Isten szemével

2022.03.23. 14:42

2022.03.22.

1.

Egy külföldi üzenetben benne volt, hogy azonnal dobjuk el a mobiltelefonjainkat, és egyéb.

Jézus: Ne foglalkozz a külföldi üzenetekkel.

2.

Azt a hírt hozta valaki nekem, hogy majd eljön az idő, amikor itt a környéken is bombázni fognak. Megijedtem.

Jézus: Drága gyermekeim, már annyiszor mondtam, hogy ne kutassátok a jövőt, ne olvassátok a vele kapcsolatos üzeneteket, helyette inkább imádkozzatok a békéért. Aki ilyeneket terjeszt, abból hiányzik az Istenre való teljes ráhagyatkozás.

3.

A rózsafüzér, mint eszköz használatáról volt szó. Nekem az volt a véleményem, a nélkül is tudunk rózsafüzért imádkozni. Régebben azt hallottam valakitől, hogy volt egy szent, aki olyan szegény volt, hogy nem volt rózsafüzére, így az ujján számolta az imákat. Így, az ő ujjai épek maradtak, miután meghalt.

Jézus: Teljesen igazad van kislányom. A gyöngyökből álló rózsafüzér csak egy fizikai eszköz, egy mankó, hogy tudd, hogy hol tartasz az imádságban.

4.

Eszembe jutottak azok az engesztelők, akik rengeteget imádkoznak. Csodálom őket, mert én nem tudok annyit imádkozni.

Jézus: Ezt már sokszor elmondtam gyermekeimnek, hogy nem az ima mennyisége számít. Az a fontos, hogy minden nap legyen egy meghatározott idő, tetszés szerint 1 vagy 2 óra, vagy akár több, amit Velem kettesben töltesz.

5.

Azon tűnődtem, mit tegyek aznap, ami tetszene az Úrnak.

Hang: A szeretettől ragyogj Nekem, bármit teszel ezen a földön.

Kép: Fény.

Jézus: Tudd meg gyermekem, hogy Nekem mindennél fontosabb, hogy szeress Engem, meg a felebarátaidat. Minden cselekedetedet hassa át a szeretet.

6.

Olvastam: Sienai Katalinnak mondta Jézus: „Minden szeretet, amivel Engem szerettek, a ti adósságotok, és nem kegyelem, mert tartoztok vele. Én azonban nem tartozásból, hanem kegyelemből szeretlek titeket. És mivel nem tudjátok megadni azt, amivel tartoztok Nekem, eszközül felebarátokat adtam mindőtöknek, hogy nekik tegyétek meg, amit Nekem nem tudtok tenni. Szeressétek őket fenntartás nélkül, tiszta ajándékként, nem várva semmi hasznot. Én pedig Magaménak tudom, amit nekik tettetek.”

Gondolat + Érzés: Ezek után azt hiszem, lépten-nyomon tartozok az Úrnak, és soha nem tudom visszafizetni az adósságomat, még az életem árán sem.

Jézus: Adósságod törlesztésével soha nem fogsz tudni utolérni Engem, aki a végtelenül értékes Véremet ontottam érted. Hidd el, ezt az érzést a Szentlélek adja beléd. Ő tölt fel téged szerénységgel és alázattal, kicsinységed érzetével.

7.

Kép: Etetek valakit, egy kanállal helyezem a táplálékot a szájába.

Jézus: Amikor az Én teremtményeimet táplálod, vígasztalod, tanítod, annyi, mintha Velem tennéd.

8.

Hang: Nagyon összeválogatom ezt benned.

Jézus: Olyan erényeket válogatok neked össze, melyekből sok szeretetet tudsz kicsiszolni.

9.

Gondolat: Azon tűnődtem, hogy „a szeretet Istennél volt”, úgynevezett „őserő”, ahogy olvastam valahol ezt a kifejezést. Ez élteti Istent. Isten ez által teremt és teremtett. Alakot adott neki, és beleöntötte a szeretetet.

Hang: Amely szeretet életet szül.

Gondolat: Ahol nincs szeretet, ott nincs élet, de mivel korábban alakot öltött a szeretet által, az alak megmaradt.

Hang: A szeretet alkot.

Jézus: Leegyszerűsítve azt akarom mondani neked, hogy a szeretet nélkül értéktelen az ember, olyan, mintha nem is élne. Persze, azért eszik, alszik, jár-kel, de céltalanul. Lelki élet nélkül. Ezért arra figyelmeztetek mindenkit, őrizze meg a szeretetet, amit beleteremtettem.

10.

Hang: Karnyújtásnyira ez tőled.

Jézus: Sose aggódj, mert karnyújtásnyira van tőled az Én gondoskodó szeretetem.

11.

Gondolat: Azon tűnődöm, hogy nagyon nehéz ez a földi élet.

Jézus: Ez a földi élet csak a jelenben tűnik olyan nehéznek és hosszúnak, mert ha a tekintetedet elviszem a jövőbe és visszanézel, a múltadat csak perceknek látod.

12.

Olvasom: Egy Karmelita nővér írásaiban: „Ahogyan engem szeret az Úr, az csakis az enyém”.

Gondolat: Az Úr mindenkit másképp szeret, így mindenkivel más az Úr szeretetkapcsolata.

Jézus: Engem, Jézus Krisztust mindenki másképpen szeret. Ezért mindenki szeretetét különbözőnek érzem.

13.

Az Úr szeretetéről volt szó, hogy kit hogyan szeret.

Jézus: Minden embert másképpen szeretek. Vannak, akikkel határozottabb vagyok, és vannak olyanok, akiket megérint igazságosságom szele. Ugyanis, szükségük van erre.

14.

Hang: Te nem tudod, hogy mit jelentesz az Úrnak.

Jézus: Akkor fogod megtudni, mit jelentesz Nekem, ha belépsz Országomba. Üdvösséged fénye fogja megmutatni ezt neked és a többi szentnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr1717840927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása