Isten szemével

2022.02.09. 16:06

2022.02.08.

1.

Egy Égi üzenetben olvastam: Válasszunk magunknak egy védőszentet az elkövetkezendő káoszos időkre.

Jézus: Tulajdonképpen az az igazság, hogy maguk a védőszentek választanak ki benneteket. Még mielőtt ti megkeresnétek őt, a szent már tudja, hogy őt választottátok. Komoly szerepet játszanak majd a nehéz időkben a szent maradék életében. Az őrangyallal összefogva mindenben segítenek.

2.

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus mondta: Mindig az ártatlanok és a szentek fognak szenvedni, sőt ők szenvednek másokért. Erre ők maguk fognak vágyni.

Gondolat: A szenvedéseimről és sikertelenségeimről gondolkodtam.

Hang: Ezt az utat kell járnod.

Hang: Csak így válhatsz szentté.

Jézus: Általában azért szenvednek inkább az ártatlanok és a szentek, mint a bűnösök, mert ők nem zúgolódnak, káromkodnak, és értik a szenvedés értelmét. Tudják, hogy fel kell ajánlani másokért, hiszen ez a szentté válás útja.

3.

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus nem akarta térítőútra küldeni Iskarióti Júdás apostolt az egyik alkalommal a többi apostol társaságában, mert Maga mellett akarta tartani. Ha nem Júdás lelkének használ ez, akkor Jézus lelkének, mert akkor Jézus nem tesz magának szemrehányást, hogy valamit elmulasztott Júdással szemben.

Gondolat: Az én szemem előtt is ez lebeg másokkal szemben, amikor el kell döntenem, hogy hogyan cselekszek.

Jézus: Nagyon helyes a részedről, hogy lehetőleg nem utasítod vissza azokat a kéréseket se, melyek nem is olyan fontosak. Hiszen te nem tudod eldönteni, hogy annak a felebarátnak, vagy neked magadnak milyen lelki hasznot jelent, ha teljesíted a kérést.

4.

Gondolat: Szenvedéseim, lemondásaim, és amikor szeretetből cselekszem mások érdekében.

Kép: Arany épületek, emeletes házak, legalább 4-5 volt belőlük.

Hang: Meg is kapod a jutalmad érte.

Jézus: Minél több szenvedést és lemondást vállalsz az életedben, annál több jutalmat kapsz ezért.

5.

Egy lelki testvér arról számolt be nekem, milyen változtatásokat terveznek az új misekönyvekben, imákban.

Jézus: Elkezdődött a misekönyv megreformálása. Egyes szavak, melyek nagyon fontosak a hagyományos misekönyvben, ki fognak maradni. Ti csak gyermekeim kísérjétek figyelemmel ezt a változtatást, és különösen azokat a részeket, melyek a szentségekkel kapcsolatosak.

6.

Gondolat: Azon gondolkodtam, hogy most nem láthatjuk az Urat színről színre.

Hang: Lehet, de nem akarom.

Jézus: Sokkal nagyobb érték a számomra, hogy nem látsz, és mégis hiszel Bennem, mintha színről színre látnál, és úgy hinnél.

7.

Gondolat: Arra a korra gondoltam, amikor az Úr Jézus élt.

Érzés: A mostani kor sem jelentéktelenebb, amelyben mi élünk, mint az akkori.

Kép: Jézus fehér ruhában, áldásra tette kezét.

Jézus: Akkor is veletek voltam, amikor köztetek éltem, és most is veletek vagyok. Nemcsak lélekben, hanem testben is, az Oltáriszentségben a világ végéig. Ebben a tekintetben az Én korom és a mai kor hasonlóak. Jelenlétem régen is, mai is megosztja az emberiséget. Bennem hívőkre és szeretőkre, és hitetlenekre és gyűlölködőkre. Abban is hasonlít a két időszak, hogy régen is, ma is üldözik a keresztényeket. De ez a mai harc, amely az utolsó keresztények ellen fordul, sokkal szörnyűbb és vérengzőbb lesz a réginél.

8.

Olvastam: Agredai Mária: Szűzanya élete: A pokoli szellemek nem tudták Isten legmélyebb titkait Jézus megtestesüléséről és annak céljáról. Ha tudták volna, megakadályozták volna Jézus halálát.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Olvastam: Agredai Mária: Szűzanya élete: A gonosz gondolta, hogy a Megváltó, aki legyőzi őt, nagy zajjal és nyilvánosan fog fellépni, amilyen nagy dicsekvő ő maga.

Érzés: Az Úr főleg titokban, csendben tevékenykedik, nagy feltűnés nélkül.

Jézus: A megtestesülés és megváltás Atyám nagy terveiben így volt benne, ezért ennek így kellett megtörténnie. Minden pompa és fény nélkül, nagy szegénységben született, és észrevétlenül nevelkedett gyermekkorában.

9.

Gondolat: Az jutott eszembe, hogy mi Istenben, Isten gondolatában benne vagyunk.

Kép: Erővonalak tömegei futnak körkörösen hol erre, hol arra, és kapcsolatban vannak egymással.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Jézus: Életetek minden egyes perce, pillanata benne van Jézus gondolataiban, terveiben. Ezek az emberi életek körkörösen futnak, mint erővonalak, és itt-ott kapcsolatba kerülnek egymással. Isten előre tudja az életutatokat, de nem erőltet rá semmilyen útra benneteket. A szabadakaratotok dönti el, milyen irányban haladtok.

10.

Gondolat: Azon gondolkodtam, Isten milyen módon árasztja az emberre erejét.

- az Úr a szavaival erőt lehel belénk, többek között Ádám és Éva megteremtésére is gondolok

- fizikailag, amikor magunkhoz vesszük az Oltáriszentséget

- Szentségimádáskor számunkra láthatatlan erejével ölel körbe

Jézus: Isten szó által, tehát a Biblia és a szent könyvek által, a jó prédikációk által, az igaz üzenetek által árasztja ránk erejét. Azután az Oltáriszentség által is erősít minket az erejével, amikor magunkhoz vesszük a Szentséget, mert nemcsak az Én Testem és Vérem lakozik benne, hanem a teljes Szentháromság. Erejével megerősíti a hitünket és szeretetünket. Akkor is erejét árasztja ránk, amikor valami nagy szellemi örömmel borít be. Ez lehet a magányos imáinkban, a szentmisében, a szentségimádás keretében is. Egészen felduzzasztja ilyenkor Iránta érzett hódolatunkat, imádatunkat.

11.

Olvastam: Luisa Piccarreta: Jézus mondta: Amikor Őt visszautasítják, hatalmas fájdalmat érez, a Purgatórium tüze semmi ahhoz képest.

Érzés: Ez azért van, mert az Úrban sokkal nagyobb tűz lobog, mint amit az ember el tud viselni. A Purgatórium tüze ugyan fájdalmas, de mégis a lélek elviseli.

Jézus: Az Én Isteni Szívem kiapadhatatlan szenvedéllyel lobog a szeretet és a fájdalom tüzében. Kimondhatatlan szeretetet érzek Én, a Megváltó minden gyermekem iránt, aki még a földön, a küzdő Egyházban él, a tisztuló lelkek iránt, akik igazságosan vezekelnek a bűneikért, és a haldoklók iránt, akik esetleg a pokol felé haladnak. Mivel akkora nagy a szeretet Bennem, nagyon nehéz elviselnem a hálátlanságot, a hitetlenséget és a közömbösséget, és a visszautasításokat a szeretett teremtményeimtől. Éppen ezért drága engesztelőim, kérlek titeket, vigasztaljatok Engem, hogy ez a lángoló szenvedés enyhüljön egy kicsit.

12.

Gondolat: Ettől a káoszos élettől, ami ránk vár, csak a halál menthet meg.

Hang: Kijelöltem számodra az utat ezért.

Jézus: Ne nyomasszon ez a gondolat kicsim. Helyezd a kezembe magadat. Hidd el, a káoszból a legnagyobb jót fogom számodra kihozni.

13.

Hang: Nem kívánok…neked nem kell semmi…

Jézus: Nem kívánok lehetetlent tőled. Neked nem kell semmi olyat tenni, ami túlszárnyalja a képességeket, amivel elárasztottalak.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr9217831423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása