Isten szemével

2021.09.07. 15:46

2021.09.06.

1.

Olvastam: Te tudod, hogy szeretlek: Jézus: „A láthatatlan világ megteremtése óta, vagyis attól az ütközettől kezdve, amely az Istenhez hű maradt szellemek, és a fellázadt szellemek között történt, soha nem láttak olyan összecsapást, amilyet látnak majd az emberek a megtisztítás órájában, mert az fog megismétlődni ebben a rettenetes és óriási méretű összeütközésben, amely egyedülálló az emberiség történetében. Ebben elkötelezettek lesznek a sátán szolgálatában álló összes erők, amelyek mind az ő egyházához tartoznak.”

Kép: Rengeteg ember meghal, de ezek közül az Úr nagyon sok lelket megment.

Hang: Nagy pusztulás lesz.

Jézus: Mivel teremtésem nem képes megtisztulni másképp, az Új Világ megteremtése előtt hatalmas tisztítás lesz a földön. Összecsap a jó és a rossz, és hullanak az emberek. Csak az Én hűséges maradékom várja a rejtekekben, hogy mi lesz.

2.

Az üldöztetésekről és az Oltáriszentségről volt szó.

Jézus: A templomokban és a rejtekhelyeken, itt-ott magánlakásokban is rejtve leszek az Oltáriszentségben, hogy vigasztaljalak titeket az üldözések alatt.

3.

Hang: Éjfél.

Hang: Hogy tegyem próbára az emberiséget.

Hang: Ezt mondtam én, hogy ne örüljenek annyira.

Hang: Ennek sosem lesz vége.

Jézus: Sötétséget borítok az emberiségre, hogy próbára tegyem. Túl biztosak a dolgukban, elmerülnek a bűnökben, nem gondolnak a túlvilágra és Rám. Ennek a sötétségnek csak akkor vetek véget, hogyha megtérést látok.

4.

Hang: A vége felé járunk ennek.

Jézus: A legundorítóbb bűnök borítják be a világot, de ezt Atyám nem tudja tovább nézni, véget fogunk vetni ennek.

5.

Hang: Megnéztem a múltat, és átlapoztam a jövőbe.

Jézus: Egyházam megalapítása után évszázadokra az emberiség hite kezdett feltámadni. Elterjedtek a vallásgyakorlatok, és sokan Istenfélővé váltak, és Istenszeretővé. Sok-sok szentet támasztottam közülük. És mikor átlapoztam a jövőbe, a közeljövőbe, szédületes nagy rombolást láttam a lelkekben. És a nagy megpróbáltatások alatt, amikor még egyet lapoztam, gyermekeim egyre többen a megtérés útjára kerültek. De a nagy változást az Én dicsőséges eljövetelem hozta meg.

6.

Gondolat: Eszembe jutottak a sorozatos sikertelenségeim bármilyen téren, akármennyire igyekeztem és minden erőmet belefektettem a célom eléréséhez.

Jézus: Az a te szerencséd, hogy sorban sikertelenségek értek, és így ezek, mint szenvedések Hozzám vezettek. Ezért lehetett belőled választott, és ezért leszel nagyon boldog az Én Országomban. Ehhez az kellett, hogy elfogadd ezt az élethelyzetet.

7.

Olvastam: Te tudod, hogy szeretlek: Jézus: „Az emberek majd meglátják az Úr hatalmát, és ez oly erős hatással lesz rájuk, hogy akaratuk ellenére meg kell hajolniuk e csodálatos valóság előtt.”

Gondolat: Ez az, amikor az Úr mondta, hogy minden térd meghajol Előtte, a Mennyben, a földön, az alvilágban.

Kép: Irgalmas Jézus, de mint király. Nem viselt koronát a fején, hanem a megjelenése sugározta a királyi mivoltát.

Olvastam: Te tudod, hogy szeretlek: Jézus mondta: Az Olajfák hegyén, Júdás csókja után mondták, a Názáreti Jézust keresik. Miután Jézus mondta, hogy „Én vagyok”, mindenki a kábultan esett a földre. Csak akkor tudtak cselekedni, amikor Jézus megparancsolta nekik, hogy álljanak fel. Ez is tanúsítja Isteni hatalmát.

Jézus: Időnként kinyilvánítottam Isteni hatalmamat. Az említett példa is erről szól. Nem tudtak ellenállni az Isteni erőnek, és földre hulltak erőtlenül a katonák. Ezt a hatalmat kínzatásaim alatt is gyakorolhattam volna, de nem tettem Fiúi engedelmességből. Lesz idő, amikor bekövetkezik az Én dicsőséges eljövetelem, és akkor majd teremtésemet félelem és tisztelet járja át, de az utolsó ítéletkor is így lesz. El se tudod képzelni kislányom, hogy milyen hatalmas Úr vagyok Én mindenki felett. Te sose hallod dörgő hangomat, és soha nem láthatod Királyi fenségemet, mert egészen kicsinnyé válok, és úgy tartózkodom a közeledben. Csak azért, hogy ne félj, hanem szeress.

8.

Olvastam: Te tudod, hogy szeretlek: Jézus mondta: Isten „végtelen átlátszóság”, „végtelen Igazság”. Az Igazság szeretettel teli értelmi fény, és teljesen átjárja a szeretet. Akinek birtokában van az Igazság, az Istent birtokolja, azaz mindent: békét, életet, reményt, erőt, stb.

Gondolat: Nagy lelki szenvedést okoznak nekem azok az emberek, kik hazudoznak nekem, félrevezetnek, mert én igyekszem őszintének lenni, az igazságot mondom, és nem játszom meg magamat.

Jézus: Te gyermekem Istené vagy, és birtokolod az Ő őszinteségét, Igazságát, és megértelek, ha olyannal találkozol, aki éppen az ellentéted. Ő nem részesül Isten Igazságában, átlátszóságában, és minden csodálatos tulajdonságában, mert visszautasítja. Az ilyen ember tövist szúr a szívedbe, és ugyanakkor az Enyémbe is. Azt javaslom, hogy ne hallgass az ilyen sértésekre, ne bántson, értsd meg, hogy ő még nem tart ott a lelkében, ahol te. Gondolj arra, hogy elérheti a te szintedet, még túl is szárnyalhatja, mert az Én Irgalmam végtelen. Te csak bocsáss meg neki, és imádkozz érte, mert az ördög karmában van.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr7617831371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása