Isten szemével

2021.08.31. 08:34

2022.08.30.

1.

Eszembe jutott, hogy sokat bántottak az emberek az életemben, nem volt tekintélyem. Bármit mondtam, nem vették figyelembe.

Jézus: Mindenki éhes a szeretetre, mások szeretetére. Te megérezhetted, hogy a földi szeretet milyen hiányos. A sok szenvedést, amit a gonosz a környezeteden keresztül borít rád, fel fogom használni a lelked csiszolására, és ha felajánlod a lelkekért, akkor a sok hitetlen, közömbös és tévelygő ember megtérésére. Ezekben a bántásokban óriási lélekmentő erő van.

2.

Arról gondolkodtam, hogy örömet lehet szerezni másoknak csak a jelenlétünkkel is.

Hang: Az öröm nem apróság. Több annál.

Érzés: Fontos örömet szerezni másoknak.

Jézus: Szentséges Szívemet a rengeteg bűn által elönti a bánat. Szenved a Lelkem, és a te örömöd, amit adsz Nekem a szenvedés tengerében egyetlen mézédes csepp. Csak okozz örömet Nekem, minél többet.

3.

Kép: Az Úr a karjaiban tart engem kisgyermekként, én a fényeivel játszom.

Kép: Fehér fény.

Jézus: „Míg olyanok nem lesztek, mint a gyermek, addig nem kerülhettek be az Én Országomba” mondtam a sokaságnak. Te éppen olyan vagy, mint a gyermek, akivel példálózgatok.

4.

Olvastam: Te tudod, hogy szeretlek: Jézus mondja: Az ember gyenge, természete szerint alacsonyabb rendű Lucifernél (Fényhordozó), aki a világmindenség legszebb teremtménye volt, a legértékesebb, a leghatalmasabb, de az ember a kegyelem által végtelenül magasabb rendű, aki legyőzi őt.

Kép: Egy csúnya alak vonszolja magát balra, szőrös állatszerű képződmény, ki két lábon jár.

Gondolat: Milyen lehetett valójában a lázadása előtt?

Kép: Egy gyönyörű angyal, gyönyörű színekben. Volt benne sötétlila, kék, rózsaszín, stb, és nagyon különleges.

Jézus: Ellenségem azért gyűlöli az embert, tisztában van azzal, hogy a kicsiny ember sokkal magasabbrendűbb nála. Az ember, mintahogy Lucifer gonoszsága miatt átváltozott, ő is változhat, pedig gyönyörűnek teremtette Isten. A kárhozottak teste a feltámadáskor undorító lesz.

5.

Hang: Egy fontos pillére vagy ennek.

Kép: Egy templom belsejében tartóoszlopok vannak.

Jézus: Az ember lelke egy templom. És te úgy segíted az emberek hitét támogatni, hogy meghallgatod a gondokkal küzködőket, a szomorkodókat, és az Én szavaimmal, amit elterjesztesz erősíted őket.

6.

Azon gondolkodtam, hogy Csodás érméket és más érméket elássak-e a földbe, vagy dobjam őket a tengerbe, hogy ezáltal óvja az Úr a természetet a közelgő időkben, és hogy majd az emberek javát szolgálja, a szorongattatások idején..

Jézus: Én szeretném felszentelni és megáldani a földet és a tengert egyaránt. Ezért felezd meg.

 

 

7.

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus: „Nem lesz szükségem a föld gyümölcseire, hogy életben maradjak, mert miután a Királyságomba visszatértem, a szeretetből táplálkozom majd”.

Kép: Minden lélek Isten által van megvilágítva, az Ő szeretete teletölti a lelket, a lélek olyan, amilyenre hagyta magát formálni a földön.

Jézus: A Szentháromság tagjaitól, az Atyától és a Szentlélektől, az angyalok 9 karától, Édesanyámtól és az összes szenttől állandóan kapom a szeretettáplálékot. Tirátok, emberekre is ez vár, ha bekerültök Országomba. Mindenki annyi szeretetet fog befogadni, amennyit Isten megenged neki.

8.

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus: „A sötétségnek abban az órájában még a látók és a gyengén látók is teljesen megvakulnak”.

Kép: Azért volt ez, mert amikor a gonosz teljesen kiszabadult a Pokolból, a föld felszínére magával hozta a teljes sötétséget és gonoszságát, amivel elborította az embert.

Érzés: Ma is így van ez, és a szorongattatások idején is ez vár ránk.

Érzés: Félek, hogy engem is elborít a teljes vakság.

Jézus: Készítsétek a lelketeket, tisztítsátok meg, és imádsággal, böjttel erősítsétek meg a hiteteket, hogy az antikrisztus hatására el ne veszítsétek a tisztánlátásotokat.

9.

A napfelkeltét néztem.

Kép + Érzés: Vihar előtti csend van. Nagy a készülődés az angyalok és a szentek körében. Egyesek jobbra mennek fehér ruhában, mások a kezükben visznek valamit, többen közülük nagy harcra készülnek, katonaruhába öltöznek.

Érzés: Nekünk, földieknek nagyon meg kell javulnunk, meg kell tisztítanunk szívünket-lelkünket, kibékülnünk, kiengesztelődnünk ellenségeinkkel.

Érzés: De ez nem megy egyik pillanatról a másikra.

Hang: Késésben vagytok ezzel.

Kép: Jézus képe a Szent Szívvel.

Jézus: A hátralévő éveket nagyon komolyan ki kell használnotok a megtérésre és megjavulásra, mert nagyon kevés idő van rá. Az angyalok már készülnek, hogy együtt harcoljanak értetek, a gonosszal.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr7218042778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása