Isten szemével

2017.03.27. 18:00

2017.03.26.
1.
Kép: Egy hegy, melynek hegyes csúcsát hó borítja. Mintha tudnám, hogy ez egy vulkán, amely most még nyugalomban van, de hamarosan ki fog törni.
Hang: A hegy az Egyházat jelenti, mely kiemelkedni látszik a világból. Most még nyugalomban van, de bármikor bekövetkezhet az Egyházszakadás. Megindul a szétválasztódás pap és pap között, hívek és hívek között.  Ez robbanásszerű lesz.
2.
Kép: Egy hóvirág
Kép: Egy áttetsző hóvirág, melynek virágát egy kéz tartja felfelé.
Jézus: A hóvirág az ember lelkét ábrázolja, amikor nyomasztják a gondok, bajok. A másik kép azt szimbolizálja, hogy az, aki Felénk fordul, vigasztalást kap tőlünk. Felemeljük a lelkét, és bizakodással töltjük el.
3.
Hang: Írtam ezeket.
Kép: Padlón ültem sok játék között, volt ott labda, és más is. Egy fiatal férfi állt felém fordulva papírral a kezében.
Jézus: Eddigi egész életedet lejegyeztem életed könyvében, még a kicsi gyermekkorodat is.
4.
Hang: Nem hiányoztatok.
Kép: Egy teremben egy étellel megrakott hosszú asztal, mintha svédasztalos teríték lett volna. Az asztalfőn állt egy kövér szakács fehér szakácsköpenyben, fehér szakácssapkával a fején. Az asztal körül vendégek álltak.
Jézus: Minden szentmisémre meg szoktam hívni gyermekeimet, és ti engesztelőim sosem hiányoztatok asztalomnál.
5.
Hang: Annyit várakoznak még.
Kép: Arany fény.
Kép: Irgalmas Jézus kép.
Jézus: Fájó szívvel gondolok arra, hogy az Én szegény tisztuló gyermekeim milyen sokat várakozhatnak még a purgatóriumban. Ha letelik az idejük, irgalmam várja őket a ragyogó fényben.
6.
Hang: Szeretett
Hang: Roskadó vállaidon ez.
Kép: Egy nagy, ezüstös színű hópehely.
Jézus: Az Én szeretett gyermekeim roskadó vállaikon viszik a terheket, amelyeket Én adtam, de az Én terhem könnyű, mint a hópehely.
7.
Kép: Fehér hópehely
Kép: Egy neonsárgás színű hópehely, melyben egy emberi alak van
Jézus: A neonsárgás fényű hópelyhek az Én választottjaim, akik hitükkel, szeretetükkel, és jó példájukkal világítanak környezetüknek.
8.
Kép: Három darab gyertya, mely hetes számot mutat, azaz: 777.
Kép: Egy hetes szám: 7.
Jézus: A Szentháromság a hét szentséget, mint rendkívüli nagy segítséget ajándékozza nektek, és szinte beleégeti lelketekbe. Ez által tud könnyebben és gyorsabban fejlődni lelketek.
9.
Hang: Kettőnk együttes munkája adja meg ezt.
Hang: Valamit elindítottam benned.
Érzés: Az Úr egy kezdőlökést ad valamire az életben, majd ha mi azt elfogadjuk szabad akaratunk által, beteljesítjük azt. Nekünk kell dolgozni azon, az Úr támogat, segít kegyelmekkel, de nem Ő teszi meg helyettünk a kellő lépéseket.
Jézus: Ha valami tervem van veled, hogy tégy meg valamit Nekem, akkor elültetem először benned a kezdő gondolatot. A folytatást rád bízom, de nem hagylak magadra. Segítelek, irányítalak, ellenőrizlek. Végső soron a beteljesedés kettőnk közös eredménye.
10.
Hang: Utolsó Földi mérföldkövét.
Jézus: Sok ember, mikor eléri utolsó Földi mérföldkövét, elkezd gondolkodni eltelt életén.
11.
Hang: Nagycsütörtökhöz méltó esemény ez.
Kép: Piros csillámos fény.
Jézus: Ami most történik a Földön, a sok katasztrófa, halálesetek, járványok, terrorizmus, migráció, az Egyházon belüli villongások, arra engednek következtetni, hogy Egyházam keresztútja előtt áll, Nagycsütörtök előszenvedéseit éli.
12.
Hang: Egyszer tovább végezzük, egyszer meg tovább viseljük.
Jézus: Már mondtam, hogy mindig együtt dolgozunk. Ha nehéz a terhed, a feladatod, segítek neked, hogy töretlenül tovább végezd. Amikor pedig elviselhetetlennek tűnik, már áldozatokat is követel, akkor megkönnyítem terhedet, hogy tovább tud viselni.
13.
Hang: Nem szabad fölmenni a hegyre.
Jézus: Ez a hang a gonosztól jött, aki nem akarja, hogy egyre följebb juss az életszentség felé.
14.
Hang: A fától nem látod az erdőt.
Jézus: Néha előfordul, hogy valakinek a hibája annyira eléd tárul, hogy nem látod meg mögötte az erényeit.
15.
Hang: Elegendő… úgy sem éled túl.
Kép: Egy villa, a nyele sokszorosan görbült.
Jézus: Ha az eszköz használhatatlan, a kitűzött célt nem lehet elérni vele.
16.
Hang: Haldokló pillanaton… Sok haldokló utastársad van.
Jézus: Gyermekeim haldokló pillanatain sok múlik. Bárhogy éltek, az alatt még megmenthetik magukat.
17.
Hang: Nagyon tisztába lenni azzal, hogy.
Hang: Felfújt effektus.
Jézus: Véleménynyilvánítás előtt nagyon tisztában kell lenni azzal, hogy mi is történt valójában, mert ellenkező esetben eltorzított, felfújt esetté válhat bármi, ami történt.
18.
Hang: Itt lassan a… égig érnek majd.
Kép: Egy nő babakocsit tologat, majd egyszer csak elengedi, előrelöki a babakocsit, ő pedig hátra marad.
Jézus: Itt lassan a bűnök Égig érnek majd. Ugyanis a szülők magukra hagyják gyermekeiket, nem Nekem nevelik őket, hanem a sátánnak szolgáltatják ki. Elengedik őket már kicsi korukban, és a vesztükbe rohannak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr8312430565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása