Isten szemével

2021.11.17. 15:56

2021.11.16.

1.

Arról volt szó, hogy szerezzünk-e be napelemes rádiót a káosz időszakára.

Jézus: Drága kislányom, nem hiába mondtam nektek, hogy szabaduljatok meg minden telefontól, internettől, televíziótól, főleg az okostelefonoktól, de mindegyiktől, és Én ezek közé sorolom a napelemes rádiót is. Ez is bajba sodorhat benneteket.

2.

Olvastam: Luisa Piccarreta: Jézus: „Az ember Isten dicsőségének a tükre”.

Érzés: Nem úgy tükrözzük Isten dicsőségét, ahogy kellene.

Jézus: Minél magasabban jár valaki az életszentség útján, annál jobban tükrözi Isten dicsőségét. Aki alacsonyabb fokon jár, annak nem olyan tiszta, mondhatnám homályos a tükrözése.

3.

Olvastam: Luisa Piccarreta: Luisa sokat beszélt Jézushoz, mert nem akarta, hogy Jézus megfelelően fenyítse az embereket világszerte. Jézus azt válaszolta Luisának, hogy a szavai megkötözik a kezeit, és nem tud megfelelően büntetni, így mindig az elején vagyunk a dolgoknak.

Gondolat: Úgy kellene imádkoznunk inkább az Úrhoz, hogy adjon erőt elviselni azt, amit ránk mér, nem pedig azt, hogy ne adjon szenvedést.

Jézus: Te kislányom mindig teljes bizalommal fogadod, amit kimérek neked. Ezt a bölcsességet Szentlelkem ültette beléd.

4.

Európát ajánlottam fel az Úrnak.

Kép: Minden dől össze Európa szerte, mint a kártyavár, az épületek is.

Jézus: A rohamosan közeledő jövőt mutattam neked. Ez a romhalmaz főleg Észak- és Nyugat-Európára lesz jellemző. Ott, ahol a bűn a legjobban terjed.

5.

Hang: Nem a legfényesebb jövő áll előttetek.

Jézus: Folytatódnak a járványok, alakul az egységes világuralom, a világegyház, amely a vallások elegye lesz, és mindennek az élén az antikrisztus uralkodik majd. Mindenütt megtorlások, keresztényüldözések lesznek. De ne féljetek, mindenben veletek leszek.

6.

Hang: A föltámadásról kapsz hírt.

Jézus: Már Pál apostol is hirdette, hogy mindenki fel fog támadni. Először az Istenben elhunytak, majd az életben maradottak átváltoznak. Feltámadt testet kapnak. Legvégül pedig a kárhozottak támadnak fel. Míg a jók dicsőségre ébrednek, a gonoszok kárhozatra. Bizony, ez meg fog történni. Az Én dicsőséges második eljövetelem előzi ezt meg.

7.

Hang: Ne kapkodj el semmit.

Hang: Nem szabad elhamarkodni.

Jézus: Sok emberből hiányzik a hit, mégsem szabad elhamarkodni erőszakosan a térítést.

8.

Gondolat: Eszembe jutottak a sikertelenségeim sorozata, veszteségeim, akár anyagi veszteségek is. Nem okolom az Urat, hanem a bölcsességét akarom megérteni.

Hang: Tökéletesen törleszted ezt.

Gondolat: A szívembe-lelkembe akarom vésni, hogy minden, ami sikertelenség is, az Úr akaratából és bölcsességéből származik az én nevelésemre, ezek csak eszközök.

Hang: Ez így van jól.

Gondolat: Az anyagi veszteségeimre is gondoltam, hogy nem tudom, mire adtam ki pénzt.

Hang: Majd odafönt megtudod.

Jézus: Mindenkinek vannak adósságai, de te már törlesztettél veszteségeiddel, sikertelenségeiddel, betegségeiddel. Ezt részleteiben az örök életben fogod meglátni. Nagyon helyesen gondolkodsz, mikor a sok bajért nem okolsz Engem. A szenvedések lelked hasznára válnak.

9.

A védőszentekről volt szó.

Jézus: Jellemző a Szentekre, hogy választanak maguknak a földről egy embert, mellé állnak, és segítik őket a fejlődésben.

10.

Hang: Láthatatlanná teszlek én téged ebben.

Jézus: Azok közé tartozol, akik a jót láthatatlanul teszik. Ezért a jutalmad majd az Égben kapod meg.

11.

Édesapám egy emberről kérdezősködött tőlem, aki korábban élt, hogy ki volt ő, de engem nem érdekelt abban a pillanatban, mert nagyon sietős volt a dolgom.

Jézus: Szeretném, ha ezután egyetlen emberre sem mondanád, hogy nem érdekel, ki volt. Ugyanis Engem és Atyámat minden egyes lélek nagyon érdekel, mindenki fontos Nekem.

12.

Arról volt szó, hogy az ember lelke a földi haldoklás után az Úr elé áll.

Gondolat: Tudatosítani kell magunkban, hogy minden pillanatban az Úr előtt állunk, és akár most kell számot adni Neki tetteinkért.

Kép: Jézus képe a Szent Szívvel.

Jézus: Állandóan készenlétben kell lenni, mintha ma kellene találkozni Velem. Így is nagy meglepetés fog érni, amikor Elém kerülsz.

13.

Gondolat: A jó és rossz napról gondolkodtam.

Érzés: Csak akkor rossz a napunk, ha nem vagyunk képesek elfogadni a nap sikertelenségeit. Jó napunk van akkor, ha elfogadjuk a nehézségeket, sikertelenségeket, és a lelki békénk és örömünk megmarad.

Jézus: Azon múlik, hogy jó-e, vagy rossz a napod, hogy milyen mértékben tudod a te emberi akaratodat az Én Isteni akaratomba olvasztani. Ha minden nehézséget, fájdalmat, bosszúságot el tudsz fogadni, akkor a legnehezebb nap is kedves lesz számodra.

14.

Hang: Én nem megyek semmilyen partnerségbe bele.

Jézus: A nem keresztény embereket is szándékomban áll megmenteni, de amíg nem hagyják ott bálványaikat, és nem keresztelkednek meg, nem olvadhatnak bele Egyházamba. Csak a keresztséggel válhatnak gyermekeimmé.

15.

Kép: Valaki megvet egy ágyat, megigazítja a párnát, a takarót.

Jézus: Helyet készítünk neked a Mennyben.

16.

Kép: Füst és köd ereszkedik le a környezetemre, és ezt nézem.

Jézus: A füst nem más, mint zűrzavar, káosz és bűn. Ez kevereg körülötted.

17.

Olvastam: Luisa Piccarreta: Amikor Luisa zaklatott volt, azt megérezték az angyalok és szentek is, mert annak ellenére, hogy békességet és szeretetet sugároztak Luisa felé, ők nem ezt a békés kisugárzást kapták vissza tőle.

Jézus: Ha nyugtalan a lelketek, ez a lelkiállapot szinte érezhetővé válik mások számára. Más az arckifejezésetek, másak a mozdulataitok. Eltűnik az a kisugárzás, amit Én ültettem belétek. Gondolj erre kislányom, és kerüld az ilyen hangulatokat. Az ilyennel nemcsak magadnak ártasz, hanem a környezetednek is.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr4417831401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása