Isten szemével

2021.09.15. 15:47


2021.09.14.

1.

Érzés: Minél többet tudok az Úrról és tulajdonságairól, annál nagyobb szeretet, tisztelet, odaadás, hódolat ébred bennem Iránta.

Jézus: Lelkednek hasznára válnak ezek a misztikus könyvek. Általuk egyre közelebb kerülsz Hozzám. Mindig nagyobb tisztelet és hódolat lesz a szívedben. Aki sosem olvas ilyesmit, az nem tud ilyen gyors ütemben fejlődni.

2.

Olvastam: Luisa Piccarreta: Jézus: Minél többet tud az ember a földön Istenről, annál nagyobb, azaz dupla tudásban részesül a Mennyben. Ugyanúgy boldogságban, örömben, dicsőségben. Minden olyan arányban, amennyire ismerte az ember Istent. A tudásnak is, és mindennek van fokozata a Mennyben.

Érzés: Mindez a szeretet gyakorlására is vonatkozik.

Jézus: Mindenki, aki üdvözül, részesül az Atya Isteni tudásából, de nem mindenki egyformán. Akinek a szívében Én vagyok az első és gondolatban is sokat foglalkozik Velem, az duplán kap ezekből a kegyelmekből odaát. Tehát, nem annak nő meg a tudása fönt a Mennyben, aki alaposan kiaknázta a tudományokat, hanem annak, aki Irántam és a túlvilág iránt érdeklődik.

3.

Olvastam: Luisa Piccarreta: Jézus: Amikor Isten megteremtette Ádámot, Ádám magában a lényében érezte a Mennyei Atya teremtő kezeinek lenyomatát, érintését, és hálásan monda: „Szeretlek Téged, én Istenem, én Atyám, az én életem Alkotója.” Ádám minden lélegzetvétele, szívverése, mozgása, minden vércseppje, mely a vérerekben csorgadozott, az egész lénye egyesülve együtt kórusban ismételte: „Szeretlek, szeretlek, szeretlek.”

Érzés: Az engedetlenség Isten iránt az emberrel a fordítottját tette.

Érzés: Ha szeretjük Istent, és szeretetet cselekszünk embertársaink felé, akkor minden szeretetté válik bennünk, és folyton mondja Istennek: „Szeretlek, szeretlek, szeretlek.”

Jézus: Míg Ádám éledésekor közvetlenül a teremtése után egy lobogó szeretetet és hálát érzett Alkotója iránt, utódai és minden ember születése után az eredendő bűn következtében nem érez ilyet. Isten kegyelmei és a neveltetése, és az ő egyéni törekvései kialakíthatják benne a hálát és az Istenszeretetet. Ez csak akkor valósul meg, hogyha arra törekszik, hogy megszabaduljon a bűneitől. Csak a tiszta igaz ember képes hálás lenni Istennek, hogy megszülethetett.

4.

Olvastam: Luisa Piccarreta: Jézus mondta: A teremtés nem fejeződött be az ember teremtésével, mert az meg lett szakítva az által, hogy az ember visszahúzódott az Isteni Akarattól. A teremtés akkor folytatódik, amikor az ember visszatér Isten Akaratához.

Érzés: Vannak olyan emberek, kik már a földön átadják magukat Istennek, de vannak olyanok is, akik a földi élet, és a tisztulás után érik ezt el.

Érzés: A teremtés soha nem szakad meg, még a Mennyben sem, az örökkévalóságon át tart.

Hang: Az örökkévalóság dinamikájában éltek majd.

Jézus: Az ember lelke születésétől kezdve, földi életén keresztül, majd a túlvilágon folytatódva állandóan változik, érik, fejlődik. Sokan azt gondolják, hogy a halál után egy teljes mozdulatlanság, változatlanság történik. Isten egyre jobban tökéletesíti teremtményeit. Ez a tökéletesség egy állandó mozgásban, fejlődésben van. Azt lehet mondani, hogy a teremtés dinamikus.

5.

Olvastam: Luisa Piccarreta: Jézus: Isten beleültette az ember lelkébe terveit, hogy a földi életében milyen úton haladjon. Az ember szabad akarata által téríti el ezeket, deformálja el, és kiüresíti magában az Isteni terveket.

Érzés: Mégis egyes esetekben az ember nem fedezi fel útját.

Jézus: Isten mindennek az életét már fogantatása pillanatában megtervezi. Mindenkiből mást képzel el. Mindenkit más feladatra inspirál. Aki elfogadja ezeket a terveket, mert a szabad akarata Isten felé fordítja és az Igazság felé, az az ember jól jár, mert nyílegyenes úton halad az örökkévalóság felé. De aki lerázza magáról az Isteni terveket, és a saját feje után megy, az nagyon kacskaringós, hosszú úton jut el Alkotójához. Aki viszont Istent egyáltalán nem fogadja el a terveivel együtt, megtagadja, az az örök kárhozatot választja magának.

6.

Olvastam: A Szeráfok és Kerubok szinte össze vannak olvadva Istenükkel.

Olvastam: Luisa Piccarreta: Jézus: A lelkek, melyek Bennem vannak elhagyatva, csak Belőlem élnek, és Én belőlük, mintha csak egy lélegzetből és szeretetből élnénk.

Érzés + Hang: Örömujjongás.

Jézus: Istennek azon teremtményei, akik csak Benne bíznak, és nincs más támaszuk, mint Ő, a hálájuk és szeretetük a hatalmas Isten iránt, ők a Szeráfok  és a Kerubok után a legközelebb állnak a Teremtőhöz. Akiknek azt üzenem, hogy a Szeráfok közé valók, azoknak hinniük kell abban, hogy Isten olyan közel van hozzájuk, hogy szinte rátapadnak, összeolvadnak Vele. Nagyon nagy ujjongó öröm ez számukra.

7.

Arról volt szó, láthatjuk-e majd Istent teljes dicsőségének fényében a Mennyországban.

Hang: Teljes dicsőségemben szemlélhetsz Engemet.

Jézus: Drága gyermekem, megígértem nektek, mikor a teljes megtisztulás után beléptek a Mennyország kapuján, az lesz a legnagyobb ajándék számotokra, hogy szemtől szemben láthattok Engem teljes Isteni dicsőségemben. Válogatás nélkül a friss üdvözültek és a régiek egyformán dicsőségem teljes fényében élvezhetnek Engem. Azonkívül, azok a szentek, akik alacsonyabb szinten vannak, tompább a dicsőségük fénye, korlátozás nélkül szemlélhetik a nagyobb fényben tündöklő szenteket. Ott nincs irigység, hanem csak szeretet és csodálat.

8.

A békéről volt szó.

Gondolat: A béke arra vonatkozik, hogy az embert, aki nem vétkezik Isten törvényei ellen, nem marja a lelkiismeretfurdalás. Nem arról van szó, hogy a lelkiismeretét elaltatta, hanem jól működik.

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus: Azok számára a lelkiismeret lidércnyomás lesz, akik csak az élvezeteket keresik, és nem tudnak szabadulni szenvedélyeiktől.

Jézus: Amikor köztetek jártam, akkor ilyeneket mondtam: „Béke veletek.” Vagy ma is több választottamnak így szólok: „Az Én békémet adom nektek.” Mi az Én békém? A teljes tisztaság, hogy még a bűn csírája sincs Bennem, a bűn árnyéka sem vetődik Rám. A ti békétek, amit kínálok, ebben rejlik. Nyugodtak vagytok, nincs lelkiismeretfurdalásotok, mert érzitek, hogy jó úton jártok. Még a szenvedés sem hoz ki a sodrotokból. Az akaratotok belesimul az Enyémbe. A békétek beleolvad az Én békémbe.

9.

Olvastam: Luisa Piccarreta: Jézus mondta a szenvedésről: Nem azt kell nézni, hogy honnan jön a szenvedés, vagy hogy kitől származik, hanem mi az a jó, ami ebből a szenvedésből származik. Ő sem a kínzóit nézte szenvedése idején, hanem csak az lebegett a szeme előtt, hogy ebből a szenvedésből mi fog megvalósulni.

Gondolat: Nekünk, embereknek ez csak ritkán jut eszünkbe, inkább azon kesergünk, hogy már megint szenvedünk valami miatt.

Jézus: A szenvedés misztériuma az ember számára nehezen elfogadható. Csak annak sikerül, akinek él a hite és Istenszeretete. A szenvedés közben arra kell gondolnotok, hogy ti bűnösök igazságosan szenvedtek, de Én, a ti Megváltótok egészen ártatlanul. Azután, arra is kell gondolni, hogy a szenvedésnek nagy értéke van. A szenvedés által növekszik bennetek az empátia, az együttérzés. Azonkívül, lelki kincseket gyűjtögettek vele, mert a hitetlen, közömbös, megátalkodott felebarátaitokat – ha felajánljátok értük, megmentitek a kárhozattól. Ezzel segítetek Nekem a megváltásban. Van-e ennél nagyobb ajándék, amit adhattok Nekem? A szenvedést fel lehet ajánlani tisztuló lelkekért, hogy enyhítést és szabadulást nyerjenek. A szenvedés felajánlásával lelki-testi gyógyulásokat is lehet leesdeni az Égből. Annak adok sok szenvedést, akit nagyon szeretek. A szenvedés türelmes viselése nagy dicsőséget szerez számotokra az Égben.

10.

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus: Az Égben láthatóvá válnak az emberek tettei a maguk valóságában.

Kép: Jézus képe a Szent Szívvel

Gondolat: Van sok olyan cselekedetünk, aminek nincs a földön látszata, bármennyire is igyekszünk.

Jézus: A Mennyországban nincs titkolózás. Mindenki mindenkit ismer, azt is, akit a földi életben sosem látott. Az összes jócselekedet nyilvánossá válik a Menny lakói előtt, és örülnek egymás erényeinek.

11.

Hang: A dicsőségből, amit ő rózsának nevezett.

Jézus: A rózsa a legelőkelőbb és legszebb virág a földön. Azt a gyermekemet, aki elnyeri az üdvösséget és a jócselekedetek árán dicsőségben részesül, egy misztikus rózsával ajándékozom meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr7217831373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása