Isten szemével

2022.10.25. 08:42

1.

Késve indultam a szentmisére, így néhány apró dolgot, amit különben szoktam, nem tettem meg:

- A testvérem ujja sérülés miatt be volt kötözve, a kötést le kellett volna cserélni. Azt szerette volna, hogy még indulás előtt cseréljem le, de ahogy látta, hogy késésben vagyok, mondta, jó később is.

- A misére sietvén egy eldugott téren két külföldi lány állított meg, és kérdezte, hogy hol találják a főutat, mert valamilyen járműre akartak volna felszállni. Ilyen esetben, aki ilyen okból leállít az utcán, el szoktam kísérni a kívánt helyre, hogy biztosan ne tévedjen el, de most csak szóban magyaráztam el a lányoknak, hogy merre kell menni.

- A templomba érve kinyitottam az ajtót, és nem néztem a hátam mögé, hogy jön-e valaki mögöttem, besurrantam a templomba. Miután az ajtó becsukódott a hátam mögött, vettem észre, hogy pont egy hölgy útját zárta a becsukódó ajtó. Ilyenkor minden alkalommal ki szoktam nyitni a bejövőnek az ajtót, még ha vissza is kell lépni, de most nem tettem meg.

Ez a három esemény megtörténte után furcsáltam a magam viselkedését, és lelkiismeretfurdalásom volt, hogy én különben nem így szoktam viselkedni. El is mentem gyónni ezek után, megköszöntem az Úrnak, hogy ezeket a hiányosságokat megláttatta velem, és kértem az Úr segítségét az apró szeretetgyakorlatok megtételében.

Jézus: Szentlelkem kifinomította benned a lelkiismeretedet. Észreveszed azokat az apró jócselekedeteket, amit megtehettél volna, de valami miatt nem sikerült. Lelked fejlettségét jelenti, hogy ezért lelkiismeretfurdalásod van.

2.

Az egyik alkalommal szentségimádásra tértem be a templomba, és pont abban a pillanatban kezdődött a szentmise IV. Károly, utolsó magyar király emlékére, melyet Magyarországért ajánlották fel. Rajtam kívül egyetlen egy hívő volt a templomban, így úgy döntöttem, a misén maradok. Ugyanakkor a szentségi kápolna magasságában ültem be a padba, ahonnan az Oltáriszentségre is ráláthattam. Kértem az Urat, hogy lélekben lehessek egyszerre a szentmisén is, és a szentségimádáson is.

Érzés: A szentmisén olyan érzésem volt, hogy a lelkem úgy imádja az Urat, mint a szentségimádáson.

Gondolat: Ugyanakkor meghívtam minden egyes ember lelkét, az összes angyalokat és szenteket, szenvedő lelkeket és magzatokat, vegyenek részt a szentmisén, és töltsék meg a templomot.

Kép: Szent angyalok és mindenféle lélek sokasága a templomban.

Jézus: Bántott téged, hogy olyan kevesen voltak a szentmisén, és hogy egyszerre nem tudtál részt venni a szentségimádáson és a szentmisén. Az Én segítségemmel úgy tudtál elhelyezkedni, hogy nemcsak a szentmisét figyelted, hanem a tőled oldalra eső kitett Eucharisztiát is. A templom, egy képen mutatom, vigasztalásodra megtelt az Égiekkel.

3.

Sokszor vagyok olyan élethelyzetben, hogy sokat kell tűrnöm, egyesek panaszkodását a problémáiról, még olyan esetekben is, amikor nem tudok rajtuk segíteni.

Jézus: Azért engedem meg, hogy nehezebben elviselhető társak vegyüljenek közétek, hogy próbára tegyem türelmeteket.

4.

Egy nap Karizmatikus találkozón voltam egy csoport engesztelővel. Kértem az Úr segítségét, hogy szeretetet tudjak gyakorolni minden esetben a társakkal szemben, és próbáltam lemondani saját akaratom gyakorlásáról jelenlétükben. A találkozó után, odahaza éjjel többféle látomást láttam.

Jézus: Hazatérve a Karizmatikus találkozóról gazdagon megajándékoztalak látomásokkal, amiért részt vettél ezen a találkozón. Különösen az kapott meg, hogy az úton békésen és türelmesen viselkedtél.

5.

Hang: A legjobb lelkigyakorlatod, amikor olvasol Rólam.

Jézus: A lelkedet leginkább a szent könyvek olvasása, és a felettük való elmélkedés csiszolja.

6.

Azon gondolkodtam, amikor a következő magzatért imádkozom, legyenek ikrek.

Kép: Az Úr balra fordulva, közelebb hajol valakihez.

Jézus: Akkora szeretet gyúlt a szívedben a kis magzatok iránt, hogy már nem is elég egy, hanem többet is szeretnél magadnak. Annyira meghatódtam.

7.

Eszembe jutott a kis testvér, akit édesanyám elveszített magzat korában.

Kép: Anyukám egy kislánynak fogja a kezét, mindketten fehér ruhában voltak.

Kép: Én térdelek kitárt karral, a kislány a karjaimba rohan, és össze-vissza puszilja arcomat.

Jézus: Mint ahogy a képen láttad, így lesz a valóságban is, és így van, csak azzal a különbséggel, hogy az ő gyermeke egy szép fiatal leány, nem pedig kisgyermek. Boldogan találtok egymásra. Ő téged is szeret, ahogyan a képen mutatom.

8.

Mijo Barada mondta: Egy család jött hozzá. Mondták, hogy átok van rajtuk, lehet, hogy a szomszéd átkozta el őket. Több kérdés után kiderült, hogy a házastársak többször mondták egymásnak, hogy legyen átkozott az a nap, amikor megházasodtak. Ugyanakkor a gyerekeknek is mondták, jobb lett volna, ha nem születtek volna meg. Mijo Barada mondta, ez átokmondás a saját vérére.

Gondolat: Ha ez mind igaz, akkor az életem folyamán elég sok átkot szórtak a fejemre.

Kép: Én leborulva az Úr előtt, megköszöntem azokat, és kértem az Urat, minden fejemre szórt átkot fordítsa áldássá, az egész emberiség számára, és az Ő dicsőségére.

Jézus: Kevés ember képes az átkokat megbocsátani, és áldásként küldeni a rosszakarójának. Becsülöm benned, hogy te ezt meg tudod tenni.

9.

Egy lelki testvér mondta, minden templomnak, templomi közösségnek, városnak, országnak van őrzőangyala.

Kép: Fény.

Jézus: Bizony erről az egyházközségek tagjai nem is tudnak. Azt hiszik, hogy az elég, hogy van egy saját őrangyaluk. A Mennyei Atyának van lehetősége arra, hogy minden egyházközségnek, templomnak, minden városnak és országnak legyen őrangyala. Komoly védelem alatt állnak a teremtményeim. Ezért, hogy most jönnek a nehéz idők, egyáltalán nem kell félnetek. A sok-sok őrangyal vigyáz rátok.

10.

Arról volt szó, hogy Budapest egy liberális város.

Érzés: Ezért nekünk, engesztelőknek minden tőlünk telhetőt meg kell tennünk, Szent Mihály arkangyalt és az összes angyalokat és szenteket segítségül hívva a szellemi harcra.

Kép: Fény.

Jézus: Ha a budapesti engesztelők összefognak a főváros őrangyalával, saját őrangyalukkal és a szentekkel, legyőzhetik a liberális többséget. Ez hasonló Dávid Góliát elleni harcához.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr4618042796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása