Isten szemével

2022.06.15. 08:25

2022.06.14.

1.

A magzatokkal kapcsolatos élményeim:

- Az egyik alkalommal szentségimádásra mentem, és kértem a magzatokat, legyenek velem.

Kép: A padok azonnal megteltek apró-pici magzatokkal.

Érzés: Szinte „hallottam” az ő lelkük imáját.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

- A magzatokra gondoltam.

Kép: Sok magzat a ruhámon, szinte rám tapadtak.

Kép: Irgalmas Jézus.

- A gyermekekre, magzatokra gondoltam.

Kép: Egy szőke kislány mosolyogva ül az ölemben.

Érzés: Mintha az anyukája lennék.

Hang: Lelki anyukám vagy.

- Kép: Előre megyek jobbra fordulva, a magzatocska, akiért imádkozom, előttem megy. Vissza-visszatekint olykor, hogy jövök-e. Mintha mindent pontosan le akarna utánozni rólam.

- Amikor a magyar Szent Korona előtt imádkoztunk egy alkalommal, hívtam a magzatokat is, hogy imádkozzanak velünk.

Kép: Kórus a karmesterrel vannak a Korona jobb oldalán, de felnőtt férfiak és nők alakjában, kik énekelnek és imádkoznak.

- A templomban a szentmisén egy jobboldali mellékoltárnál ültem egy széken.

Kép: A magzatocskák a mellettem lévő székeken ültek.

Kép: A prédikáció után a pap az oltárhoz ment, a magzatok mind az oltárra siettek, beleugrottak a kehelybe, és a Szent Vérben lubickoltak.

Gondolat: Kértem az őrangyalomat, vigye a lombikbabákat mind az Úr oltárára.

Kép: A lombikbabák ott feküdtek a lombikban, az angyal odavitte őket az oltárra, az Úr pedig megfogta a kelyhet, és egy-egy cseppet cseppentett rájuk a Szent Vérből.

Kép: Arany fény.

- Egy szentmise elején:

Kép: A magzatocskák mind odasiettek a szószékre, ráültek a misekönyvre, és betöltötték az egész oltárt is.

Érzés: Az Úr megengedi ezt nekik, sőt örül ennek.

 

Jézus: Drága kislányom, szeretném, ha minden engesztelőtársad megtudná a te írásaidból, hogy a kis magzatok már a fogantatásuk pillanatában megkapják az Atyától a lelküket. Ezek a lelkek nincsenek bezárva, engedélyt kapnak arra, hogy látomás formájában neked megmutatkozzanak. Különböző méretekben látod a magzatokat. Vannak, akiket a megtermékenyítés utáni pillanatokban látsz, és vannak, akiket később, növekedésük közben. Megengedem a lelkeknek, hogy csecsemőként is láthasd őket, és gyermekként, sőt, felnőttként is. Ezzel azt akarom érzékeltetni, hogy a meg nem született magzat már kész élet. Ezért az abortusz mélyen elítélendő.

2.

Budapesten, az Erzsébet híd budai oldalánál lévő Sisi szobor mellett haladt az utam, amikor szentségimádásra akartam menni a Nagyboldogasszony templomba. Eszembe jutott a film, amit Sisiről néztem, mely arra emlékeztett engem, milyen nehéz élete volt Sisinek.

Hangom: Drága királynőm, gyere velem szentségimádásra, ne szomorkodj itt egyedül. Sajnálom, hogy olyan nehéz életed volt. Neked olyan sok címed volt. De jobb címtelen senkinek lenni és szabadnak.

Kép: A szobor, mintha megelevenedett volna, Sisi örömmel kapta magát, fekete ruhában volt, és velem jött a templomba. Még a ruhája is lobogott.

Jézus: Megkaptad látomásban azt a kegyelmet, hogy Sisit, Erzsébet királynőt úgy láthattad, hogy a tisztítóhelyen van. Arra kérlek, hogy imádkozz érte, és hozz érte áldozatokat, mert vágyódik a szeretetedre és a segítségedre.

3.

Olvastam: Maria Valtorta Füzet (1943): Jézus: „Legyetek olyan tökéletesek, amiyen tökéletes az Én Atyám. Nem adok nektek korlátot az életszentségben. Vezetést adok vezetésetekhez: tagadjátok meg azt, ami rossz. Adok nektek fegyvert, hogy győzhessetek: a Keresztemet. Megadom nektek az orvosságot, ami erősít és meggyógyít: a Véremet. Megadom nektek a tökéletesség eléréséhez szükséges mértéket: Isten mértékét.”

Érzés: Jézus csak segít nekünk az előre haladásban, amit nekünk kell kiharcolni a szabadakaratunk által.

Kép: Mi, mint katonák, sisakkal a fejünkön, karddal a kezünkben, sűrű dzsungelben vágjuk a sok növényt az utunkon. Az Úr mellettünk áll, és csak eszközöket ad a kezünkbe. De Ő helyettünk nem vagdalhatja a növényt az útból. Az Úr egyszer csak azt mondja:

Hang: Ismerek egy rövidebb utat is.

Kép: Az Úr Szívében vannak néhányan.

Jézus: Minden embernek meg kell harcolni a lelke üdvösségéért. Akik a leghitetlenebbek, és nagyon közömbösek, esetleg megátalkodottak, azok még el sem kezdték a harcot a lelkükért. Minél fejlettebb fokon áll egy lélek az életszentség útján, annál rövidebb út áll előtte, hogy elérje az üdvösséget. Vannak a választottjaim közül, akik annyi áldozatot hoztak, annyira tiszta a lelkük, és akkora az Istenszeretet bennük, hogy az út végén járnak, Isten Szívében lakoznak.

4.

Kép: Lefelé mutató két dagadt ujj, hüvelykujj és mutatóujj, majd a teljes jobb kéz, melynek közepén egy nagy fény ragyogott.

Jézus: Mély együttérzést keltettem benned a szenvedéseim iránt. Megkínzott jobb kezemet mutattam és a sebemet, amit a szög okozott, fénnyel borítva.

5.

Hazafelé tartottam Budapesten, és végignéztem az embertömegen, mely mellett elhaladtam.

Gondolat: Budapest egy biznisz város.

Hang: Mi engesztelni jöttünk ide.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Kép: A magyar Korona felső rész a kettős kereszttel.

Jézus: Látom Én is, hogy hömpölyög a tömeg fővárosotok utcáin, de vajon hányan vannak olyanok, akik gondolnak Istenre és magyar hazájukra? A legtöbben önmagukkal és a családjukkal, és a munkájukkal vannak elfoglalva. Itt az ideje, hogy a magyar nép végre térjen meg, és végre engesztelje Istent a temérdek bűnért.

6.

Egy üzenetben az volt írva, hogy mindenkinek 5 órát kell imádkoznia naponta, hogy a Mennyei Atya haragja lecsillapodjon. Az 5 óra imádkozásba nem számít bele a szentmise, a szentségimádás.

Gondolat + Érzés: Én nem bírok több terhet a mostaninál, nem tudok ezen felül teljesíteni, nem tudok naponta 5 órát imádkozni. Szeretetet is akarok gyakorolni másokkal.

Kép: Arany fény.

Hang: Nem is kell. Mindenki annyit vállal, amennyit bír.

Hang: Az ima szeretet nélkül nem ér semmit.

Kép: Arany fény.

Hang: Csak üres szófecsérlés csupán.

Érzés: Ha az Úrra gondolok csodálattal, az is ima.

Hang: Még kedvesebb Előttem ez.

Kép: Fény.

Jézus: Nem győzöm hangoztatni gyermekeim, hogy az imában nem a mennyiség számít. Ha csak mormolod az imát, anélkül, hogy Rám gondolnál, hogy szeretnél Engem, akkor az az ima egy felesleges időpocsékolás. Természetesen, kell a szóbeli ima, mert áldozatvállalást jelent a lelkekért. De kell a szívima is, amikor nagy szeretettel dicsőítesz, áldasz Bennünket, és kifejezed a háládat, amiért élhetsz itt a földön, majd fent a Mennyben. Imának számít, ha elmész a szentmisére, a szentségimádásra, ha Rólam beszélgetsz valakivel, ha vígasztalod a szomorúakat, ha segítesz a gyámoltalanokon. Imának számít neked, hogy mindig ott van a füzeted és tollad, és leírod a kegyelmeket, amikben részesítenek. Sose hallgass olyanokra, akik meghatározzák, hogy mit és mennyit imádkozzál. A te lelked a Szentlélek által világosan lát. Te jól tudod, hogy mennyi imára van szükséged. A Szentlélek világosított meg ebben is.

7.

Gondolat: Kértem az Urat, amikor eljön az idő arra, hogy az Eucharisztiát kell menteni, adjon nekem is bátorságot, hogy én is a mentőcsapat tagja legyek.

Hang: Az Eucharisztia bolondja leszel.

Kép: Arany fény.

Jézus: Az Oltáriszentséggel a szentségimádásokon és a szentáldozások vételekor beleírtam szívedbe az Eucharisztia iránti hűséget, hogy egyike leszel az Én lelkes mentőimnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr7818042754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása