Isten szemével

2018.01.22. 04:15

2018.01.21.

1.

Hang: A Betlehem titka benned.

Jézus: A Betlehem titka azt jelenti, hogy az emberré válással Földre szállt a szeretet. Az a szeretet, ami benned van.

2.

Hang: Közösség.

Kép: Egy kékes-fehéres színű jégkocka.

Jézus: Nem minden közösség tagjait melegíti az egymás iránti testvéri szeretet. Egyeseknek fagyos a lelke.

3.

Hang: És olyan szépen énekeld el a te énekedet.

Jézus: Amikor felgyullad benned Irántam és Atyám iránt a szeretet, akkor szíved dalát énekeld el nekem. Nem az ajkaddal, hanem a lelkeddel. Kényeztess, becézz, és dicsőíts Engem.

4.

Kép: Velem háttal van egy püspök, valamit tevékenykedik.

Hang: Benne kezdődik a szentmise.

Kép: Jézus arca, tekintete.

Jézus: Nemsokára változás történik a liturgiában, mert a papok a híveknek háttal állva, az Oltáriszentség felé fordulva miséznek. Ez a tisztelet Nekem, az Úrnak kijár.

5.

Kép: Egy ruha aljára egy csipkét varrnak, fehér és fekete szín is volt a csipkében.

Hang: Teszünk hozzá szalvétát, jó?

Jézus: Az engesztelők ruhája általában fehér, de előfordulnak rajta fekete foltok is. Ezek a bocsánatos bűnök. Hoztam szalvétát, és aki megbánja, annak a bűnét letörlöm.

 

6.

Kép: Szent család sziluettje, szamárháton haladnak balra, mintha menekülnének valami elől.

Jézus: Ezzel a képpel azokat a Keresztényeket mutatom meg neked, akik a keresztényüldözés elől menekülnek.

7.

Hang: Szárnyakkal.

Hang: Beosztani az időt.

Jézus: A legbuzgóbb engesztelőket szárnyakkal ruházom fel, hogy a lelkük repüljön Felém. Segítek nekik a hátralevő rövid időt okosan beosztani.

8.

Hang: Hogy nézzük, mi a fontosabb.

Kép: Egy templom hátsó végében tartózkodom, az oltár felé nézek. Hívők ülnek a padokban, közöttük a 3-4 sorban egy szerzetes nővér fehér fátyollal. Az ülésrend adott volt, mindenki ott ült, ahova ültették.

Kép: Jézus arca, tekintete a Szent Szívvel.

Hang: Az Én vendégemet…

Hang: Hogy újjászülessünk  .

Jézus: Az ülésrendet a templomban Én alakítom úgy, ahogy a Mennyben is fogom. Szememben a legfontosabbak az alázatosak, a szeretetteljesek, és áldozatosak. Pl: a szerzetesnő, aki egészen Nekem áldozza életét. Aki oda belép az Én házamba, azt megérintem kegyelmeimmel, hogy újjászülethessen. És ha ezt elfogadja, ő is előrébb kerül az ülésrendemben.

9.

Vendégségben voltam, ahol két kislány arra kért, hogy játsszam velük. Mondták, néztek korábban olyan Bibliai filmeket, ahol véres jelenetek is voltak. Ezeket a jeleneteket is el akarták játszani.

Amikor visszagondoltam ezekre a mozzanatokra:

Kép: Egy olyan növény vagy virág, mely szétágazó, a szétágazás végén bogyók. De mindez olyan jellegű volt, mint az elszáradt fa.

Jézus: Az áteredő bűn a gyermekekben eltűnt a keresztséggel, de a rossz hajlamok sajnos megmaradtak. Ez a két kislány nyitott a rossz felé. Ez a környezeti hatások eredménye. Ezek a véres jeleneteket mutató filmek nem válnak lelkük javára. Utánozni akarják a brutalitást. Valóban olyanok, nagyon fiatalkoruk ellenére, mint az elszáradt fa. Okos és türelmes nevelésre van szükségük. Még nincs késő. A gyermek körülbelül 10 éves koráig még nevelhető.

10.

Hang: Kimutatni… ki tudja.

Kép: Egy kisbaba arca, egy gyerekkocsiban van bebugyolálva, sapka van a fején.

Jézus: Mikor még ennyire pici a gyermek, még nem látható mi lesz belőle. Ilyenkor még igazán ártatlan, feddhetetlen. De ahogy növekedik, kijönnek rajta a vadhajtások, amiket nyesegetni kell, minél korábban.

11.

Hang: Látod, nagyon-nagyon be van keretezve.

Jézus: Ti engesztelők több feladatot kaptok Tőlem, de látod, a leghangsúlyosabb a lelkek mentése.

12.

Hang: Nem lehet semmit sem ráhagyatkozni.

Hang: Sharia törvény.

Jézus: Bármilyen fenyegetésben részesülnétek, bármilyen megpróbáltatás várna rátok, a világért sem szabad elfogadni az iszlám törvényt.

13.

Kép: Nagy-Magyarország térképe.

Kép: Magyar Korona.

Kép: Szent István király arca nagyon közelről, a fején a Magyar Korona.

Jézus: Az Új Világban a régi Nagy-Magyarország újra a tiétek lesz. Akkor majd államformátok a királyság lesz. A Szent Korona méltó fejre fog kerülni.

 

14.

Kép: Egy régi templom, az oltáron egy kehely, az oltár előtt egy leány, ki az oltár felé néz.

Jézus: Az egyházban a hitehagyás eluralkodik. Már alig-alig akad hívő a templomban. Szomorúan tekintek körbe az Oltáriszentségből a szinte üres templomban.

15.

Kép: Egy kerek asztalt hoznak elém, lila abrosszal, ünnepi 4 személyes terítékkel, tányérok, csészék is vannak.

Hang: Megtartottam benned ezt.

Jézus: Egy régi szép szokást megtartottam benned. Azért van 4 teríték a képen, mert minden étkezéshez meghívsz Bennünket az asztalodhoz, az egész Szentháromságot.

16.

Hang: Nem akarom többet hallani ezt tőled.

Jézus: Néha szoktad mondani, hogy: „ez meghaladja a képességemet, nem tudom megtenni”. Ezt sosem halljam tőled! Az lehet, hogy alkalmatlan vagy rá egyedül, de Velem minden könnyebb lesz.

17.

Hang: Én ezt olyan egyszerűen mutatom meg.

Jézus: Ha lehetetlennek tűnik számodra valami, Én embereken keresztül mindent megoldok. Nem csodának érzékeled, mégis tudod, hogy Én vagyok a dologban. Legyen akár anyagi, akár lelki probléma.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr513678760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása