Isten szemével

2022.10.12. 08:40

2022.10.11.

1.

Olvastam: Egy üzenet: az Úr a felajánlott otthonokat, templomokat, bazilikát áthelyezi a menedékhelyre a szent angyalok segítségével.

Kértem az Urat, hogy tegye egész Magyarországot menedékhellyé, annak ellenére, hogy lehet, hogy ez nem lehetséges.

Érzés: Ez nem lehetséges, mert az emberek többsége nem él szent életet.

Jézus: Gyermekeim, akik hisznek Bennem és szeretnek Engem, azok ne féljenek, mert számukra bőségesen biztosítok menedékhelyeket. Hogy hol és mikor, azt bízzátok Rám.

2.

Egy templomban ima estet tartottak a papokért. Papírra is le lehetett írni, ki melyik papért ajánlja fel az imáit, akit a szívében hordoz. Én a világ összes papjáért és felszenteltekért imádkoztam, és kértem az Urat, áldja meg őket mind.

Kép: Jézus áldásra tette a kezét.

Hang: Nagy megelégedettséggel vagyok.

Kép: Jézus elveszi a papírt, amit kitöltöttem, és a Szent Szívébe helyezte.

Jézus: Nagylelkűségedre vall, hogy a papírodra ezt írtad, hogy minden pap. Ezt a kívánságodat megfontolom és felhasználom. Nagyon örülök, hogy minden pap gyermekemet megáldhatom.

3.

Szent énekben a tengerről énekeltek. Erről eszembe jutott, Horvátországban a tengerbe is dobtam érmet.

Kép: Ahova érmét ültettem a földbe, például olajfa ültetvényen, lakóépületek közé, a kápolna bejáratához, és a tengerbe dobtam, onnan nagy arany fény áramlik a környezetére.

Kép: Irgalmas Jézus.

Jézus: Nagyon szép gondolat ez az érem ültetés. Terjeszd el minél több helyen. Ezzel az Én áldásomat növeled. Akik a közelben laknak, mind részesülnek benne.

4.

A tenger jutott eszembe, és az Úr fényének óceánja.

Kép: Valaki, mint fürdőző megy be az Úr Szívében lévő arany tengerbe. A látvány gyönyörű és vonzó, a szélén is, a sekélyben sok rózsa van. Amikor mélyebbre megy a parttól el, de el is merül, mint a búvár, sokkal több és gazdagabb kincsek vannak benne, ami a partról nem látszik.

Kép + Érzés: A mélységeket nem bírja mindenki.

Hang: Megfelelő kegyelmi állapotban kell lenni ahhoz, hogy ezt elérd.

Jézus: Gyermekeim közül csak kevesen tudnak Engem annyira szeretni, hogy mélyen elmerüljenek az Én Szívemben. Legtöbbjüknek a kapcsolata felszínes és közömbös Velem. Ők nem láthatják azokat a csodás ajándékokat, melyeket a legbuzgóbbak és legáldozatosabbak élvezhetnek.

5.

Hallottam egy papról, hogy beteg. Kértem az Urat, hogy gyógyítsa meg őt.

Kép: Az Úr két kezét balról a pap fejére tette.

Kép: Az Úr egy keresztet rajzolt a levegőben a pap felé fordulva.

Jézus: Kívánságod teljesült, a látomások mutatják, hogy elkezdtem gyógyítani a beteg papot.

6.

Olvastam: Te tudod, hogy szeretlek: Az Isteni gondviselés mindennel törődik, és mindent saját céljára használ fel.

Hang: A legapróbb mértékig ez benned.

Kép: Mennyei Atya képe.

Hangom: Uram, Neked mindenki nagyon fontos, és minden részlet fontos.

Hang: A legeslegapróbb részletekig.

Jézus: Mi is Isten célja? Mindenkit üdvözíteni. Ezért van az, hogy mindenki életét, és minden legapróbb részletét is állandóan figyeli az Atya. Téged kislányom, szintén erre nevelünk. A feléd forduló felebarátaid életét nem felületesen kell figyelned, hanem részleteiben. Együtt a környezeti hatásokkal. Együtt az öröklött tulajdonságokkal.

7.

Vannak olyan hölgy ismerőseim, kik nem tudták kihordani babáikat áldott állapotukban.

Gondolat: Ahány magzat volt, mind várakoznak rájuk odafenn.

Kép: Több fehérruhás gyermek, lány és fiú várakozik egymás mellett.

Kép: Az édesanyák nagyon mosolyognak, és tudják, ők melyik gyermek anyukája.

Jézus: Hidd el kislányom, ez a színtiszta igazság. Egyszer majd nagyon fognak örülni elvetélt gyermekeiknek.

8.

Hazafelé jövet Horvátországból az országhatáron kellett várakozni. Egy busz állt meg mellettünk, mely tele volt szerzetes nővérrel. Egyesekkel fejbólintással köszöntünk egymásnak, majd imádkoztam értük. Édesapámnak mondtam, majd amikor meghalunk, odafenn a Mennyben majd azt fogjuk mondani egymásnak: „Emlékszel? Ott a határon találkoztunk”.

Érzés: Ha imádkozom értük, tudni fogják.

Jézus: Az ima, amit másokért mondasz, soha nem vész el. Az illetők akkor tudják meg, hogy imádkoztál értük, amikor elhagyták testüket.

9.

Azokra gondoltam, akik a halálukat várják.

Érzés: Az igaz, a földi tudat nem tudja, de a lélek tudhat valamit.

Kép: Én libasorban várakozok másokkal, mintha haladnánk előre, de lassan. Kihajolok a sorból, hogy láthassam, mennyien vannak még előttem. Láttam, hogy sokan.

Jézus: A testben lévő lélek többet tud, mint az anyagi agyvelő, értelem. Mennyei Atyám a léleknek ezt a képességét egészen elfedi a test előtt. Ezért senki sem tudhatja, mikor hal meg. A lelke viszont igen.

10.

Hangom: Uram, mind a múlté, ami történik velünk. Mindent szeretettel kellene végeznem, de érzésem szerint nem megy.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Jézus: Az életetekben a jelennek, a mostani perceknek van a legnagyobb jelentősége. Amit elrontottatok a múltban, azt még most, míg éltek, meg lehet bánni, és meg lehet gyónni. A jövő pedig még sok titkot tartogat számotokra.

11.

Egy nagyon beteg szerzetesnőt látogattam meg.

Gondolat: Kértem az Urat, hadd lehessek ott mellette lelkileg a haldoklása pillanatában, és foghassam a kezét, amikor az Úr érte jön.

Kép: Jézus szelíd képe, áldásra van téve a keze.

Jézus: Lelked óhaja Atyám akaratán múlik. Ha Ő úgy akarja, hogy érezze a szerzetesnő, hogy a búcsúnál fogod a kezét, akkor az úgy is lesz.

12.

A szentségimádáson a bensőmben elkezdtem énekelni: „Imádlak és áldlak, Isten, rejtelem…” Eszembe jutott Aquinói Szent Tamás, és a magas filozófiája.

Gondolat: Én nem akarok olyan magas filozófiát, amit ő tudott, én csak Isten fényeiben és egyszerűbb tanításaiban akarok elmerülni, amit az Úr enged.

Hang: Én a fényeidet látom.

Kép: Jézus mellett haladok előre, az Úr Jézusból arany fény árad, belőlem rózsaszín.

Hang: Erre meg akarlak tanítani.

Jézus: Helyes, hogy nem vágyódsz Aquinói Szent Tamás magasröptű filozófiájára, hiszen a tied is ragyog a Szívemben. Az Én Szívemből a dicsőség fénye sugárzik, a te szívedből pedig az öröm fénye. Szeretném, és erre igyekszem tanítani téged, hogy minden helyzetben öröm ragyogjon a lelkedben. Jó és balsorsban egyformán.

13.

Az egyik alkalommal a bíboros áldást adott Magyarországra, mely eseményre el szerettem volna menni. A helyszínre nem tudtam időben eljutni az utazás bonyodalmai miatt, így felajánlottam ezt, mert ezért nem akartam boldogtalan lenni. Kértem az Urat, áldjon meg Ő, mivel a szándék tényleg az volt, hogy elmenjek.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

A Tv-ben, a híradóban mutatták később a bíboros úr áldását.

Jézus: Azért nem szomorkodtál, mert lekéstél az áldásról, mivel él benned az a gondolat, hogy „Uram, legyen meg a Te akaratod”. A TV-ben végül is részesülhettél a bíboros áldásában.

14.

Azon gondolkodtam, hogy az Úr Jézus szeretete az, amely kipótolja hiányosságaimat, visszaadja a Mennyei Atyának az adósságaimat, hogy általa tökéletes lehessek.

Kép + Érzés: Van egy adott forma rólam, hogy milyen lehetnék, ha teljesen úgy élnék, mint a Kegyelemmel teljes. A mostani földi alakomat faragja, alakítja, csiszolja az Úr, öntözi fényével, szeretetével, Szent Vérével, és nagyon örül, amikor sikerrel jár velem ebben, vagy abban. Az idő előre haladtával mind jobban és jobban hasonlítok arra az alakra, amelyet az Úr személyemben eltervezett.

Érzés: De sokat kell nekem is küzdenem, hogy a teljes szeretetet tudjam gyakorolni, ahogy kellene.

Jézus: Még mindig nem vagy tökéletes. Az Úr célja, hogy oly gyönyörű legyen a lelked, amilyennek megtervezett. Ezért, mint ahogy a kép is mutatja, még sokat alakít, díszít, szépít rajtad. Persze, nem elég, hogy Ő fáradozik veled, hanem neked is tökéletesedni kell azáltal, hogy önmagadat formálod.

15.

Hang: Hogy haza érjek.

Kép: Jézus feltámadott alakjában jobbra megy.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Kép: Jézus Budapest utcáin megy, amerre én szoktam, és a lakásunkba tér.

Hang: Ez az Én otthonom is.

Hang: Nagyon jól érzem itt Magam veletek.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Kép: Jézus a fotelben ül nyújtott lábbal.

Jézus: Ha tudnák az Én teremtményeim, hogy hányszor betérek a lakásukba, beülök a foteljukba, és várom, hogy észrevegyenek. Mikor látnom kell, hogy semmibe vesznek, nem érzékelnek, könnycsepp gördül végig az arcomon. Te kislányom befogadsz Engem, ezért nagyon szeretek nálad pihenni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr9018042792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása