Isten szemével

2021.12.08. 15:59

2021.12.07.

1.

A tervezett Normafai kápolnáról volt szó, hogy a tervrajz alapján kicsi.

Hang: Megfelelő... az a fő, hogy van...végre valami.

Hang: Nem válogatunk... Szívemben...

Hang: Az a fő, hogy van...

Érzés: Öröm van a szívemben.

Hang: Nem vagyok elégedetlen ezzel.

Hang: Ez több, mint a semmi.

Hang: Nagy kegyelmeket fűzök hozzá.

Hang: Nem érdekes, hogy hogy néz ki.

Hang: Az a lényeg, hogy végre van.

Hang: Nagyon szeretlek benneteket kicsinyeim.

Hang: Nagy kegyelmeket fűzök hozzá... a legnagyobbakat...

Hang: Én a szerető Isten vagyok a szívetekben.

Kép: Jézus lefelé néz.

Jézus: Drága kislányom! Bizony a kicsinek is örülni kell. Énnekem az a véleményem, hogy ha elkészül ez a kápolna, adjatok hálát Nekünk, hogy ha kicsire sikerült is, teljesült a kérésem és Édesanyámé, és lesz, ahol engesztelhettek. Nem a kényelem a fontos.

 

2.

Egy videót néztem, melyben arról volt szó, hogy a jövőben várható, hogy sokan azok közül, akik felvették a vakcinát, meg fognak halni, kb 2 milliárd emberről van szó, és fel kell készülnünk arra, hogy részt kell vennünk nekünk keresztényeknek is a holtak eltakarításában, a haldoklók vigasztalásában, stb.

Hang: Kihalt… segítesz nekem?

Jézus: Ne mélyedjetek bele a jövő jóslataiba, üzeneteibe, inkább engedelmeskedjetek most a jelenben, mégpedig abban a tekintetben, hogy nem oltatjátok be magatokat. Kár előre beleélni magatokat ezekbe a szörnyű megpróbáltatásokba, mert elveszítitek a bátorságotokat. Most a ma bajával foglalkozzatok, ne a jövővel.

3.

Vannak olyan szent olvasmányok, melyek említést tesznek arról, hogy Jézus élete során nemcsak Izraelben tanított, hanem fiatal korában volt Indiában is, Rómában, Angliában, Cipruson, és más helyeken.

Érzés + Gondolat: Jézus küldetése az volt, hogy az Istentől eltávolodott választott népet, azaz a zsidókat tanítsa, és Istenhez vonzza. Az Úr Jézus küldetésébe nem fért bele, hogy távoli helyekre utazzon, nem volt mit keresnie azokon a tájakon. Sem Szűzanyát, sem Szent Józsefet nem hagyta volna magukra. A szent család nem élt gazdag körülmények között, az utazáshoz pedig sok pénz szükséges. Akkoriban nem volt autó, vagy repülő, hanem vagy lovaskocsival, vagy hajóval, vagy gyalog közlekedtek. Jézus többnyire gyalog közlekedett.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Kép: Valaki kezével félretolja azokat az elméleteket, melyek arról szólnak, hogy Jézus otthonától távoli vidékeken is járt.

Hang: Nem, nem voltam sehol.

Jézus: Nincs olyan választottam, akinél az üzeneteimbe ne keverednének bele saját elképzelései. Érdekes, hogy ezeket a tévedéseket, mint az Én távoli utazásaim, nem törölték a könyveiből. Nekem nem kellett bejárni az akkori világot, mert tudtam, hogy az Én követőim terjeszteni fogják majd az örömhírt.

4.

Olvastam: Luisa Piccarreta: Jézus mondta: Rengeteg gyónás szentségtörő és nincs gyümölcse, mert különböző emberi érdekek keverednek bele. Nemcsak a hívekre vonatkozik ez, hanem a szerzetesekre, papokra, püspökökre, bíborosokra is.

Gondolat: Őszinte szentgyónásra van szükség.

Jézus: Csak az a gyónás érvényes a szememben, amelyben őszinte bűnbánatot és őszinteséget találok. A bűnbánat pedig akkor igazi, ha nem azt bánja a gyónó, hogy elkárhozhat, vagy nagy büntetést kap a túlvilágon, hanem azt, hogy Nekem fájdalmat okozott.

5.

Kép: Egy pap, ki előző korokból való, fekete sapka van a fején, egy vár termében van egyedül, és hozzám beszél.

Hang: Éppen ezért vannak olyanok…

Kép: Egy szép virág, melynek kör alakú közepe szív alakúvá formálódik.

Jézus: Emberek többsége fél a járványtól, és beoltatja magát. Közben lehet hallani, hogy az oltás problémákat, betegségeket, sőt halált is okozhat. Éppen ezért vannak olyanok, akik megtagadják a vakcinát, és köztük olyan gyermekeim is vannak, akik az Én üzeneteim mellett foglalnak állást, és ezért nem engedik a vakcinát. Ők azok az engedelmes gyermekeim, akik a szívükben hordoznak Engem. A gyönyörű virág őket ábrázolja.

6.

Kép: Egy nagy virág, melyben lila és sárga szín is van, szinte a szívemhez bújik, jobbra-balra mozog, a figyelmemet akarja magára vonni, hogy csak vele foglalkozzak.

Jézus: A bűnbánat, ami keresi a szívedet, a virág lila színeiből árad, a sárga szín pedig az adventi fényeket jelenti. Bűnbánat és várakozás töltse be a szívedet.

7.

Hang: Mutasd meg, hogy szeretsz Engem.

Jézus: Készíts Nekem ezekben az adventi hetekben valami szép születésnapi ajándékot. Pl: egy csokrot az önmegtagadás virágaiból. Azután, szenteste helyezd oda az Én jászolomba.

8.

Egy szentmisén voltam, ahol úgy éreztem, minden erőm cserben hagy, és nincs türelmem végighallgatni a szentmisét. Kértem az Urat, öntsön belém egy kis erőt és türelmet.

Kép: Egy meredek sziklahegy, melynek tűhegyes a teteje.

Jézus: Az életszentség útja meredek, és tele van kísértésekkel. Látod kislányom? Még téged is képes türelmetlenségre sarkalni a gonosz. Pedig te nagyon szeretsz szentmisére járni.

 

9.

Kép: Egy lány egy széken ül egy asztal előtt, Észak-Nyugat felé fordul, arcát két kezébe temeti szomorúan.

Jézus: Nyugat-Európa felé fordulsz, arcodat kezeidbe temetve siratod az ott élő bűnös embereket. Rettegve gondolsz arra, hogy ez a romlottság hazádat is megtámadhatja.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr5217831409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása