam: Te tudod, hogy szeretlek: Jézus: „A kegyelem a lélek részesedése az Én Isteni életemben. A kegyelem a lélek lelke.”

Olvastam: Te tudod, hogy szeretlek: Jézus: „A lélek képessége: értelem, emlékezet, akarat. Nem emiatt hasonlítotok Hozzám, hanem a természetfeletti élet miatt, vagyis a kegyelem által.”

Olvastam: Te tudod, hogy szeretlek: Jézus: „Az ember kegyelemben volt megteremtve. Én, Isten Igéje azért jöttem a világba, hogy visszaadjam nektek az elveszett életet kínszenvedésem, halálom és feltámadásom által.”

Hang: Misztikus vonásom vagy.

Jézus: A kegyelem az, ami táplálja és mozgatja, irányítja a lelket. Mivel kegyelmekkel árasztalak el téged, misztikus életet adok neked az Én titokzatos életemből.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr4218042772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása