Isten szemével

2022.08.10. 08:31

2022.08.09.

1.

Augusztus 7.-én a Mennyei Atya ünnepe volt.

Kép: A Mennyei Atya fehér díszes ünneplő ruhában van, szép díszes aranykorona a fején. Előbb az Úr Jézus hódol előtte, majd a Szentlélek. Utána jön a Szűzanya, ki hódol előtte, majd az angyalok és szentek. De ők nemcsak a Mennyei Atyát ünneplik, hanem a teljes Szentháromságot is. Megemlékeznek a teremtésről, a megváltásról, és a többi eseményről is.

Kép: A Mennyei Atya a trónon ül szép fehér ruhában, sokan sarat dobnak rá a földről, de az leomlik Róla és eltűnik.

Gondolat: Én a szeretetemet küldöm a Mennyei Atyának.

Kép: Kis piros szívek szállingóznak felfelé a Mennyei Atyához, ezeket mind összegyűjti és a Szent Szívébe helyezi.

Kép: Arany Szív, mely arany fénnyel sugároz.

Mennyei Atya: Drága gyermekem, rajtad kívül nagyon kevés engesztelő van, akinek eszébe jut az Én ünnepem. Jól esik, hogy gondolsz Rám, és ezért mutatom neked hálából ezeket a gyönyörű ünnepi Királyi képeket Rólam. Nemcsak ti emberek ünneplitek ezt a napot, hanem az Égben az összes szentek. Közben nem Engem, hanem az egész Szentháromságot dicsőítik. Szomorúan látják, hogy egyesek dicsőítés helyett sárral dobálnak. Az ő mocskolódásuk lehull Rólam. Kicsi piros szívek szállnak föl Hozzám a te ünneplő ajkadról.

2.

Augusztus 4.-én volt Vianney Szent János ünnepe. Sajnos nem tudtam aznap elmenni szentmisére, hogy megünnepeljem őt.

Hang: Ünnepelni jöttünk ide veled.

Kép: Vianney Szent János és az őt kísérő Égiek fogják a szentmiséhez használatos kellékeket, és eljönnek hozzám, hogy együtt ünnepeljünk.

Jézus: Látom, nagy szeretet köt össze Vianney Szent Jánossal. Úgy szerettél volna elmenni az ő ünnepi miséjére, de akadályozva voltál, ami szomorúsággal töltött el. Ő úgy vígasztalt téged, hogy a szent társakkal együtt személyesen ment hozzád ünnepelni.

3.

Hang: A legédesebb imáiddal jelenj meg előttem.

Kép: Irgalmas Jézus.

Hang: Bebalzsamozom szívedet ezért.

Jézus: A legédesebb imáid tudod-e, hogy melyikek? Azok az imák, amik a lelked mélyéből gondolsz, vagy mondasz Nekem. Saját szavaid balzsamként hatnak a Szívemre, és válaszul Én is bebalzsamozom a te fájó szívedet.

4.

Hang: Én vagyok a ti Vatikánotok.

Hang: Furcsa, de el fogtok hagyni Engem.

Hang: Az Egyház, amely óriási veszteségben van a közeljövőben.

Hang: Nagyon szét lett ez csúszva.

Kép: Egy pápa jelent meg magasan az ablakban, fehér ruhában.

Jézus: Az Egyházban változások lesznek. Egyházam egyre távolabb kerül a hagyományoktól. Ezt a megújulást sokan örömmel fogadják, és ezzel eltávolodnak Tőlem, Aki az egész Egyházat alapította. Ez a változás nem robbanásszerű és hirtelen lesz, hanem ravasz módon, szép, vonzó beszédekkel.

5.

Azon tűnődtem, hogy lehet, hogy az Úr nem is vár el tőlem sokat, csak azt, hogy szeressem Őt, a többit Ő maga rendezi el.

Hang: Tőled nagyon sokat várok el ezért.

Hang: Szükséges többet alkotni veled.

Hang: Teljesítendő ez benned.

Hang: Dolgunk van veled, kislányom.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Hang: A mérleg téged sújt ebben.

Jézus: Tévedsz, hogy tőled nem sokat várok, és mindent majd helyetted megteszek. Segítek neked, de egyre többet várok el tőled. A feladatok végzésében igenis nagyon sok a te részed.

6.

Olvastam: Kalkuttai Teréz anya mondta: Amit meg tudunk tenni, az csupán egy csepp a tengerben.

Érzés: De ha nem tesszük oda a mi cseppünket, és más sem, a „tenger” kiszárad.

Kép: Ha mondok, vagy teszek valamit, annak mindenképpen van következménye, kihat egy vagy több emberre. Ennek következtében a másik ember gondol, vagy mond valamit, vagy megtesz valamit. Egy emberre sokan és sokfelől hatnak.

Jézus: Jól gondolod, hogy szükség van a te írásaidra, abban lévő szavaidra, hogy eljussanak gyermekeimhez. Ezek a bölcs, kutató szavak azzal, hogy elolvassák, nincsenek eltemetve, hanem továbbadják egymásnak. Így terjed az Én Igém, és befolyásolja sok ember hitét, gondolatait, cselekedeteit, érzéseit.

7.

Hang: Azt szeretném, ha mindenki igazolványa odakerülne a vezérhez.

Hang: Ha megszavazzák ezek itt egymást, akkor…

Hang: Hogy miért ne hozhatna ezt.

Kép: Egy férfi politikus egy asztalnál ül és magyaráz.

Jézus: A globalisták minden törekvése arra irányul, hogy egységes világhatalom legyen, és mindenki ellenőrizhető legyen. Minden óhajtásuk abban merül ki, hogy szűnjenek meg a nemzetek, és egy nagy, de irányítható káosz legyen, egy világméretű emberkeverék.

8.

Hang: A számonkérés óráján.

Hang: A részvétel.

Kép: Egy szakállas középkorú férfi mondta ezt mosolyogva, majd mintegy körmenetként körbejár valamit. A férfi fehér ruhában volt.

Jézus: Az utolsó ítéleten mindenkinek részt kell venni. Élőknek és holtaknak, üdvözülteknek és kárhozottaknak egyaránt. Nincs kivétel. A Bíró, Akinek az Atya kezébe adta az ítéletet, mindenkit megvizsgál, és kettéosztja a tömeget. Nagy lesz a megrendülés és a félelem. Az ítélet véglegesen be fog teljesedni.

9.

Hang: A te előnyöd.

Jézus: Nagy előnyöd van sok gyermekemmel szemben, mert Rám támaszkodsz, engedelmeskedsz Nekem, és mivel követsz Engem, újabb és újabb erények bontakoznak ki benned. Így növekszik az előnyöd.

10.

Hang: Szív nélkül élni rossz.

Kép: Mennyei Atya áldással.

Jézus: Az érzelem fontos, de kell, hogy az akarat is kísérje. Örülni és sírni egyaránt kell és szabad. De nem engedheti senki meg magának, hogy az érzelmek elsodorják. Mert ez bizony bűnre vezet.

11.

Hang: Lelki igényem van veled.

Jézus: Lelki erősséget igényelek veled. Ezzel azt akarom mondani, hogy a szenvedést, amivel találkozol, ajánld fel Nekem a lelkekért, és tedd a lábaim elé.

12.

Hang: Nem Nekem kell ez.

Kép: Valaki két kezével a Szívére mutat.

Jézus: Kislányom, mindig gondolj arra, hogy nem Nekem van szükségem arra, hogy szeressetek, tiszteljetek és engedelmeskedjetek, hanem a ti lelketek fejlődéséhez kell ez.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr2218042768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása