Isten szemével

2018.09.03. 10:07

2018.09.02.

1.

Egy temetőben voltam, a sírok között haladtam szent énekeket énekelve, közben a sírokra helyezett elhunytak képeit nézegettem.

Érzés: Mintha az elhunytak lelkei körém gyűltek volna, és örömmel figyeltek  .

Jézus: Drága kislányom, Én belelátok az elhunyt gyermekeim lelkébe is, és láttam, hogy ahogy lépegettél és énekeltél a sírok között, a lelkük ujjongott az örömtől. Vannak, akik itt örültek körülöttem a Mennyben, és sokan vannak, akiknek megengedtem, hogy a tisztítótűzből küldjenek jelet neked, egy érzést, hogy enyhíted szenvedésüket. Sajnos, nagyon kevesen, de akadnak közöttük kárhozottak is, akik gyűlölettel hallgattak.

2.

Hang: Talán pihentessük őket.

Kép: Egy valaki tálcán hoz kis süteményeket vagy gömböket.

Érzés: Ezek emberi lelkek

Jézus: A hozzád fordulók közül olyan lelkeket mutatok neked, akik még nagyon fejletlenek. Nem lehet ajtóstul törnöd a házba, Szentírásról, szentmiséről, szentségekről beszélni nekik, mert ők még csak a keresés stádiumában vannak. Légy türelmes, és jó példával állj előttük, szereteteddel simogasd őket, és tégy hitedről tanúbizonyságokat előttük.

3.

Hang: Mind meghalt.

Kép: Egy erkélyen nagy törölközők lógnak egy szárítókötélen.

Jézus: Egy közel-keleti ország Keresztényeire gondoltam, akik mindnyájan az Iszlám terroristák áldozativá váltak.

4.

Olvastam: A tiszta ember tulajdona a bölcsesség is.

Jézus: A bölcsesség kritériuma, hogy az ember meg tudja különböztetni a jót a rossztól. A bűnös emberből ez a bölcsesség hiányzik. A tiszta ember tehát bölcs, mert jól választott.

5.

Olvastam: „A szeretet erőt ad. Az erőt is megkapjátok, különösen akkor, ha sok szeretetet adtok.”

Kép: Belőlünk az Úr szeretete árad, amikor szeretetet gyakorlunk. Mivel az Úr szeretetében van az erő, öröm, és más, így a mi lényünket is elönti a szeretet, az erő, az öröm. Ha mindezt át tudjuk adni egy másik léleknek, szinte a szeretet tengerében fürdünk. De ha a szeretet nem árad az emberi lelkek között, szárazság, sivárság, sivatag van a tenger helyett.

Jézus: Én vagyok a szeretet erőforrása. Mindenkinek ontom ezt a szeretetet, ami bennem lángol. Van, aki megnyitja a szívét és befogadja, van, aki elutasítja. Aki részesül ebben a szeretetben, az feltöltődik tőle, és tele lesz erővel és örömmel. Aki visszautasítja, annak a lelke üres és sivár lesz. Az örömet is nélkülöznie kell. Gyenge, és könnyen támadja a gonosz a kísértéseivel.

6.

Hang: Ki fog hozni Nekem Mennyei illatot?

Jézus: Csak az a lélek illatozik előttem, aki alázatos, szerény, elfogadja a szenvedést, felajánlja, és képes áldozatokra, önmegtagadásokra.

7.

Kép: Valaki megragadta a jobb csuklómat.

Hang: Vele elment évek.

Jézus: Mindenki életében, így a tiedben is voltak évek, melyek a világhoz kötöttek téged. Valaki lehúzott, ez a valaki maga a világ, maga a világi gondolkodás.

8.

Kép: Minta süllyedne valaminek a szintje, akár tengerszint is lehet.

Hang: Süllyed… ez tényleg nehéz.

Jézus: Ahogy telik az idő, egyre romlik az emberek erkölcse, és egyre jobban gyengül a hite. Már nem tudják megkülönböztetni az erényt a bűntől. Ennek az az oka, hogy hosszú évtizedekre a kommunizmus alatt idegen ideológiát alkalmaztak, és kiölték az emberekből a vallásos érzületet. Az igaz, hogy ma már szabad vallásgyakorlat van, de hiányzanak az eltékozolt évtizedek. Tényleg nehéz az emberek szívét újra feltölteni valláserkölcsi értékekkel.

9.

Hang: Haladékot kapsz Tőlem

Jézus: Te romlott nemzedék, még mindig türelmes vagyok. Haladékot kapsz tőlem, várok a Nagyfigyelmeztetéssel.

10.

Képsor: Egy fehér fényű kereszt, majd a kereszt körül egy fehér szív formálódik. A szívből a kereszt eltűnik, majd a szívből fehér fényű valami kezd az Ég felé áramlani, mely hasonlított a szívből kiinduló vérkeringésre.

Jézus: A fehér szív nem más, mint a nagy megpróbáltatásokban tisztuló Egyházam, mely eljövetelemkor megtisztul, eltűnik a nagy szenvedés, és a vértanúk vére felszáll a Mennybe, és kibontakozik a maradék Egyházam előtt a gyönyörű Új Világ.

11.

Egy ismerősöm kocsijával probléma volt utazás közben. Imádkoztam, hogy probléma nélkül érkezzen meg az adott helyszínre.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről

Kép: Angyalok szálltak le az égből a kocsi irányába

Kép: Kék fény

Kép: Mennyei Atya képe

Jézus: Sokan nem hisznek a kérő ima erejében, pedig ha szívből történik, és megegyezik az Én akaratommal, akkor nemcsak meghallgatom, hanem teljesítem is. Ez történt ismerősöd kocsijával is. Imádra Angyalokat küldtem, hogy segítsenek megérkezni nekik. Ott volt Mennyei Édesanyátok és Mennyei Atyátok is Velem együtt a helyszínen. Csak imádkozz bátran, ha baj van.

12.

Egy nőt mentettek ki a tengerből, mentősök próbálták a nőt visszahozni az életbe. Egy strandoló ember futott oda hozzájuk, ki ugyanabban a szakmában volt járatos, és kézbe vette a dolgokat. A nő magához tért, életben maradt. A kérdés az, hogy Istentől vagy embertől függött-e a nő élete.

Jézus: Az az ember azért tudott segíteni, mert Én, az Isten így rendeztem. Ha Én nem akarom, nem küldtem volna időben segítséget. Minden ember élete Atyámtól és Tőlem függ. Az ember, aki segít, az csak eszköz.

13.

Kép: Egy férfi áll egy földrészen, mellette egy gödör, mely le van fedve valamivel. Egy nagy kéz csak egy pillanatra húzza el a gödör fedelét, és gyorsan visszahelyezi a fedelet a helyére. A férfi az a pillanat alatt kíváncsian odahajol a gödörhöz, hogy lássa, mit rejt az magában.

Jézus: A férfi az emberiséget jelképezi, a gödör, ami le van takarva, amit letakar egy nagy kéz, a tisztítótüzet. A nagy kéz maga a Mennyei Atya. Nem engedi, hogy teremtményei bele lássanak a tisztítótűz rejtelmeibe.

14.

Kép: Egy kéz mozdulataiból látszott, hogy előre nyúl valami célból, de mintha nem sikerült volna megtennie. Másodszor is oda nyúlt, és olyan mozdulatot tett, mintha valaki felállított volna egy fekvő sakkfigurát.

Jézus: Isten végtelenül irgalmas. A bűnben heverő embert próbálja felállítani, de a szabad akarata miatt nem sikerül. Azután, mikor a bűnbánat feltámad az emberben, újra odanyúl, és talpra állítja a bűnből.

15.

Kép: Egy dombon állok, egy dátum ereszkedik le hozzám az Ég felől.

Jézus: Drága kislányom, Én dátumokat soha nem adok, az ellenségem volt, hogy megzavarjon.

16.

Hang: Egy irányba

Kép: Egy lelki testvér guggolva várakozik rám egy folyóparton egy híd előtt

Jézus: Azok a lelki testvéreid, akik elfogadják üzeneteimet, egy irányba akarnak haladni veled, mert látják, hogy felém tartasz.

17.

Hang: Mi ketten… a papokról.

Jézus: Mi ketten, te meg Én nem szeretjük, ha mások felszentelt gyermekeimről rosszakat mondanak, ítélkeznek.

18.

Hang: Én fogom beteljesíteni a kívánságodat.

Hang: Kívánságokkal.

Jézus: Kérj bármit, ami megegyezik akaratommal és lelked fejlődésével, és Én teljesítem azt. Csak fordulj hozzám bátran különböző kívánságokkal. Mindig mérlegelem és teljesítem.

19.

Olvastam: Az ellenséggel szembeni szeretetgyakorlat, még ha pici is, háromszorosan áldott

Jézus: Az ellenségszeretet számotokra a legnehezebben teljesíthető feladat. Mégis ezt kérem tőletek. Kövessetek. A legkisebb megbocsátó szeretetet gazdagon megjutalmazom.

20.

Hang: Átlátszó szemeid vannak

Jézus: Gyermekem, a szemeiden keresztül belelátok a lelkedbe. Látom, ha bánt valami, látom, ha boldog vagy, és táncolni szeretnél örömödben.

21.

Egy lélek nagyon szenvedett valami miatt.

Kép: Egy fehér fényes kereszt vízszintesen fekszik a földön, az Úr Jézus nagyon szenved rajta

Jézus: Minden szenvedőben Engem láss.

22.

Hang: Ilyen nehéz volt a…

Kép: Jézus felfeszített jobb karja a kereszten.

Jézus: Nézd gyermekem, látod, ilyen nehéz volt az Én szenvedésem, és a közel-keleti országok keresztényei a mai napokban hasonlóan szenvednek, követnek Engem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr9514259379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása