2022.04.25.

1.

Hang: Előrehaladásod titka ez…folyton kutatsz Utánam.

Jézus: Nagy fejlődést jelent, hogy sok szent könyvet olvasol, hogy minél alaposabban megismerj Engem.

2.

Gondolat: Ha már itt élünk a földön, érdemeket kell szerezni. Előbb-utóbb úgyis mindannyian meghalunk.

Érzés: Minden pillanatot szeretetté kell alakítani.

Jézus: Igazad van, érdemszerzésekkel kell tölteni az időt, nem pedig elpazarolni fölösleges földi dolgokra. Az érdemszerzés titka, hogy minden idődet betölti a szeretet.

3.

Gondolat: Az jutott eszembe, hogy ahogyan az események haladnak a nagyvilágban, lehetséges, hogy egyesekkel már nem fogok találkozni, akikkel korábban találkoztam. Ez szomorúsággal tölt el.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről, akkora, mint az én arcom. Úgy tűnt, mintha szenvedne.

Kép: Kék fény.

Jézus: Közelednek a megpróbáltatások, és figyellek, milyen hatással van rád a jövő. Az Én békémmel árasztalak el.

4.

Egy magzatért imádkoztam, akit lelkileg örökbe fogadtam. Megszólítottam őt mindannyiszor, amikor a Húsvéti ünnepekre, vagy egyéb helyekre mentem.

Kép: Mintha kanállal etetném a magzatot, ő pedig szívesen elfogyasztja, amit adok neki.

A Nagypénteki szertartáson elmeséltem a magzatnak, hogy Jézus értünk halt meg a keresztfán, és kértem őt, hogy amikor kereszthódolatra megyünk, ő is simogassa meg az Úr Jézus lábát.

Kép: A pici baba hatalmas sírásba kezdett ezekre a szavakra, az Úr Jézus keresztjénél pedig nyújtotta a kicsi karját feléje, hogy megérinthesse az Úr Jézus keresztre feszített lábát.

Kép: Felnőtt alakban ott álltam a magzat előtt az anyaméhben, ő kitárk karokkal repült felém, és kiáltotta:

Hang: Mama!

Amikor válaszoltam neki, hogy nem én a földi anyuka vagyok, erre ő ezt válaszolta:

Hang: Te a lelki mamám vagy.

Más magzatokra is gondoltam, akikkel lombikban kísérleteznek.

Kép: A lombikbabák fölé hajoltam, ők örömmel tárták ki karjaikat közeledésemre.

Jézus: Örömmel látom, hogy nemcsak imádkozol az örökbe fogadott magzatért, hanem egészen bensőséges kapcsolatban élsz vele. Mindenhova magaddal viszed, megszólítod és tanítgatod. Ő nagyon jó partner ebben, mert lesi a szavaidat, és érti, együtt örül, és együtt szomorkodik veled. Különösen megkapó, amikor Nagypénteken nagy sírásba esik. Mutatom neked egy látomásban, ahogy ott állsz szemben a magzattal az anyaméhben, mint felnőtt, ő felismer, és kitárt karokkal repül feléd, és mamának hív. Lelki mamának. Nemcsak őrá gondolsz imáidban, hanem a kísérleteknek kitett magzatokra is, akik szintén láthatók számodra, ujjonganak, amikor közéjük mész. El se tudod képzelni, mekkora örömet szerzel Nekem ezzel, hogy ilyen komolyan veszed az örökbefogadást, és hogy ezek a kis életkék mekkora kegyelmet merítenek ebből.

5.

Gondolat: Amikor a magzatokért imádkozom.

Kép: Sok pici gyermek követ valakit egy úton előrefelé haladva.

Jézus: Mivel a rózsafüzérben mindig a magzatokat is megemlíted, azt láthatod a képen, hogy ők nem vesznek el, lelkük egyszer Istenhez tér.

6.

Arról volt szó, hogy a magzatokért is szoktam imádkozni.

Kép: Egy-egy kislány két egymás utáni képen, az egyik kislánynak szőke volt a haja.

Hang (az egyik kislány hangja): Igen…

Jézus: Ez a két kislány azok közé a magzatok közé tartoznak, akikért szoktál imádkozni. Őket már megkeresztelted.

7.

A Szeretetláng 60. évfordulóját ünnepelték. Többek között imádkozták a Szeretetláng keresztutat is, amelyben említést tettek, hogy az Úr sóvárog az emberek után.

Hang: Túl közeliek vagyunk egymáshoz.

Jézus: Mivel nagyon kevés ember szeret Engem teljes szívéből, ezért sok-sok teremtményem szeretete hiányzik. Sóvárgok utánuk. Ellenségemnek nem tetszik, ha valaki teljesen közel kerül Hozzám, és olyanokat sugall neki, hogy nem kell túlzásba vinni a vallást és az Istenszeretetet. Hidd el kislányom, nem tudtok Engem túlságosan szeretni. Én mindig sokkal jobban szeretlek benneteket.

8.

Köszönetet mondtam az Úrnak.

Hang: Te fogd be a szádat!

Hang: Hallod?!

Jézus: Nem tetszett a gonosznak, hogy szíved tele van hálával az Úr iránt.

9.

Az Igazság kereséséről volt szó.

Hang: A földön az igazságot soha nem fogod megtudni, csak ha Bennem maradsz a szeretetben.

Hang: Az igazságot soha nem találod, csak a szeretetemben.

Jézus: Ahhoz, hogy jól lássátok az igazságot, nemcsak felszínesen kell ismerni és szeretni Engem, hanem egészen mélyen. Az Én szeretetem az egyetlen, ami képes elvezetni titeket az igazságra.

10.

Az igazságról volt szó.

Jézus. Azt mondom nektek gyermekeim, hogy itt a földi világban ne keressétek az igazságot, mert nem találtok rá. Az igazság odaát, a Mennyben van. Ha odakerültök, meg fogjátok ismerni.

11.

A megfelelési kényszerről gondolkodtam.

Hang: Vess le minden kényszert magadról.

Hang: Te csak egyedül Istennek felelj meg.

Érzés: Amikor mások kényszerítenek dolgokra, és azt akarják, hogy megfeleljünk azoknak, de nem feltétlenül egyezik az meg Isten akaratával.

Kép: Egy virágmag, melynek tetején sok, mások akarata által összehordott törmelék van. A törmelék nem engedi át a nap sugarát, amely a virágmagot el tudna érni. De amikor lekerül minden a virágmagról (azaz mások vágya rólunk), utat enged a Nap sugarának és a fénynek, egy gyönyörű virág nő ki belőle.

Jézus: A megfelelési kényszer a gonosztól van. Aki mindenkinek meg akar felelni, az elrontja az életét. Mindenkivel terve van Istennek. El kell gondolkodni, hogy Isten mit vár el tőlem. És elsősorban ennek az elvárásnak kell megfelelni. Ezt mutatja a szép hasonlat, amit látomásban mutattam neked.

12.

Hang: Minden mozdulatodat figyelem.

Jézus: Nemcsak azt tudom, amit most teszel, hanem azt is, amit a jövőben fogsz. Teljesen uralom az idődet.