2022.03.29.

1.

Olvastam: Mi legyünk a szeretők, akik másokat szeretni tudnak, ha nem tudunk szeretetben lenni egymással.

Jézus: Nem megszüntetni jöttem a törvényt, hanem kiteljesíteni. Az ám az igazi és nehezen teljesíthető szeretet, amikor mi szeretjük a másikat, és nem azt várjuk, hogy ő szeressen minket. Én tudom, hogy embernek ez lehetetlen, de ha Rám támaszkodik, akkor elérheti ezt. Amikor az ilyen esettel állsz szemben, ha valaki folyton bánt, szekál téged, nem sok kedved van szeretni őt. Ezért külön szánni kell időt arra, hogy kérj Tőlem megbocsátó szeretetet. Gondolj arra, hogy Engem milyen sokan nem szerettek, és ma sem szeretnek. Én mégis mindenkit nagyon szeretek, a leggonoszabbat is, és meg akarom téríteni. Arra kell gondolnod, ha teljesíted ezt a tanításomat, az ellenségszeretetet, akkor nagyon nagy jutalom vár téged az Égben. Éppen azért, mert ez komoly erőfeszítésbe kerül.

2.

Érzés: Minden úgy fest nekem a mindennapi életben, mint egy lassú elmúlás, búcsúzás.

Jézus: Akár a világi, akár a lelki emberekben egyszer felvetődik a kérdés, hogy mi az ember egzisztenciája. Felületesen így gondolja, hogy a halál felé haladás, és annak elérése. De ezt pontosítani kell, mert nem a halál felé haladtok, hanem egy újabb és tökéletesebb életforma felé, a túlvilág, az örök élet felé. Ezért, nem szabad arra gondolnod, hogy itt a földön már semminek nincs értéke. Ellenkezőleg. Éppen az a lényeg, hogy a földön töltött idő nagyon, de nagyon fontos az ember lelkének. Ezen múlik, hogy milyen lesz az igazi élet számára, vagyis az örök élet. Ha elherdálta ezt a lehetőséget, ezt a kincset, amit ehhez az átmeneti élethez kapott, akkor jaj neki, mert az örök sötétség birodalmába kerül, végtelen fájdalomba és kiszolgáltatottságba. De ha élete minden percét igyekezett szeretetben tölteni, imádságban, jócselekedetekben, áldozatokban, akkor az ő jutalma egy kimondhatatlanul boldog örök élet lesz.

3.

Olvastam: Maria Valtorta: Füzetek (1943): Jézus mondta: Minden egyes esemény olyan, mint egy pénzdarab, amit lehet kamatoztatni.

Érzés: Ha szeretettel cselekszünk, akár százszorosan is kamatozhat. Ehhez kérem az Úr segítségét.

Jézus: Amikor jó ötletek ugranak be az értelmedbe, akkor tulajdonképpen az Én kegyelmem jelentkezik, és vagy elfogadod, vagy figyelmen kívül hagyod. Pl: küldök valakit, aki segítséget kér tőled. De tételezzük fel, hogy nagyon röviden intézed el, mert rengeteg dolog vár rád. Ez esetben nem kamatoztatod kellőképpen a kegyelmet, amit küldtem neked.

4.

Olvastam: Maria Valtorta: Füzetek (1943): Jézus: „Soha nem teszek semmit cél nélkül”.

Érzés: Akkor a velünk történt rossz dolgok sincsenek cél nélkül, amikor például anyagilag megrövidítenek minket.

Jézus: Ezeket a földi gondokat, bajokat komoly áldozatoknak tekintem. Az a célom azzal, hogy megengedem, hogy kipróbáljam a türelmedet, és a nélkülözés, szegénység iránti elfogadásodat. Van olyan gyermekem, akit ennél is sokkal nagyobb anyagi gond sújt és veszteség, mégis odáig fejlődött a lelke, hogy nem hagy el Engem, hanem hálás Nekem a megpróbáltatásért. Nehéz megértened, de tőled is ezt a hálát várom. Ne félj, segíteni fogok.

5.

Olvastam: Maria Valtorta: Füzetek (1943): Jézus: „Befogadásomhoz nincs szükség katedrálisokra. Elég nekem egy szerető szív, amelyet a szeretet szentel föl.”

Gondolat: Amikor beteg voltam és nem mehettem személyesen templomba, nem estem kétségbe, hogy nem tudok misére menni, és nem járulhatok szentáldozáshoz.

Érzés: Az Úr folyton táplált engem, csak másképp.

Jézus: Nagyon örülök kislányom, hogy egy ideje már ott vagy a szentmiséken. Ott várlak mindig a tabernákulumban a szentmise kezdete előtt. Örvendezve látom, mikor feltűnsz az ajtóban. Amikor hosszú ideig meg voltál fosztva a templomba járástól, vágyódott a szíved, hogy végre meglátogass. De Én akkor is veled voltam. Osztogattam neked kegyelmeimet. Ha van olyan ismerősöd, aki lazán veszi a szentmisére járást, vagyis hol megy, hol nem, pedig nincs különösebb akadálya, bizony súlyos bűnt követ el a III. parancs ellen. Mondd meg nekik, hogy a következő helyzetek adnak felmentést a vasárnapi misén való részvétel alól: betegség, (például láz, hasmenés, elviselhetetlen fájdalom), egy tehetetlen beteg ápolása, akit nem lehet magára hagyni. A koronavírus idején pedig felmentést ad a fertőzés veszélye, vagy a félelem a fertőzéstől. Nehogy azt higgye valaki, ha vasárnap vendége jön, vagy főzni kell, akkor nyugodtan otthon maradhat, mert ez bizony súlyos bűn. Ma az Én pap fiaim, persze csak egyesek, erről nem beszélnek. Már olyat is hallottam egyik fiam szájából, hogy nem az a bűn, amikor valaki elmulasztja a vasárnapi szentmisét, vagy valaki Nagyböjt péntekén húst eszik, hanem az, amikor szeretetlen az embertársaival.

6.

Olvastam: Maria Valtorta: Füzetek (1943): Jézus: „A cibóriummá tett szívből csak természetfeletti gondolatok származnak”.

Gondolat: Sokakkal nem tudok szót érteni, akik világias gondolkodásúak.

Jézus: Azt szokták mondani, hogy az ember a családtagjait, vagy rokonait nem válogathatja meg, de a barátait igen. Bizony nektek engesztelőknek nehéz feladat olyanokkal társalogni, akik erősen kapcsolódnak a világhoz. Ez azért van, mert egészen más húron pendülnek. A mélyreható nagy közlések nem foglalkoztatják őket, csak az anyagi dolgok, a felszín. Hogy mit esznek, hogy milyen ruhába öltözködnek, hogy milyen az autójuk, hogy milyen buliba mennek. A komoly gondolatokat meg se hallgatják. Ha Istenről beszélnek nekik és a túlvilágról, unottan néznek, és elterelik a figyelmet. Mégis meg kell hallgatnod őket, és a meggyőzés módszere nélkül példát kell mutatni nekik az életeddel.

7.

Gondolat: Azon tűnődtem, hogy semmi olyat nem kérnék az Úrtól, amit nem nekem szánt.

Jézus: Tudod, vannak választottak, akik sóvárognak a másik kapott kegyelmei iránt. Ez helytelen, és egyenesen bűn. Nálad ilyet nem látok. Nagyon hálás vagy mindenért, amivel elhalmozlak. Soha nem kérsz Tőlem különböző ajándékokat, mindennel elégedett vagy, amit adok neked. Én tudom a legjobban, hogy a lelkednek mire van szüksége, és ezt te megérzed.

8.

Arra gondoltam, amikor az Úr az embert teremti.

Jézus: Az Atya mindenkit tökéletesen jónak teremt, de az emberek szabadakarata az Úr csodálatos elképzelését bepiszkítja.

9.

Hang: Lelkem illata.

Jézus: Amit leírsz és internetre kerül, és amit szólsz a felebarátaidnak, az mind-mind az Én Lelkem csodálatos illatát árasztja.