Isten szemével

2022.06.22. 01:26

2022.06.21.

1.

Szülővárosomba utaztam, Újvidékre, Vajdaságba, ahol sok nemzetiségű ember él együtt. Arra gondoltam, mind az Úr gyermeke.

Hang: Akarom, hogy kitekintésed legyen a világra.

Kép: Irgalmas Jézus.

Jézus: Jót tesz neked, ha nem vagy mindig otthon. Kell, hogy láss másokat is.

2.

Szülővárosomba utaztam busszal Újvidékre, Vajdaságba. Végignéztem az utastársaimon, kik külföldi egyének voltak. Arra gondoltam, ők is az Úr gyermekei. Imádkoztam értük, és kértem az Urat, ne engedje a lelküket elveszni.

Érzés: Újvidéken az Úr szabadságérzetet adott, de ugyanakkor éreztette velem azt is, hogy Budapesten van nekem feladatom, és ott tudom a legtöbbet tenni az Úrért. A feladataim közé tartozik például az is, hogy, menjek a Koronához imádkozni, és kérjem a magyarok Nagyasszonyát, vigyázzon Magyarország elszakadt területeire is.

Kép: Egy vastag fal van az Ég és Budapest, vagy Magyarország között, amelyet az engesztelők próbálnak áttörni, ledönteni. Mintha ez lenne a küldetésünk.

Jézus: Nagy örömöt okozol Nekem, amikor utazásod ideje sem marad üres. Útitársaid üdvösségéért imádkozol. Mutatom neked, hogy imádságod teljesül, egy sem kárhozik el közülük. Tudom kislányom, hogy Vajdaságban szabadnak érzed magad, és szívesen tartózkodsz ott, de jól látod, hogy Budapesten sok feladat vár rád. Ott van a Korona, amelyhez erősen kötődsz, és ott kell sokat engesztelned, még akkor is, ha ez lemondással jár. Sok-sok honfitársad bekötött szemmel jár, és Isten nélkül éli az életét. Te és az engesztelőtársaid kell, hogy ledöntsék a falat, ami az Ég és a föld között van.

3.

Az utazásomon történt események:

a)

A busszal való utazás során megálltunk egy benzinkúton, és elsiettem a mellékhelységre. Amikor a mosdókhoz mentem, a női részlegen a mellékhelységből előjövet két arab migráns férfi fogott közre, hogy kezet mosson, az egyik jobbról, a másik jobbról. Nagyon megijedtem, és mielőbb elsiettem, hálát adva az Úrnak, hogy nem bántottak. Azonnal imádkozni kezdtem értük.

Kép: Irgalmas Jézus.

Érzés: Az Úr védett engem.

Jézus: Neked nincs félni valód, mert állandóan ott vagyok melletted. Megakadályozhatom, ha bántani akarnak. Igaz, hogy féltél, de azért imádkoztál értük.

 

 

b)

Ahogy a buszra siettem Újvidéken, hogy Budapestre utazhassak, egy pénzérmét láttam az úton. Nem vettem fel, hanem kértem az Urat, hogy aki azt megtalálja, vagy továbbadja, azokat mind mentse meg a kárhozattól.

Hang: Nagyon tetszik Nekem ez.

Kép: Jézus balra néz, rálehel a pénzérmére, megjelölte, akinek a kezében lesz, 1-1 csillogó fényt, kegyelmet ad.

Jézus: A heverő pénzt csak azért nem vetted fel, hogy más rátaláljon, és ezáltal az Én áldásomat kapja meg. Ezt a gondolatot a Szívembe zártam, mert annyira tetszett Nekem. Mutattam, hogy az Én kegyelmemet rálehelem erre a pénzre. Aki megtalálja, az Én kegyelmemben részesülhet.

c)

Hazafelé, Budapest felé tartva a buszon volt egy szerb férfi, ki Németországba utazott, és több cigaretta csomagot vitt magával a megengedettnél. A buszsofőrök mondták, a határon elveszik tőle. A szerb férfi engem is kért, hogy átvigyek a határon 1-1 csomaggal, de nem vállaltam. A férfi teljes mértékben megértő volt a döntésemmel kapcsolatban. Kértem az Urat, annak ellenére, hogy a cigaretta káros szenvedély, de mégis anyagi kárt vonz magával, ezt a kárt felajánlottam a lelki üdvéért.

Kép: Irgalmas Jézus.

Jézus: Nagyon bölcsen gondolkoztál a szerb cigarettáival kapcsolatban, hogy nem vállaltad el egy részét. Hiszen minden cigarettaszál a vásárló egészségének árt, de még a lelkének is. A férfinek bizonyára rosszul esett, hogy a drága pénzen vásárolt cigarettákat a vám miatt ki kell dobni, de te kislányom a más veszteségét is felajánlottad a lelkekért. Szeretem benned ezt a gondolkodásmódot.

4.

A testvérem azt mondta, ő a szeráfok között akar lenni a Mennyországban.

Kép: A testvérem és én különböző ruhában vagyunk a Mennyországban.

Hang: Mindketten kedvesek vagytok nekem.

Jézus: Mindkettőtöket, testvéredet és téged nagyon szeretlek, és közel lesztek a Szentháromság trónjához. De azt az fogja eldönteni, hogy életetek végén Istenszeretetetek hová fejlődik. Tehát, nem a mostani pillanat a lényeg, hanem a földi élet befejezése előtti állapot.

5.

Édesapám egy régi ismerőse jött meglátogatni minket odahaza, és az anyai nagyapámról beszélt, és mondta, ő ő milyen nagy ember volt.

Kép: Anyai nagyapám egy kissé meghajolva előttem, idősebb arccal.

Érzés: Ő még a Purgatóriumban van.

Jézus: Azért kaptad ezt az ajándékot, hogy anyai nagyapádat, az ő lelkét láthasd, hogy imádkozz érte, mert még mindig, egy földi bűne miatt a Tisztítóhelyen tartózkodik. Alázattal meghajolt előtted, mert a tisztuló lelkek értelme többet tud, mint a tiétek, és látja, hogy te az életszentség útján magasabban jársz, mint ő, mikor meghalt.

6.

A magyar Koronára gondoltam.

Hang: A Korona őrangyala vagyok.

Jézus: Abban biztos lehetsz, hogy gondoskodunk arról, hogy a Koronát őrangyal őrizze.

7.

A buszon utazva nagyon elálmosodtam.

Kép: Egy angyal, karddal az oldalán.

Jézus: Te látomásban a te őrangyalodat láttad. Mindenhova követ, így a buszon is ott volt.

8.

Olvastam: Maureen Sweeney-Kyle-nak adott Mennyei Atya üzenetekben, melyekben a Mennyei Atya hármas áldásáról szól, és azok kapják meg, akik személyesen mennek el a helyszínre (USA, Egyesült Szívek kápolnájának Mezején a „Maranatha Spring & Shrine”-ban), vagy elküldi oda az őrangyalát, de akkor az áldás egy részét kapja meg az illető.

Olvastam: Amikor az Úr valamilyen kegyelmet, vagy áldást ad valahol, az az egész világra kihat.

Hang: Zseniális ötletem támadt veled.

Kép: Jézus képe a Szent Szívvel.

Kértem az Urat, terjessze ki Magyarországra és az egész világra a hármas áldását, hiszen Nála nincs idő és tér. De mivel nem tudtunk korábban ezekről az üzenetekről és áldásokról, kérjük mi is, mi is szeretnénk benne részesedni.

Hang: Kiterjesztem a kérésedre ezt.

Kép: Irgalmas Jézus.

Hang: Nem mindenki kapja meg ezeket az áldásokat.

Hang: De kérni kell Tőlem ezeket.

Kép: Mennyei Atya kitárt karokkal.

Jézus: Drága kislányom, az a zseniális ötletem támadt veled kapcsolatban, a Mennyei Atya hármas áldását, amit múltkor ismertettem veled, terjeszd el az írásaidban az interneten. Ugyanis, csak az kaphatja meg ezt a titokzatos hármas áldást az Atyától, aki ismeri és kéri.

9.

Kint voltam a természetben. Hívtam a magzatokat, hogy legyenek velem.

Kép: Velem voltak, ahol tartózkodtam, gyermekricsajt csaptak, a maguk módján játszottak.

Jézus: Akárhová utazol, a kis magzatok a te kiválasztottaddal együtt mindenhova elkísérnek. Segítenek neked imádkozni, mert neked mindig eszedbe jut ez a keresztényi feladat.

10.

Sisire gondoltam, és eszembe jutott, hogy a magyarok mennyire szerették őt, mint királynőjüket.

Kép: Sisi arca, fekete volt a ruhája.

Kértem az Urat, könyörüljön Sisin is, a magyarok nagyon szerették őt.

Hang: Szeretem Én őt is, de az Igazság az Igazság marad.

Sisinek mondtam, kísérjen mindenhová, ahová megyek.

Kép: Összecsapta a kezét örömében.

Jézus: Sisi királynő bármilyen szimpatikus volt hajdanában a magyaroknak, itt, a túlvilágon bizony még nincs ünnepelve. A tisztítótűzben szenved. Nagyon boldog, hogy van egy kis magyar leány, aki gondol az ő lelkére. Hálásan köszöni az érte mondott imáidat, és nagyon örül, hogy kommunikálhat veled, és segíthet neked másokért imádkozni.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr6018042756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása