2022.04.11.

1.

Gondolat: Az Úrnak vannak olyan művei, amibe én nem is szeretnék belekontárkodni, hogy azokat zavartalanul végre tudja hajtani.

Jézus: Nem is tudnál beleszólni abba, amit tenni kívánok, és megakadályozni sem tudnád.

2.

Olyan személyekre gondoltam, akiket kisegítettem, és visszaéltek vele, ígéretüket nem tartották meg, visszaéltek jóindulatommal.

Hang: A Jó Isten ezt neked beleszámítja.

Kép: Egy angyal áll előttem fehér csillagos ruhában.

Jézus: Az őrangyalod mindig veled van, és lát minden hálátlanságot, ami körülvesz. Ő mindent elmesél Nekem, amit tapasztal veled kapcsolatban, és Én feljegyzem az Életed könyvébe.

3.

A kabátom kapucnijáról leesett egy gomb, amit hosszabb ideig kerestem, de sehogy sem találtam. Legalább egy hónapra rá találtam meg a gombot egy szekrényen az Úr Jézus Szent Arcának szentképe mellett, mely több méterre volt attól a ponttól, ahol elveszítettem. Egyetlen családtagom sem tette oda, mert egyikünk sem találta meg a gombot.

Jézus: Bizony kislányom, nemcsak rád figyelek, hanem a dolgaidra is. Én találtam meg a gombodat, és a Szentképem mellé tettem.

4.

Hang: Államosítják ezt.

Hang: Bevettem.

Jézus: Ha olyan helyzet áll elő, hogy, lakásotokat államosítják, Én majd gondoskodom róla, hogy rejtekhely legyen.

5.

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus: „A halálba készülőnek meg kell innia az italt, amely elkábítja, hogy harag és lázongás nélkül várhassa az ítélet óráját”.

Kép: Fény.

Érzés: Az Úr nekem is készít valamit halálomkor.

Kép: Irgalmas Jézus.

Jézus: Neked is készítek valamit, amikor majd eljön az időd, az elragadtatás kelyhét, amely eltölt mély örömmel és bátorsággal.

6.

Gondolat: Eszembe jutott, a Mennyei Atya is végignézte Jézus keresztútját.

Jézus: Bizony, 2000 évvel ezelőtt nemcsak Én szenvedtem végig a keresztutat, hanem Ő is Velem együtt. Csak Ő a Lelkében.

7.

Hang: Akarsz menni?

Hang: Darabokra.

Kép + Érzés: Magasra van téve a léc az Úrnál. Valaki a lécet alacsonyra teszi, hogy át tudjam lépni.

Érzés: Hogy a lécet alacsonyra tették, azt jelenti, hogy Jézus kiengesztelte a Mennyei Atyát, ezek Jézus érdemei. Nekem ahhoz képest csak egy kicsit kell tennem ahhoz, hogy a lécet átlépjem.

Kép: Fény.

Jézus: Az ember célja, hogy elérje az életszentséget, amivel megnyílik előtte a Menny kapuja. Csakhogy Isten igénye nagyon magas ezzel kapcsolatban. Tökéletesnek kell lenni. Az embernek lehetetlen, de az Én segítségemmel igen. Megoldható. Én majd segítek, hogy gyorsabban fejlődj, és elérd a tökéletességet.

8.

Hang: Egy dolog érdekel csak. A jelen.

Érzés: Olykor úgy érzem, mintha időtlenségben élnék.

Jézus: Azért érzed kislányom, hogy időtlenségben élsz a földön, mert a Szentlélek vezetésével nem foglalkozol a múlttal, nem rágódsz a régi történeteken, és a jövőt sem kutatod, hiszen a mának élsz, mint a gyermek. Engem csak az érdekel, hogy most milyen a lelked.

9.

Kép: Egy valaki egy hatalmas négyzet alakú tükröt, vagy üveget törölget.

Kép: Egy virág, melynek közepe fehér fény, körülötte sárga, majd fehér szirmok vannak.

Jézus: Akik a Nagyböjtben bűnbánatot gyakorolnak, számítsanak rá, hogy a megbánt bűnöket letörlöm a lelkükről, fényesre, csillogóra készítem elő a legszebb ünnep alkalmából.

10.

Hang: Én ezt tényleg meguntam.

Kép: Jézus képe a Szent Szívvel.

Jézus: Nem győzöm választottjaimmal küldeni üzeneteimet a hitetlen, közömbös, megátalkodott gyermekeimnek, hogy térjenek meg. Úgy tűnik, hiábavalók Édesanyám jelenései, mert gyermekeim érzéketlenek, bezárják a szívüket, és tobzódnak a világ örömeiben. Itt már csak a Nagyfigyelmeztetés és a büntetések jelentenek majd változást.

11.

Kép: Sárga papíron kék színű, kézzel írott betűkkel van írva egy írás.

Jézus: Az Én békémet hirdetem nektek, de nem figyeltek Rám, nemzetek.

12.

Hang: Művészetemmel, művészetemből élsz te.

Jézus: Ég és föld legnagyobb művésze vagyok Én, az Isten, mert megalkottalak benneteket. Azért vagy tele szeretettel, mert ilyenre alkottalak. Az Én művészi erőmből élsz.

13.

Hang: Nyugtalanító angyalok (bukott) angyalok?

Kép: Egy barna fiók, mely ketté van törve.

Jézus: Figyeljetek, mert ebben a végső időben a gonosz lelkek arra törekszenek, hogy megzavarjanak benneteket. Szeretik a rosszat jónak beállítani. Csak Rám figyeljetek.

14.

Gondolat: Sok minden hiányzik belőlem, kértem az Urat, pótolja ki végtelenségével hiányosságaimat.

Kép: Jézus lefelé néz, Dél-Nyugat felé.

Jézus: Bennem minden erény végtelen. A szeretet, az irgalom, a jóság, a szelídség, a türelem, stb. Bízd Rám magad, Én figyelemmel kísérem a fejlődésedet, és ahol hiányosságot látok, ott az Én erényeimből kipótolom.

15.

Hang: Legyél az életem része.

Hang: Legyél irgalmas.

Olvastam: Maria Valtorta: Füzetek (1943): Jézus mondja: Azok, akik megbocsátanak, azok az Ő leghasonlóbb másai, mert Ő mindenkinek megbocsátott, és most is megbocsát. Az ember így válik lelkivé”.

Jézus: Az a különbség a világi és a lelki ember között, hogy a lelki ember az Én tulajdonságaimból, például irgalmamból, szeretetemből táplálkozik.

16.

Gondolat: Egyszer, amikor Jeruzsálemben voltam a Szent Sírnál, egy sugallat azt mondta nekem, hogy ne a kövekben keressem Istent.

Hang: Az élő Szeretet vagyok.

Kép: Egy arany folyam, egy arany sugárzás.

Jézus: Ez azt jelenti, hogy Istent nem az anyagi világban kell keresni, hanem élő Személyként kell rátekinteni. Egyetlen anyag van a világban, amelyben élő Személye jelen van, és az nem más, mint az Oltáriszentség. Ebből az Oltáriszentségből láthatatlanul sugárzik, mint arany folyam az Isten szeretete.

17.

Gondolat + Érzés: Mindent szeretettel csináljunk, még ha nem is úgy sikerül, ahogy elgondoltuk.

Jézus: A cselekedet akkor válik értékessé az Én szememben, ha szeretet vezérli. Szeretet nélkül rosszkedvűen, unottan, haraggal egyszerűen nem lehet jót tenni.

18.

Hang: Egyszerűen be lehet menni.

Kép: Irgalmas Jézus

Érzés: A mai világban élve egyre nehezebb szent életet élni, és egyből bejutni a Mennyek Országába.

Kép: Arany fény.

Jézus: A bemenetel titka a mindennapi lelkiismeretvizsgálat. A legkisebb hibát is meg kell bánni, és bocsánatot kell kérni. Sok lemondást kell vállalni, ami áldozatokkal jár. Egy pillanatig sem szabad haragudni, azonnal meg kell bocsátani. Mások hibáiról nem szabad fecsegni.