Isten szemével

2021.11.03. 15:54

2021.11.02.

1.

Halottak napján egy temetőben szentmisét tartottak, amelyen én is részt vettem. A hívők között megakadt a tekintetem egy fogyatékos férfin, aki egy tolókocsiban volt teljesen lekötözve. A végtagjai görcsös állapotban voltak. Teljesen ki volt szolgáltatva a kísérőjének, csak forgatta a fejét, és időnként mosolygott.

Gondolat: Ő egy hatalmas engesztelő, kinek lelke beteg testének börtönébe van bezárva. Nem tud mozogni, nem tud tevékenykedni, nem tud karriert építeni, mint mi egészségesek.

Mivel egy hatalmas feszület előtt álltam a temetőben a szentmise alatt, Jézus keresztre feszítettségén is tűnődtem, hogy Ő sem tudott megmozdulni.

Érzés: Mi épek fel sem tudjuk fogni azt a kegyelmet, hogy az Úr adott nekünk szabadságot akaratban, tevékenységben.

Gondolat: Kértem az Urat, hogy segítsen kizárólag jó célokra használnia szabadságomat, a szabad mozgásomat, és azt, hogy nem vagyok teljesen kiszolgáltatott állapotban.

A szentmisén a szentáldozás alatt nem tolta a pap elé senki a fogyatékos embert, de a pap sem jött hozzá, hogy megáldozzon, így kértem az Urat, Ő Maga áldoztassa meg e szegény férfit.

Kép: A férfi lelke térden állva, teljesen egészségesen, balra fordulva, nagy tisztelettel fogadta a Szentostyát, nyelvre. Az Úr áldoztatta meg őt.

Jézus: Milyen ritkán jut eszébe a teremtményeimnek, hogy hálás lehet Nekem és Atyámnak, hogy egészséges testet kapott Tőlünk. Bizony van olyan, aki a kezeit, a lábait, a szemét, az értelmét rossz dolgokra, bűnös dolgokra használja fel. Örömmel látom, hogy jó célra használod az egészségedet. Ennek a fogyatékos fiúnak, ha az értelme beteg is, de a lelke teljesen egészséges. Ezt mutattam neked a képen.

2.

Egy kis csoport tagjai az új misekönyv bevezetéséről beszéltek nekem, és attól tartottak, hogy az átváltoztatás szövegében is csorba esik, így az Úr el fog minket hagyni.

Érzés: Most még apróbb változtatások vannak benne, túl hirtelen lenne, ha a mostani átváltoztatás szövegét teljesen megváltoztatnák. Arra később fog sor kerülni.

Jézus: Az a kis csoport helytelen következtetést von le az új misekönyv közeli használatáról. Még nincs itt az ideje annak, hogy nagy kár érje a liturgiát.

3.

Hang: Én a templomban többet sírok, mint amennyit láttok.

Jézus: Ezekben a végső időkben egyre bánatosabb a Szívem, látva teremtményeim jövőjét. Ezért sokat sírok az Én szent áldozatom alatt, ha ott vagy, ha nem.

4.

Hang: Én itt szeretnék lenni, én itt szeretnék maradni ebben a lakásban.

Kép: Egy kislány jobbra fordulva.

Hang: Rejtetten.

Hang: Nem tudom eldönteni ezt benned…

Jézus: Nagyon közelednek az ígért események. Egyre többet beszélnek a vakcina kötelezővé tételéről. Figyelek a te akaratodra, vágyaidra, de még nem döntöttem el, hogy hol és hogyan fogok vigyázni rád.

5.

Érzés: Oda kerülök, hogy nem tudom magamat ellátni élelmiszerrel.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Hang: Már hogyne segítenék Én neked.

Kép: Fény.

Hang: Soha nem hagylak téged élelem nélkül.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Hang: Én gondoskodom rólad ezért.

Hang: Kenyérszaporításban lesz részed.

Jézus: Hamarosan elérkezik az idő, mikor még élelmiszert sem vásárolhatnak az oltatlanok. Ne aggódj, Én mindenre megoldást találok. A lényeg, hogy egy kicsit mindenféle élelemből tarts otthon magadnak. Nálam nincs lehetetlen, nem szenvedsz majd hiányt semmiben.

6.

Felajánlom a veszteségeimet.

Hang: Megtapasztalom benned ezt.

Jézus: Megelégedetten látom, nem keseredsz el, ha valami veszteség ér, hanem azonnal hasznosítod. Lelkeket mentesz ezzel.

7.

Az a hír járta, hogy lehetséges, hogy be kell zárni egy templomot Budapesten anyagi hiány miatt. Kitettek egy perselyt is adományokra, amelybe én is dobtam egy keveset.

Jézus: Az adományoddal támogatni akartad a templomot az anyagi nehézségei miatt, de ez csak csepp a tengerben. Sok gyermekemre lenne szükség, akik hasonlóan gondolkodnak, mint te, és megtöltik a templomot. Akkor nem lenne szükség ilyen radikális lépésre.

8.

Hang: Ezt nem kényszerből hoztuk a piacra.

Érzés: Minden apró mozzanat, másokkal való beszélgetés csiszol, lök előre az életben.

Hang: Még sokat meg kell beszélni veled.

Jézus: Ha ti gyermekeim túl sokat fordultok magatokba, és kerülitek a felebarátotokat, valahogy eltompul a lelketek. Hajlamosak lesztek magatokkal foglalkozni. Csak a saját gondolataitok körül forogtok, de ha jó beszélgetőtársra találtok, egymás lelkét fejlesztitek, gazdagítjátok. Arra is szükséged van természetesen, hogy Velem is sokat beszélgess.

9.

Egy lelki testvér elmondta nekem milyen sokat bántják. Tanácsoltam neki, hogy ezt a folyamatos megaláztatást ajánlja fel az Úrnak vezeklésként, akár a Purgatóriumi szenvedés helyett is.

Jézus: Értékelem benned, hogy arra bíztattad, hogy ezt a lelki szenvedést hasznosítsa. Sok lelket szerezhet ezzel Nekem.

 

10.

Evangéliumban olvasták fel a szentmisén: Az Atya megadta a Fiúnak, hogy Önmagában éljen.

Kép: Mi teremtmények, angyalok, emberi lelkek, mind Istentől függünk, az Ő fényét isszuk, Ő táplál minket.

Kép: A Mennyben nekünk is lesz fényünk, ragyogásunk, ami a lényünkből indul ki, amilyenné fejlődtünk Isten segítségével a földön, ami visszasugárzik Istenre. Isten szintén megvilágít minket a Mennyben, így a két fény egymásba olvad, felerősítik egymást.

Jézus: Az igaz, hogy minden teremtményemnek van szabad akarata, és ezt felhasználja élete folyamán, de nem önmagában él, hanem Isten kegyelméből. Annak mértékében, ahogyan élte a földön a szeretetet és a hitét, úgy részesül majd a Mennyben üdvössége fényében. Ezt a ragyogást Istentől kapta, és ezzel a fénnyel szinte beleolvad az Ő dicsőségébe, és növeli azt.

11.

Hang: Megmásítom a nevedet erre.

Jézus: A nevedet nem árulom el, majd csak ha ott leszel Velem a Mennyben.

12.

A Szentháromságra gondoltam.

Jézus: A Szentháromságnál nincs ragyogóbb, tökéletesebb és szeretetre méltóbb.

13.

Hang: Hosszú utat teszel meg ezzel.

Jézus: Lelked tisztasága nem egyik óráról a másikra alakul ki, hanem hosszú és kemény munkával, Istenbe vetett bizalommal, lemondással és engedelmességgel.

14.

Hang: Egyetlen egy szavadra várok én.

Kép: Jézus fehér ruhában, áldásra van téve a keze.

Jézus: Ez a szó, bármit is kérek tőled, a te „igen”-ed legyen.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr6017831393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása