Isten szemével

2022.04.06. 08:00

2022.04.05.

1.

A testvérem arról beszélt nekem, hogy a következő nap van anyukám halálának első évfordulója.

Kép: Anyukám balra fordulva, fehér ruhában, csillogó koronával a fején, és csillogó fülbevalóval a fülében.

Jézus: Édesanyád nagyon boldog, mert a közelemben van.

2.

A rokonokkal sokáig rideg volt a viszony. Az egyik rokonomnak mondtam, a vér nem válik vízzé, de ő azt válaszolta, semmi kötelezettsége nincs szóba állni velem, mert a rokoni mivoltunk csak egy kényszerismeretség.

Kép: Az Égiek mellett állok, majd a rokonságból jönnek hozzám, hogy ők akarnak hozzám tartozni a család nevében.

Jézus: Bizonyára mindkét féltől voltak félreértések. Régi keletű ez az idegenkedés felétek, a családotok felé. De hidd el kislányom, ez mind csak itt a földön érzékelhető, mert a túlvilágon már csak a szeretet lesz a szívükben irántatok.

3.

Gondolat: Azt kértem az Úrtól, ha el kell válni majd apukámtól és a testvéremtől a földi életben, el tudjunk majd búcsúzni egymástól szeretetben.

Jézus: Csak annyit ígérek neked, hogy édesapádtól is, és testvéredtől is nagy szeretettel, békében fogsz elbúcsúzni.

4.

Egy magzatért imádkoztam, és volt egy kívánságom vele kapcsolatban.

Jézus: Igaz, hogy fizikailag nem hall semmit az óhajodból, de a lelke érzi az akaratodat, és ezt a megmozdulással jelzi.

5.

Olvastam: Maria Valtorta: Füzetek (1943): Jézus mondta Marianak, akinek több kérése, kívánsága volt Jézus felé, többek között, hogy tegyen csodákat is egyesekkel kapcsolatban: „Annyira szerettelek, hogy még a szeszélyeidet is kielégítettem”.

Érzés: Csak így tud az Úr bennünket magához vonzani, majd később „kinőjük” a szeszélyeinket, és jobban tudunk alkalmazkodni az Úr akaratához.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Gondolat: Kértem az Urat, segítsen nekem is csökkenteni, illetve elhagyni az én szeszélyeimet.

Jézus: Azért elégítettem ki régen, a még fejletlen kívánságaidat, hogy ezzel növeljem benned ezt a hitet, hogy bízz Bennem, és nagyon szeretlek téged. A mai kívánságaid sokkal magasabbrendűbbek. Ez azért van, mert lelkedet csiszolom és alakítom a sok kegyelemmel. Már régen kiirtottam belőled a fölösleges, földhöz tapadó kívánságaidat. Lelkednek ezt a fejlődését akár csodának is érezheted.

6.

Olvastam: Maria Valtorta: Füzetek (1943): Jézus: „Isten Országát nem tudjátok összebékíteni a sátán országával”.

Kép: Jézus képe a Szent Szívvel, Jézus szemei világoskékek voltak és csillogtak.

Jézus: Antagonisztikus, kibékíthetetlen ellentét van a jó és rossz között. Ezen változtatni nem lehet. Az igaz ember nem fogadhatja el a rosszat csak úgy válogatva, félig-meddig, hanem csak a jót, amely Isten országa felé vezeti. Ezért mondhatjátok például, hogy a gender elmélet és a Biblia kibékíthetetlen egymással.

7.

Olvastam: Egy Karmelita nővér írásaiban: Jézus: „Soha nem léphetsz ki Jézusból. Ez az állandó élet Vele az örök élet előíze”.

Hang: Nekem a szíved kell.

Jézus: Ti engesztelők, azzal, hogy elfogadtatok Engem, már nem hagyhattok el, és már itt a földön, ha hűségesek vagytok, éreztetem veletek a Mennyország ízét.

8.

Olvastam: Egy Karmelita nővér írásaiban: Jézus mondta: Ő a titokzatos Isteni életét az ember lelkében éli, és ezáltal a Mennyei Atyát dicsőíti.

Gondolat: Az Úr Jézushoz akarok csatlakozni a Mennyei Atya dicsőítésében, hogy ne egyedül tegye ezt, hanem velem együtt.

Kép: Így tud engem az Úr magasra emelni.

Jézus: Csak annak az embernek a lelkét tudom magasra emelni, hogy ezáltal dicsőítse az Atyát, aki nagyon mélyen szeret Engem, és hisz az Én Istenségemben.

9.

Olvastam: Egy Karmelita nővér írásaiban: Jézus: „A kettőnk közötti benső életet az Én és a te szereteted élteti és tartja fenn”.

Gondolat: Mindenkinek más és más a titka az Úrral.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Jézus: Ahhoz, hogy egy embernek mély benső élete legyen, egy igazi lelki élete, az két személyen múlik, Istenen és magán az emberen. Mindenkiben más és más ez a nagy szeretet az Úrral.

10.

Hang: Átrendezem benned ezt.

Jézus: Azon fáradozom, hogy lelked érdekében egy tökéletes értékrendet állítsak fel benned. Minden, ami szent, szép és értékes, az a sor elejére kerül, és a lényegtelenebb dolgok lejjebb és lejjebb.

11.

Vannak alkalmak, amikor a gonosz félelmet szít bennem.

Jézus: Jól tudod, hogy a félelmet ellenségem okozza. Nem kell semmi konkrét tényező, ami előidézi, csak egyszerűen a gonosz támasztja fel benned. Dühös rád, mert közel állsz Hozzám, mert Én vagyok az Ő legnagyobb ellensége. Nincs okod félelemre.

12.

A „Nélküled” című dalt hallgattam, melyben az a gondolat ragadta meg a figyelmemet, hogy: „annyi mindent kéne még mondanom, s ha nem teszem, talán már nem is lesz rá alkalom” Gondolat: Én mindent el szeretnék mondani az Úrnak, nem késlekedve.

Kép: Az Úr felé szállnak fel a gondolataim.

Kép: Jézus balra néz lefelé.

Jézus: A gyermekeim legnagyobb részének semmi mondanivalója nincs Felém. Ha vallásosak is, csak esetleg elmondanak kötött imát. A Szívem boldog, hogy telve vagy mondanivalóval. Szívesen hallgatom.

13.

Kép: Egy vízililiomszerű virág, melynek szirmai olyanok voltak, mint a tűz. A virág forgott a tengelye körül az óramutató járásával ellentétes irányban, majd a virág helyett, vagy a virágban egy piros fény jelent meg.

Jézus: Minden ember élete lepörög, de sajnos vannak olyanok, akiknek a végén lángokba hull alá bűnös lelke.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr9817852125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása