Isten szemével

2021.08.04. 15:35

2021.08.03.

1.

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus: „Isten hangja össze nem téveszthető mással, és külön kegyelme nélkül földre sújtja azt, aki hallja, és szívét porrá zúzza”.

Kép: Mennyei Atya mosolyog.

Érzés: De aki szereti az Urat, azt az Úr felemeli, szeretetében ringatja.

Jézus: Isten hatalmát éreztetni szokta a hangjával is. Bizony, nagy kegyelem kell ahhoz, hogy földre ne hulljon az ijedtében, aki hallja. Több embernek szüksége van erre az erőre, hogy még nagyobb tisztelet gyúljon a szívében. De olyanok is vannak, akikhez szelíden és halkan szól, hogy bátorítsa, mert nagyon szerény és alázatos.

2.

Gondolat: Sok mindenért el lehetne ítélni engem.

Hang: Én nem ítéllek el.

Hang: Sok minden meghaladja a képességedet.

Kép: Jézus balra fordulva.

Jézus: Én megértő Isten vagyok, és ezért elfogadom, hogy van olyan, amire nem vagy képes. Pl.: ha mélyen megbántanak, magadban bánkódsz, de az Én segítségemmel hamar elmúlik, és megbocsátó szeretet költözik a szívedbe. Ezért nem rovom fel neked az ilyesmit.

3.

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus: „Hajnalban az éjszaka kísértetei meghátrálnak”.

Olvastam: Baij Mária Cecília: Jézus benső élete: Az éjszaka folyamán a gonoszok nagyon támadnak, sokkal jobban, mint nap közben.

Érzés: Sokszor nagyon pocsékul érzem magamat hajnalban, ébredéskor, de ahogy világosodik, jobban érzem magam.

Olvastam, Pio atyát is ütötték-verték a gonoszok éjjel, és Vianney Szent Jánost is kegyetlenül zaklatták sokféleképpen, hogy a szomszédok puskával a kezükben jöttek hozzá virrasztani, ennek ellenére nem mert teljes nyugalomba merülni éjszaka.

Jézus: A sátán és csatlósai a sötétséget szeretik. Te a fény embere vagy. A gonosz nem kísért nappal, zavarja a fény.

4.

Olvastam: Maria Valtorta: Az Élő Vizek forrásai = Fény forrásai = Szeretet forrásai

Jézus: Az Élő Vizek forrása nem más, mint az Én Szentséges Szívem. És mivel Én vagyok a Szeretet, ebből a Szívből csak a szeretet forrása áradhat. Ez pedig egylényegű az Élő Vizek forrásával, a Szívemmel.

5.

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus: „A fény lélek, a vér pedig test”.

Gondolat: A fény a lélekből származik, nem pedig önmagától van.

Jézus: A test nem más, mint egy élő burok az ember lelke körül. Mivel a test egy anyagi valóság, ezért a fény, a szeretet nem eredhet belőle, csak magából a lélekből. Tehát, jól gondoltad.

6.

Hang: Fiam, maradj csöndben!

Jézus: Szeretem, amikor elcsendesedsz, mert olyankor jobban meg tudlak érinteni.

7.

Hang: Egy nagy lábasban vagy fazékban fehér tejszerű folyadék van, melybőt többször merítenek nagy merőkanállal.

Jézus: Aki itt a földön bőségesen mér másoknak a javakból, az bőségesen kap a Mennyben a mennyei javakból.

8.

Hang: Nem szabad tartogatni…

Jézus: Nem szabad tartogatni a megbocsátó szeretetet, hanem azonnal rá kell árasztani rosszakaródra.

9.

Olvastam: Maria Valtorta: Szűzanya mondta János apostolnak: Nagyon szeresse Jézust, és a legkisebb fájdalmat se okozza Neki, mert azután nagyon furdalná a lelkiismeret. A puszta kötelesség kevés Istennek, legfőképp, amikor valaki elköltözni készül e világból.

Érzés: Nekünk is így kellene viselkednünk mindenkivel minden pillanatban, mert nem tudni, mikor találkozunk velük utoljára. Utána pedig a lelkiismeretfurdalás nem hagy békét, hogy nem tettünk többet, holott tehettünk volna.

Olvastam: A túlvilágon szinte mindenki siratja azokat a pillanatokat, amiket elszalasztott a szeretet gyakorlására.

Jézus: Bizonyára ismeritek azt a fogalmat, hogy jóra való restség. Ez a szeretet elleni bűn. Ne gyűjtögessétek ezt, mert a tisztítóhely tele van olyan lelkekkel, akik ezzel nem törődtek. Ti csak tegyétek a jót, amíg lehet.

10.

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus: „Helytelen, ha Isteni dolgokba emberi érdekeket keverünk”.

Olvastam: Rick Joyner: Az Úr ítélőszéke előtt: A trónteremben az utolsó helyeken olyanok álltak, akik a földön az Úr szolgálatában állva írtak könyveket, de a végén már a saját hírnevük terjesztése került előtérbe, nem az Úr tanítása.

Jézus: Választottjaimtól elvárom, hogy tiszta szándékkal használják fel a kegyelmeimet, amit adok nekik, és saját érdekeiket szorítsák háttérbe, amikor közelebb akarják vezetni Hozzám a többieket.

11.

Gondolat: Kifejeztem az Úrnak, hogy minden szerettemet át szeretnék ölelni egyszerre.

Kép: Mintha mindenkit átölelnék egyszerre, ahány személy van, annyi van belőlem is.

Jézus: A szeretetedet, amikor küldöd szeretteidnek, Én személyesen viszem oda.

12.

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus: „A testvéreket sokféleképpen meg lehet ölni: fegyverrel, szavakkal, rossz cselekedetekkel…”

Gondolat: Eszembe jutott sok ilyen az életemből, amit velem tettek.

Hang: Jótanács.

Jézus: Drága kislányom, azt tanácsolom neked, hogy a múltra, a sok megszégyenítésre és rágalmazásra boríts fátylat, és bocsásd meg ezeket, a mai rosszindulatú megjegyzéseket, melyek inkább az elhiteltelenítésedre szolgálnak, ne vedd a lelkedre, ajánld föl Nekem, és kapcsold hozzá az Én megaláztatásaimhoz. Tehát, Engem is duplán bántottak, a múltban és ma egyaránt.

13.

Olvastam: Maria Valtorta: Péter apostol többször kétségbe volt esve és sírt, hogy nem bírná végig nézni Jézus halálát.

A mostani világra gondoltam, és ami előtt állunk. Többen pánikban lehetnek.

Hang: Külön kegyelem által erősítelek meg ezért.

Hang: Pesszimizmusra semmi ok.

Hang: Kegyelemben fürdesz.

Jézus: Titeket, engesztelőim üzeneteimmel már régen készítgetlek a végső időkre. Ti már jól tudjátok, hogy nem szabad elkeseredni, mert ezek a megpróbáltatások nem hiába valók. Meg kell tisztítanom a világot. Mivel szép szóval nem lehet, teremtményeim makacssága és hitetlensége miatt kénytelen vagyok kemény eszközökhöz nyúlni. De ti, kicsi, bátor csapatom, tudjátok jól, hogy szeretetből teszek mindent, és jóra fordul a világ sorsa. A sok katasztrófa, járvány és háború egy csodálatos, boldog világra nyit kaput. Ezért ti nem féltek. Legyetek optimisták. Veletek vagyok, és Testemmel-Véremmel táplállak titeket az utolsó napig.

14.

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus: „Nemcsak szavakkal lehet állítani valamit, hanem a cselekedetek tanúskodnak dolgokról”.

Érzés: Kifejezetten rosszul érzem magam olyan emberek közelében, akik egyet állítanak, és az ellenkezőjét teszik, mert az én lelkemnek is ártanak.

Gondolat: Azon tűnődtem, hogy milyen lehet a lelke az olyan embernek, aki sokat hazudozik.

Kép: Férgek másszák az ember elméjét, szívét és más testrészeit is.

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus mindenkinek mondta, hogy soha se hazudjon, még akkor sem, ha ezzel Őt védenék.

Jézus: A sátán a hazugság atyja. Az Én gyermekeim tőle tanulják a hazudozást. Az az ember, aki máshogy beszél, mint ahogyan cselekszik, az bizony az ítéletkor nehezen fog megállni Előttem. Számonkérem tőle a hazugságokat. Ugyanis, úgy van, ahogy mondod kislányom, hogy nemcsak magának árt, aki hazudik, hanem annak is, aki hallgatja. Képen mutatom neked, hogy a hazugság milyen undorító féregként rágja az ember lelkét.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr1717831339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása