Isten szemével

2021.08.25. 15:40

2021.08.24.

1.

A szépségről volt szó.

Érzés: Az ember fizikai külseje, arcának vonásai, szépsége nem az ember akaratától függ, nem az ember határozza meg, hogy milyen arcúnak szülessen, hanem Isten akaratától függ.

Kép: A valódi szépség attól függ, hogy a lélek mennyi isteni fényt gyűjt magába. A földön az ember a szabad akaratával nyitja ki a lelkét a szeretet gyakorlására, majd amikor a Mennyországba kerül, Isten fénye fogja teljesen átsugározni, átvilágítani a lelkét. Minél ragyogóbb, minél nagyobb fényben tündököl a lélek, annál szebb. Teljesen mindegy, hogy a földön milyen a fizikai szépsége.

Jézus: Nektek, teremtményeknek azt a külsőt kell elfogadni, amit Atyámtól kaptatok. A földi szépség a szememben semmit nem számít. Minden ember lelkétől függ, hogy Én milyen szépnek értékelem. Aki elégedetlenkedik a külsejével, az a hiúság bűnébe esik. Nemcsak az a hiú, aki folyton gyönyörködik magában és el van telve az arcával és alakjával, hanem az is, aki a hibákat keresi a külsején.

2.

Arról beszélt nekem valaki, hogy nem mindegy, hogy milyen napon születtem, milyen órában, mikor van a névnapom, mi a nevem, mert az mind befolyásolhatja a jellememet, tulajdonságaimat, mert minden naphoz más-más angyal van hozzárendelve, akik különböző tulajdonságokat, kegyelmeket hordoznak magukban, és adnak át nekünk, embereknek.

Jézus: Nem is gondoljátok, hogy az angyalok milyen szoros kapcsolatban vannak veletek, hogy mennyire figyelik az életetek különböző helyzeteit. Nemcsak a születésnapodon és a névnapodon figyelnek, hanem viszik az Én és Atyám kegyelmeit a lelkedbe életed bármely periódusában. Minden angyallal mást küldök. Van, aki az ujjongó szeretetet viszi a szívedbe, amelyik a Mennyei Atya fényéből származik. Az egyik angyal az Istenfélelmet szállította neked, amely át- és átjárja a szívedet. És a többi különböző csodálatos erényt, azt mind angyalokkal küldjük neked.

3.

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus: „A csodák óceánja, az az Isten Trónja, Isten Szíve.”

Hang: A szeretet óceánja vagyok.

Jézus: Isten Trónja Isten hatalmának a megjelenítője. Ebből az Isteni hatalomból származnak a csodák. Ebből áradnak a kegyelmek, mert nem más ez a Trón, mint az Ő jóságos, irgalmas Szíve.

4.

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus mondta: A Mennyei Atya az Ő dicsőségéből látja a szívek bensőjét. Ahogy az emberét látja, látja Jézusét is.

Kép: Istent hatalmas ragyogó fény veszi körül.

Jézus: Atyám dicsőségét egy tündöklő, világító, hatalmas fénynek kell elképzelni, aminek a teljességéből figyeli teremtményeit. A Saját fényével Önmaga számára bevilágítja az ember lelkét, és tökéletesen, élesen és tisztán látja a lelki állapotát. Látja, ha boldog, látja, ha szomorú, ha indulatos, mindent lát és tud, ami a teremtmény bensőjében lejátszódik.

 

5.

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus mondta: Ha Ő saját Magát dicsőítené, dicsérné, az semmit nem érne. Őt a Mennyei Atya dicsőíti meg.

Kép: Jézus szelíd arca.

Kép: Arany fény.

Gondolat: Sokan agyondicsérik magukat, hozzátartozóikat, másokat, ami nagyon zavaró tud lenni, mert a hallgatóságból kisebbségi érzést tud kiváltani, amely lenyomja annak a lelkét.

Jézus: Amikor a földön, az emberek között jártam, nem dicsérgettem Magamat előttük. Ezért, Megváltó feladatom teljesítése után Atyám tökéletesen megdicsőített Engem. Ti se dicsekedjetek semmivel, mert egyetlen erény sem a ti érdemetek. Minden jót a Szentlélek ültetett belétek. Ha ilyen alázatosan éltek, rátok is nagy dicsőség vár.

6.

Isteni fényről volt szó.

a)

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus: „Isten az Igét használta fel, hogy fényt teremtsen.” Két féle fény van:

- anyagi fény: örömteli, testetlen

- szellemi fény: bölcs, megszentel, megtisztít

Jézus: A Szentírás Isten Igéje, az Ő szava. Én pedig Magam vagyok az Ige. Az Ő szava, tehát Én fényt bocsájtok a földre. Megvilágítom a nyitott szívű emberek gondolkodását.

b)

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus: „Isten, akiket a legjobban szeret, adja neki az Ő legtökéletesebb mását.”

Kép: Isten fényét bocsájtja rá az ember lelkére, de az embertől függ, hogy a lelkébe fogadja-e azt.

Jézus: Atyám, a választottjai közül egyeseknek a lelkét úgy formálja, hogy szinte tükörképe legyen Neki. Az Ő csodálatos tulajdonságaival tölti be.

7.

Hang: Meg van határozva a neved.

Jézus: Te is, mint minden lélek, egy rád tökéletesen illő nevet kapsz az Égben.

8.

Hang: Érzem a lelkedet.

Jézus: Ha meg sem szólalsz, akkor is tudom, mit érzel és mit gondolsz.

9.

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus mondta, amikor a farizeusok és mások vádolták Őt: „Azt tudom, hogy Nekem semmilyen körülmények közt nem szabad hazudnom… még akkor sem, ha az igazság halállal jár. Mert ha az ember Fia hazudna, nem lenne többet az Igazság gyermeke, és az Igazság kilökné magából.”

Gondolat: Eszembe jutott, hogy a múltamban voltak helyzetek, amikor az őszinteségem miatt nagyon nagy kellemetlenségekbe keveredtem, sőt hamisságokat is terjesztettek rólam.

Jézus: Az a mondat, hogy „semmi szín alatt nem szabad hazudni”, eszedbe juttatott valamit a múltadból. Nyugodj meg, akkor is ugyanaz voltál, mint most. Nem hazudtál. Ne gondolj a múltra, a jelenben élj kicsi lélek!



 

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr117831347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása