Isten szemével

2019.06.16. 09:31

2019.06.16.

1.

A bíborosról volt szó, és a szentségek megmaradásáról a magyar Egyházban.

Jézus: Drága kislányom, ha a bíborosotok kitart a szentségek mellett, az ország egyházmegyéi is követni fogják. Pl: egyáltalán nem mindegy, hogy megmarad-e az Oltáriszentség hazátokban, vagy elvész, vagy elveszíti jelentését.

2.

Csíksomlyóra utaztam a Pünkösdi búcsúra.

a)

Érzés: A magyarokat a csíksomlyói Szűzanya nem hagyja elveszni, tévútra térni.

Érzés: Nagyon erős ott a Szűzanya ereje.

Jézus: Jól gondolod kislányom, hogy a Szűzanya mindent helyre tesz az erdélyi magyarokban.

b)

Érzés: Szép szép, hogy eljöttünk Csíksomlyóra, de nekünk ott van a Normafa, amely ugyanúgy Szűzanya kegyhely. Az igaz, hogy még nincs felépítve a kápolna, de az emberek élő kövei a templomnak.

Kép: Világ Győzelmes Királynője.

Kép: Budapest, Duna part.

Jézus: A képpel, mely a Világ Győzelmes Királynőjét mutatta teneked, azután Budapestet, a Dunapartot, eszedbe juttattam, hogy nektek is van egy nagyon értékes zarándokhelyetek, a Normafa, ahol van egy élő kövekből álló engesztelő kápolna. Becsüljétek meg ezt a nagyon értékes helyet.

c)

A szabadtéri oltár mögött a tömegben két fekete, halálfejes zászlót lobogtattak. Imádkoztam, hogy a rossz dolgok ne fertőzzék meg a zarándokok lelkét.

Kép: A fekete zászlók lekókadnak, leolvadnak

Kép: Csak azokat fogják a fekete zászlók megfojtani, akik hozták, és ha nem térnek meg, de másokra nem fog hatni.

Jézus: Nem kerülte el a figyelmedet a két halálfejes zászló. Sátánisták próbálkoztak, de képben mutattam neked, hogy jelképeik eltűnnek. Rossz szándékaik vissza fognak hullni a lelkükre.

d)

Exorcizált vizet hintettem az útra, a templomra, ahol elhaladtunk, hogy az esetlegesen megbújt gonosz lelkek elmeneküljenek.

Kép: Fehér fény áradt ott, amerre hintettem a vizet.

Érzés: Az Ég teljesen kinyílt, az Ég ontja kegyelmeit azokra, akik eljöttek a Szűzanyához Csíksomlyóra.

Jézus: Nagyon jól tetted, hogy vittél magaddal exorcizált vizet, és az esetleg bepiszkolódott helyeket meglocsoltad, még a templomot is. Ennek következtében gazdagon áradt kegyelmünk fénye.

3.

Csíksomlyón az esti misén:

Kép: Jézus a kereszten, de fejjel lefelé.

Jézus: Ezt a képet nem Én adtam, hanem ellenségem, hogy megzavarjon téged a sátánisták fordított keresztjével.

4.

Csíksomlyóra utazva Magyarország elszakadt területeit néztem.

Hang: A nemzetek.

Kép: Krisztus Király, áldásra téve két keze.

Érzés: A Nagyfigyelmeztetéskor a nemzetek is tudni fogják, hogy nem a saját területükön vannak.

Kép: Arany fény.

Kép: Jézus képe a Szent Szívvel.

Jézus: Veled együtt szemléltem az anyaországtól elszakadt területeket. A nemzetek meg fognak világosodni Trianont illetően.

 

5.

Kép: Jézus a földön fekszik szenvedve, nyitott a szája, a testén mi emberek, mint vérszívók. Amely emberek gyümölcsöző életet élnek, ott az Úr testén különbözőféle és színű virágok nyílnak.

Jézus: Nemcsak 2000 évvel ezelőtt szenvedtem az emberek miatt, hanem ma is. A sok bűnös, megátalkodott, Engem gyűlölő gyermekem parazitaként szívja Szent Véremet. Azok a hűséges engesztelőim, akik tiszta életet élnek és követnek Engem szeretetben és szenvedésben, hálájukat Irántam dicsőítő énekekkel, imákkal fejezik ki, és hálából virágokkal köszöntenek Engem, így vigasztalnak a többiek szeretetlenségéért.

6.

A pápai találkozóról volt szó.

Kép: Konfliktus a pápa és egyes magyar hívek között.

Jézus: A képen azt mutatom neked, hogy a felvilágosult, hagyományokat tisztelő engesztelő magyar hívek konfliktusba kerülnek az Egyházi vezetés által szervezett reformokkal. A magyar népnek ez a bátor rétege Mellettem áll, és Édesanyám mellett. Ígérem, hogy a Nagyfigyelmeztetés után ezek a bátor harcosok majd megsokasodnak. Így fog nemzetetek felemelkedni.

7.

Kértem anyukámat, hogy imádkozzon értem, hogy az életemet be tudjam teljesíteni Isten akarata szerint, ne tagadjam meg az Urat.

Jézus: Mikor szüleidre gondolsz, hogy imádkozzanak érted, a legjobbat teszed. Ők azok, akikre mindig számíthatsz. Bárhol is lesznek, amikor ellenségeid kezébe kerülsz, imádkozni fognak érted, hogy meg ne tagadj Engem. Ugyanis, az ember egyedül gyenge, hogy félelmét legyőzze.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr6214901592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása