Isten szemével

2022.09.14. 01:36

2022.09.13.

1.

Olvastam: Te tudod, hogy szeretlek: „Krisztus az Egyház Feje, és ti az Egyház tagjai vagytok. Isten mindenkit arra hív, és akarja, hogy mindenki egészítse ki önmagában a Fej művét és cselekedetét.”

Gondolat: Tudnom kell, hogy az Úr hogyan szeretne kiteljesedni bennem.

Kép: Jézus jobbra fordulva ül egy asztalnál, ír, jegyzetel, olvas, tanulmányoz.

Jézus: Minden választott gyermekem más és más feladatot kap arra, hogy egészítse ki az Én cselekedeteimet. Te például a jegyzetelést kaptad és a látomásokat, a hangokat, hogy közelebb hozd Hozzám az olvasóidat. Ez a te legfontosabb dolgod.

2.

Olvastam: Ha a papok nem a legtüzesebb szeretettel szeretik a Mennyei Atya tündöklő dicsőségét, akkor nincs hatalmuk.

Érzés: Nekünk, híveknek ugyanúgy kell azt szeretnünk, mert ha nem, az Úr nem tud rajtunk keresztül beteljesülni és munkálkodni. Sem minket alakítani, sem rajtunk keresztül hatni másokra.

Kép: Az Úr dicsőségének aranyfénye sokkal több dolgot foglal magába, mint amit el tudok képzelni: teremtőerő, szenvedés, könny, gúny, az Úr Jézus kínszenvedésekor szinte darabokra tépték Őt, hogy az Oltáriszentségben minket táplál, hogy az okkultisták, a feketemisések meggyalázzák Őt – az Oltáriszentséget is, az emberek jócselekedete, hálája, öröme. Az is az Úr dicsőségét növeli, ha az angyalok sikerrel járnak az emberek körében, hogy jóra vezessék őket.

Kép: Az Úr dicsősége, mint egy végtelen, kimeríthetetlen tenger, amely sok mindent tartalmaz, különböző színű ajándékokat és kincseket.

Jézus: Az emberek, mikor az Én dicsőségemre gondolnak, csak az jut eszükbe erről, hogy ragyogó fény vesz körül Engem. Eszükbe sem jut, hogy ebben a fényben benne van a kínszenvedésem és kínhalálom, amellyel megszereztem a dicsőséget, és benne van az Engem követők nagy hite, hálája és szeretete. Egy képen tengernek ábrázoltam a dicsőségemet, amely tele van gazdag ajándékokkal, melyeket boldogan osztogatok az Én szeretett gyermekeimnek.

3.

Olvastam: A Szentlélek remekműve a Legfölségesebb Oltáriszentség.

Kép: A szentmisén a pap kérésére arany fény száll le az Égből, és elárasztja a szentostyát.

Kép: Amikor az aranyfény, amelyben Isteni életerő van, eléri a szentostyát, az ostyát szerkezetileg alakítja át, molekuláris szinten is vannak változások. Isteni erő, élet, életet adó melegség folyik be a kis ostyába. Teljesen mindegy, hogy mekkora az ostya, egy porszemnyi nagyságú, vagy hatalmas, az arany fénnyel ragyog. Ha a szemnek láthatatlan por nagyságú szemcséje a földre esik véletlenségből, az ember rátapos akaratlanul is.

Hang: Az egész Szentháromsággal.

Kép: A lelkem leborul a láthatatlan szemcsék előtt, és megcsókolja őket.

Jézus: A kép, amit mutattam az átváltoztatásról, az nem képzelődés, hanem maga a valóság. Csak ti az aranyfényt nem láthatjátok. Ez a fény teljesen átalakítja és betölti az üres kenyeret. Nemcsak Testem és Vérem, hanem Lelkem és Istenségem, erőm és minden dicsőségem, minden tulajdonságom belekerül. A mérete mindegy. Még a porszemben is, amely véletlenül lehull, ott ragyogok a teljes Szentháromságban. Ezután lélekben mindig borulj le, és csókold le a földről ezeket a ragyogó porszemeket.

4.

Arra gondoltam, hogy az Úr Jézus hogyan érzi Magát a miséken

a)

Amikor a pap nem hivatásszerűen ajánlja fel a szentmisét, hanem foglalkozásszerűen, amikor nem tejes szívéből és odaadóan:

Kép: Az Úr Jézus félig ruhátlanul, megkötözve áll, mintha vinnének kivégezni.

b)

Amikor a pap a teljes szívének hódolatával ajánlja fel a Szentmisét:

Kép: Az Úr Jézus Főpapi ruhában van, és mint Király.

Jézus: Minden átváltoztatásnál, kivétel nélkül beleköltözök az ostyába, és benne maradok. De ha a pap üres szívvel, automatikus megszokottsággal végzi az átváltoztatást, megkötözve érzem Magam. Ha viszont szenvedélyes örömmel emel a magasba a pap fiam, akkor az Én Lelkem, Testem királyi ruhában foglalja el a helyét a Szentostyában.

5.

Azon gondolkodtam, amikor az ember megáldozik az Úr Testével és Vérével, és ha van lehetősége, térdelve és nyelvre.

Érzés: Az ember alázata, hódolata, imádata, szíve lángolása van az Úr felé. Ez minden lélek esetében más erősségű. Ez lehetővé teszi, hogy az ember elismerje az Urat Királyának, és trónra emelje szívében-lelkében.

Jézus: A külső tiszteletadások a szentáldozás alatt: a keresztvetés, a nyelvre áldozás és a térdre áldozás erősítik a lélekben a belső tiszteletet. De ez mindig attól függ, hogy milyen állapotban van a lelke. Ha csak külső színjátszás az egész, nincs semmi hatása. De ha belülről jön, akkor Királynak érzi a Nagy Vendéget, és szíve középpontjába helyezi.

6.

Kép: Amikor a szentostya bekerül az ember szájába, az emésztőcsatornán felszívódik szinte molekulánként, majd a vérbe kerül. A vérkeringésen keresztül minden szervbe eljut, mint például: agy, szív, máj, tüdő, vese, izmok, egyszóval mindenhová. Mint arany fényű szemcsék behálózzák az egész emberi szervezetet. Az Úr a gyógyító erejével gyógyítja a testet is és a lelket is.

Kép: Mivel Isten egész Lénye benne van az Oltáriszentségben, így Isten gondolata a mi gondolatunkat is meg tudja változtatni, vagy kikorrigálni, ha hagyjuk.

Érzés: Az Úr egycsapásra elvághatja bennünk a rossz gondolatokat, vagy a rossz hajlamokat, de az Úr akarja, hogy az ember saját maga is küzdjön, mert ezáltal Isten és ember dicsősége is nő.

Kép: A szereteterők összetétele is más, ha csak Isten akarja, hogy az ember jó útra térjen, vagy ha az ember is készséggel közreműködik Istennel a siker érdekében.

Jézus: Mivel a szentáldozáskor teljes egészében vesztek megatokhoz Engem, Testemet, Lelkemet, Istenségemet, dicsőségemet, tulajdonságaimat, ezért képes vagyok egyesülni a testetekkel és a lelketekkel egyszerre. Jelenlétem, ahogyan lenyeltek Engem, tökéletesen átjárja testetek minden részletét, minden sejtjét. De ugyanakkor az Én Lelkem a ti lelketekkel is egyesül. Képes vagyok testeteket és lelketeket egyaránt gyógyítani és alakítani, nevelni. Sokat jelent számotokra, hogy hogyan működtök közre a szentáldozáskor az Én szeretetemmel. Hogy nagy hatást gyakoroljak rajtatok az Eucharisztiával, azzal hozzá kell tennetek a ti saját erőtöket.

7.

Kép + Érzés: Minél magasabb hőfokon műveljük a szeretetet, annál több dolog ég el benne, annál több dolog alakul át szerkezetében. Így van a megpróbáltatásokkal is. Minél nagyobb, annál jobban és hatékonyabban alakít át bennünket.

Gondolat: Hogyan hat Isten tüze a mi lelkünkre.

Kép: Ha Isten tüze és a megpróbáltatások erőssége megfelelő, a lélek változása is megfelelő lehet gondolat és érzésvilágban. Ha túl gyenge Isten tüze vagy a megpróbáltatás, vagy a lélek ellenáll neki, az Úr nem éri el a lélekben a kellő hatást, nincs jó irányú változás. Ha pedig túl erős Isten tüze vagy a megpróbáltatás, a lélek nem bírja elviselni.

Hang: Isten azért tudja a megfelelő mércét, mértéket.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Kép: A Mennyei Atya képe.

Jézus: Mindenkinek akkora keresztet adok, amit el tud viselni. Ezért soha ne félj attól, hogy túl nagy a megpróbáltatásod. Én mindig segíteni fogok. Azért növelem ezeket, hogy minél jobban csiszoljam a lelkedet.

8.

Olvastam: „Isten tudása végtelen.”

Gondolat: Én ebből nem kérem mindet, csak azt, ami nekem kell, vagy érdekel, de abból mindet.

Kép: Én, mint kisgyermek nézek az Ég felé.

Kép: A Mennyei Atya lefelé néz balra.

Jézus: Szeretem, hogy nem kíváncsiskodsz, nem akarsz mindent tudni az Én végtelen tudásomból. Ebből a tudásból mindent megadok neked, amire a te lelkednek szüksége van.

 

9.

Kértem az Urat, amikor eljön az idő, hogy nem lesz mód szentostyát készíteni, mint manapság, szaporítsa meg őket, hogy meg tudjunk áldozni.

Hang: Szeretetem jeléül ez.

Jézus: Ne féljetek Engem követő gyermekeim, megoldom ezt a gondotokat, és mindig lesz bőségesen szentostyátok. Egy bátor papot is adok hozzá.

10.

Hang: Sietségben vagyok nálad.

Jézus: A megpróbáltatások ideje közeleg, és Én igyekszem minden fontos feladattal megbízni téged.

11.

Olyanokra gondoltam, akik nagy öröm számomra, ha láthatom őket.

Gondolat: Amikor az öröm betölti a szívünket, az ember úgy érzi, hogy sok mindenre lenne képes megtenni a másikért, alapesetben pedig nem.

Jézus: Ez a különböző érzés ember, vagy egy másik ember iránt általában jellemző mindannyiatokra. Nem az a fontos, ha kapcsolatba kerülsz valakivel, hogy érzelmileg lángolj érte, hanem az, hogy jót tudjál cselekedni vele.

12.

Hang: A legnagyobb szeretetedet óhajtom.

Kép: Jézus balra néz.

Jézus: Mintahogy az első parancs előírja, úgy kell szeretned Engem, a lehető legnagyobb szeretettel. Az első helyre kell tenni az értékrendedben.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr2218042782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása