Isten szemével

2020.06.03. 12:13

2020.06.02.
1.
Hang: Harcolni.
Kép: Karddal hadonásznak egyesek.
Hang: Különben miben fogsz növekedni?
Jézus: Az ember élete a földön tele van küzdelemmel. A gonosz arra törekszik, hogy gyermekeimet szembeállítsa egymással. Én pedig azt akarom, hogy teremtményeim vegyék fel a harcot a láthatatlan ellenséggel. Csak így lehet fejlődni.
2.
Kép: Egy fehér oltár abrosszal, az oltár felett egy szív lebeg, az oltárnál Jézus áll kitárt karokkal fehér ruhában, mint egy pap.
Jézus: E képen azt mutatom neked, hogy Én vagyok a főpapotok, és a Szívem az Én Lelkem szimbóluma, melyben újra és újra át kell élnem kínszenvedésemet és kínhalálomat.
3.
Kép: Egy templomban ketten vannak leborulva, az egyik jobbra, a másik balra fordulva. Annak, amelyik jobbra volt fordulva, barna ruhája volt.
Hang: Egyre rosszabb itt.
Jézus: A jövőből egy kép, amit magad előtt látsz. Se jobbra, se balra nem találnak Engem az Én gyermekeim. Nem érzik már jól magukat.
4.
Hang: A Szanhedrin örült, hogy.
Kép: Egy teremben tömeg van, valaki a tömegben felemeli az élő, felfeszített Jézust a kereszttel.
Jézus: A Szanhedrin örült, hogy terve sikerült, és megölték Jézust, Aki sok zavart keltett a nép körében. De a keresztény tömegek szívében ott élt Jézus. A képpel azt mutattam neked, hogy Engem, az Istent nem lehet megölni.
 
5.
Kép: Jézus fehér ruhában, másik két fehérruhás egyénnel Észak-Kelet felé fordulva valaki lakóhelyéhez érnek, és az a szándékuk, hogy az ajtón bekopogjanak, mert be szeretnének térni.
Jézus: Ez a kép azt szemlélteti, hogy a szentáldozáskor a teljes Szentháromság óhajt belépni a tiszta lélekbe.
6.
A spekulánsokról volt szó.
Jézus: Ezek a nagy bűnösök eszközök a gonosz kezében. Teljesen ki vannak szolgáltatva neki. Lehet, hogy senki sem imádkozik értük.
7.
Én eszembe jutott a világ romlása, a világháborúk, a népírtás, stb...
Hang: Hullámokban közeledik ez.
Jézus: A sok borzalom, ami vár rátok nem egyszerre zúdul az emberiségre, hanem apránként, mindig erősebb hullámokban. Ilyenek ezek a járványok is. Ilyen lesz a veszélyes vakcina feltalálása is.
8.
Hang: Pánikhangulatot kelteni bennetek.
Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.
Jézus: Nem akarok pánikhangulatot kelteni bennetek, de mivel megkezdődtek a megpróbáltatások, tájékoztatni kell a környezeteteket, hogy milyen támadások fognak érni benneteket. Drága keresztény gyermekeim, az igazságot nem akarom elpalástolni előttetek, mert meg kell mondanom, hogy a koronavírus elleni vakcinába, mint védőeszközt beleépítik az abortuszban elhalt magzatok sejtjeit. Lesznek tudósok, akik inkább állati sejteket használnak fel. Kérlek benneteket, hogy legalább ti, az Engem szerető gyermekeim az abortuszt ily módon még véletlenül se támogassátok.
9.
Hang: Véget ér a mese számotokra.
Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.
Jézus: A kényelmes, jó világnak bizony vége, most már egyre nehezebb lesz, jönnek a megígért megpróbáltatások.
10.
Hang: Sátáni erők ezek, amik hatnak rátok.
Kép: Jézus képe a Szent Szívvel.
Jézus: A sátán irányította a laboratóriumokat, ahol kikísérletezték a járványt okozó vírusokat. Ugyancsak ő irányítja a kutatókat a szörnyű védekezésben, és egészen elvezeti őket a tudományos álcájú népírtáshoz.
11.
Egy videóban mondták: Az agy manipulálható ultrahang formájával, ami az emberi fül számára nem hallható, de akarattal egyes dolgoknak ellen tud az ember állni.
Olvastam: Az ultrahang vagy más sugarak segítségével sátáni dolgokat, zörejeket is tudnak sugározni, amelyek hatással vannak az agyunkra, és a lelkünkre is, és nem is tudunk róla.
Érzés: Ezért van szükségünk imádkozni, mert az ima „áthangolja” az agyunkat.
Olvastam: Maria Valtorta: A feltámadt Jézus, amikor megjelent az apostolainak, mondta: „Az ima megerősíti az apostolt, hisz egybeolvasztja őt Istennel”.
Gondolat: Isten ereje és kisugárzása messze fölülmúl minden más sugárzást és azok erejét, amit ránk sugároznak. Ha a hitünket ténylegesen gyakoroljuk, és élünk a szentségekkel, az Úr megóv minket.
Jézus: Az igaz, hogy a technika fejlődésével máris manipulálni tudják az emberi agyat az okos műszereken keresztül, de csak azokét, akik nem kapcsolódnak Istenhez a hit és a szentségek által. Ti engesztelőim egy cseppet se féljetek, mert rátok az ilyesmi nem tud hatni. Veletek van az Én jelenlétem, távoltartjátok magatokat a bűntől, és táplállak benneteket a szentségekkel.
12.
A mindenféle hibrid és génmanipulált táplálékokra gondoltam, amit a mai kor emberei kényszerülnek fogyasztani, amelyek tápértéke alacsony.
Érzés: Amikor az Úr megszaporítja az élelmiszert a rejtekben, az teljesértékű lesz, az olyan lesz, mint amilyen az eredeti volt.
Gondolat: Eszembe jutott a kánai menyegző, amikor Jézus a vizet borrá változtatta, és a násznagy is megjegyezte, hogy a bor jó.
Jézus: Ne féljetek gyermekeim, mert ha majd rejtekbe kerültök, és megszaporítom ételeiteket, ügyelni fogok arra, hogy tápértékekben dús ételekkel lássalak el benneteket. Gondoljatok vissza a kánai menyegzőre. Én mindenből, csodáim által, a legjobbat adom.
13.
Jézus Istenségére, és életére gondoltam.
Kép: Jézus képe a Szent Szívvel.
Kép: Mint Ige, a Mennyei Atya ölelésében, ölében, karjaiban van, majd az Ige leszállt a földre a Szűzanya méhébe, ott fejlődött és kiteljesedett emberi testben, majd a megváltás után visszatért a Mennyei Atya ölébe, de már más formában, megdicsőült testtel.
Olvastam: Maria Valtorta: A feltámadás után, amikor Jézus megjelent az apostolainak, egy ovális fényben jelent meg, amiből kilépett, és odalépett apostolaihoz. Ezt a testet az apostolok ugyanúgy meg tudták tapintani, ugyanúgy tudott ételt magához venni a feltámadt Jézus, mint a földi életében.
Jézus: Miután Mi, a Szentháromság elhatároztuk a megváltás tényét, az Atyától a Szűzanya méhébe szálltam, emberré válva megszülettem, növekedtem, és felnőtté válva elvégeztem Istennek engedelmeskedve a megváltást. Mikor feltámadva megjelentem apostolaimnak, nemcsak nekik és értük váltam tapinthatóvá, hanem a földi testnél egy sokkal tökéletesebb és örök materiális testté változtam, mely minden fizikai akadályt le tud győzni, és a földi emberek számára tapintható. Ilyen lesz a ti feltámadt testetek is.
14.
Eszembe jutott, hogy vannak nagyon hasonló lelkű emberek, de mégis különbözik az életük egymástól.
Jézus: Vannak, akik hasonló lelkületűek és gondolkodásúak, mégis mindegyik más és más. Más a színük, és más a fényük.
15.
Kép: Egy zöld füves területen egy fehérruhás pap vagy szerzetes, a ruhájának nyakánál egy szalag van, amely arra utal, hogy korábbi korokból való.
Jézus: Ez a szerzetes hosszú időt töltött a purgatórium különböző fokozatain, és most lépett be az utolsó fokozatból, a remény helyéről a Mennyország előkertjébe.
16.
A „Tisztítótűz” című filmben néztem:
a)      Egy szenvedő lélek megjegyezte egy kiválasztottnak, hogy a tisztítótűzben évekig kell, hogy szenvedjen valamiért, de ha 3 napig lemondásban élt volna, nem kellett volna azokat a kínokat elszenvednie a tiszítótűzben.
b)      Egy szerzetes haldoklott, odahívta a társát, és megbízta, ahogy meghal, ajánljon fel érte egy szentmisét. Így is történt, ahogy a szerzetes elhunyt, a paptársa azonnal egy misét mutatott be érte. A szentmise után az elhunyt szerzetes lelke megjelent, és megfedte a papot, hogy miért várt egy évet a szentmise bemutatásával. A pap közölte vele, ahogy ő meghalt, azonnal felajánlotta a szentmisét. Így világossá vált számukra, hogy ami itt a földi életben egy rövid idő, az ott nagyon hosszú időnek számít.
Jézus: Sajnos az emberek nem tudják, hogy a tisztítóhelyi vezeklés ugyanakkora bűn miatt sokkal intenzívebb és hosszabb ideig tartó, mintha itt a földön kell elszenvedniük. Egy pár perces imával, lemondással, vagy egy félórás szentmise felajánlással évekkel lehet megrövidíteni a purgatóriumban lévők szenvedését.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr2116036608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása