Isten szemével

2019.08.12. 12:38

2019.08.11.

1.

Mária kegyhelyen voltam egy zarándokcsoporttal. A szentmise előtt az atya egy bizonyos számú Ostyát kért átváltoztatásra, de kiderült, hogy egy kicsit többen voltunk a csoportban. Azért imádkoztam, hogy mindenki egy teljes Szentostyával tudjon megáldozni. Ahogy figyeltem a pap kezét a szentáldozásnál, azt láttam, hogy mindenki teljes Szentostyát kapott.

Jézus: Én, Aki köztetek élve képes voltam a csodálatos kenyérszaporításra, már hogy ne tudtam volna a Szentostyát is megszaporítani, hogy mindenkinek jusson. Ez imameghallgatás volt.

2.

Kép: Egy gyönyörű szép világoskék háromszög alakú kendő, rojtok vannak a szélén. A kendő jobb szélén gyönyörű virágok vannak.

Jézus: Ez a kendő Édesanyám jelképe, burkolózz bele az Ő szeretetébe. Örömökkel fog elborítani.

3.

Családi problémákról volt szó, a távolabbi rokonokkal kapcsolatban is.

Jézus: A családfagyógyítást már lent a gyökereknél kell kezdeni. Ezért imáid a legrégibb ősökért sírjanak fel Hozzám.

4.

A Szentségimádáson mindenkiért imádkoztam, akik imát kértek tőlem.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Kép: Az Úr arany sugarakkal rossz kötelékeket vág el

Jézus: Azok, akik kérték imáidat, még nagyon kötődnek a világhoz. Imáid hatására aranyszínű kegyelemsugarakkal szabadítom meg őket ezektől a Földi ragaszkodásoktól.

5.

Kép: Fehér ruhás Angyalok libasorban állnak, mintha táncoltak volna. A szárnyaikat is láttam.

Hang: Csoportosul.

Kép: Mennyei Atya képe.

Jézus: Amikor engeszteltek testvéreiddel, és imáitokkal mentitek a lelkeket, a Menny Angyalai csoportosulnak a Mennyei Atya előtt, és örömükben táncra perdülnek.

6.

Kép: Az Őrangyalom egy asztal körül tevékenykedik. Szemben állt velem, és valamit az asztalra tett.

Jézus: Az Őrangyalod mindig veled van, miközben te végzed a Tőlem kapott feladataidat. Ő ezeket a programokat rendezgeti, és összeállítja. Sugallatokat ad, hogy mikor mit tegyél. Természetesen, te úgy érzed, mintha a te gondolataid lennének, pedig mindig Ő rendezget téged.

7.

Kép: Egy kéz egy kis kosárkát tett az asztalra, a kosárkában apró dolgok vannak.

Jézus: A kosarat Én tartom, és a benne lévők a következők: siker, boldogság, hatalom, gazdagság, elismerés, hírnév, egyszerűség, szerénység, áldozatok, önmegtagadások.

8.

Egy zarándokcsoporttal Medjugorjeben voltunk. Néhányan közülünk a legnagyobb forróságban mentünk fel a Križevacra.

Az esti Szentmise előtt a templom mögötti téren a szabadtéri oltárnál voltam, és felnéztem a Križevacra. A kereszt helyett egy erőd, vagy vár volt a tetején, mely kőből volt kirakva.

Jézus: Legyőzted emberi gyengeségedet, legyőzted a kényelemszeretetet, és a legnagyobb hőségben felmentél a Križevacra. Nagyon sok lelket mentettél. És közben győzelmet arattál lelkeden.

9.

Kép: Egy korona dísze, amely hármas levélre emlékeztetett.

Kép: Arany kehely, a szélén körbe-körbe egy fehér kendő veszi körül, nagyon szép látvány.

Kép: Egy bíbor rózsa.

Jézus: A korona az Én Királyságomat jelenti. Az arany kehely az Én Vérem kelyhe, a fehér kendő, mely koszorúzza, a tisztalelkű zarándokok szimbóluma. A bíbor rózsa az Én szenvedésem jelképe.

10.

Kép: Egy érem közepén a Szentlélek Isten van galamb formában. Lefelé sugarak áradnak felőle, felette jobb és bal oldalt 1-1 Angyal, kik egymással szembe vannak fordulva.

Jézus: A Szentlélek, miközben Angyalok imádják, szeretetsugarait ontja szerteszéjjel az emberiségre. Várja Atyám intését, hogy mikor indulhat bolygótokra.

11.

Kép: Egy fehér-halvány rózsaszín áttetsző kockákból álló híd, vagy emelkedő út.

Jézus: Az Én választottjaim és engesztelőim hasonló lelki erényekkel hidat képeznek a Földtől a Mennyországig.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr2515189490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása