Isten szemével

2021.09.29. 15:49

 

2021.09.28.

1.

Hang: Mondom, hogy szeretlek benneteket.

Jézus: Az Én hűséges engesztelőim mindig a Szívem közepén vannak.

2.

Hang: Megvédeni készülök benneteket.

Jézus: Benne van a terveimben, hogy benneteket engesztelőket megvédelek a vírusoktól. Ha el is kapnátok, meggyógyultok.

3.

Hang: Érleld magadban ezt.

Jézus: Érleld magadban a teljes gyermeki Rám hagyatkozást.

4.

Hang: Én Magammal… Én te melletted.

Jézus: Én mindig melletted vagyok, Magamra nem sokat gondolok.

5.

Gondolat: A túlvilágra gondolok, Jézusra.

Hang: Mese habbal.

Hangom: Én inkább ebben a mesében hiszek.

Jézus: A gonosz próbálkozik megtörni a hitedet. De ez nem lehetséges.

6.

Hang: Isteni könnycseppem ragyog a szemedben.

Jézus: Mindig meghat Engem, amikor mélyen átérzed szenvedésemet.

7.

Arról volt szó, amikor elveszítjük a szeretteinket a családból.

Jézus: Nem kell szomorkodni, ha elveszítjük szeretteinket, mert a szeretet a Mennyben nem szűnik meg. A családtagok együtt lesznek nagy szeretetben és békességben.

 

8.

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus mondta az apostoloknak: „Megtapasztaltam az embernek ezt az oldalát is: hogy tovább kell haladnia anélkül, hogy látna, teljesen a gondviselésre hagyatkozva.”

Érzés: Szinte az egész életem ilyen, mintha tiszta sötétség lenne, nincs látszata, amit teszek, előlem el van rejtve.

Hang: Nagy áldozat ez.

Kép: Én sötétben tevékenykedek, az Úr nem engedi látnom az eredményt, vagy csak ritkán. De Ő nagy fényben lát mindent, balra fordulva figyel engem.

Jézus: Drága kislányom, sose gondolj arra, hogy munkádnak majd milyen eredményei lesznek. Hidd el, semmi sem felesleges, amit teszel. Tudom, ez a bizonytalanság, ami időnként elkap, nagy áldozatot jelent. Ezt is fogadd el. Jellemző vonásom, hogy nem engedem nektek látni a jövőt. De te ne törődj ezzel, csak tedd a jót.

9.

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus, a keresztre feszítése előtti télen a születési barlangban imádkozott, amikor rátaláltak a pásztorok. Azt látták, hogy Jézus extázisban volt, fénylett az arca, ragyogott, a Mennyei Atyával társalgott hangtalanul, szeretve egymást.

Gondolat: Milyen sokszor lehetett Jézus extázisban, amikor az emberek nem látták.

Jézus: Az Én emberré válásomról beszélgettem Atyámmal. Ez fenséges és nagy esemény volt az emberiség számára. Oly mélyen áthatotta Szívemet születésem gondolata, hogy eksztázisba estem.

10.

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus: Az emberé kellene, hogy legyen a legszebb hang az Istent dicsőítő Égi kórusban, de túl gyakran az övé a leghamisabb hang, amely szitokká, káromkodássá válik és fellázad, vagy énekével a teremtményeket dicsőíti a Teremtő helyett.

Kép: Az egész teremtett világ az Égi kórussal dicsőíti Istent. Így benne van a madarak csiripelése is, és minden más. Így, a földi ember hangja a leghamisabb, azé, aki nem törődik Istennel.

Kép: Mennyei Atya, áldásra tette kezét.

Jézus: Maga a dicsőítés a Mennyben a legörvendetesebb esemény. Mi Égiek igyekszünk kiválogatni a különböző emberi hangokból a szépet és elismerőt, lángolót, a többi hang miatt pedig szomorkodunk. A teremtmények közül csak az ember képes megbántani Bennünket a hamis hangjával.

11.

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus Iskarióti Júdást hívta, hogy éjjel ketten imádkozzanak, de Júdás nem akart. Elment vele, de nem voltak egymás társaságában éjszaka, majd hajnalban, amikor Júdás futott Jézus után, úgy adta be Júdás, hogy úgy volt, hogy együtt imádkoznak. Jézus válaszolta neki: „Én megkíméltelek attól, hogy egy kierőszakolt hőstettet hajts végre. Nem vált volna senkinek a hasznára. Spontán kell jót tenni, hogy illatos és termékeny legyen. Ellenkező esetben nem más, mint egy mutatvány, sőt néha annál is rosszabb.”

Gondolat: Eszembe jutott, hogy többször történt, hogy kierőszakoltak tőlem valami segítséget. Feltettem magamban a kérdést, hogy vajon ez is csak egy mutatvány?

Jézus: Te már régen tudod, hogy erőszakkal nem lehet téríteni, nem lehet Istenhez vezetni másokat. E helyett úgy kell segíteni nekik, hogy imádkozol értük, szentmiséket ajánlasz fel. Más lapra tartozik, ha téged valaki erőszakkal kényszerít, hogy segíts neki. Ha ezt teljesíted, többszörösen áldott légy érte. Az ilyen fajta erőszaknak van gyümölcse. Az előzőnek pedig nincs.

12.

Érzés: Nem érzem magam jól a bőrömben, senkinek érzem magam.

Hang: Megengedem neked ezt.

Kép: Jézus szelíd arca.

Jézus: Kislányom, sose bánkódj ezek miatt a rossz gondolatok miatt, mert ezeket Én engedem meg ellenségemnek, és felhasználom arra, hogy minél nagyobb alázatban tartsalak.

13.

Hang: Száműzetésben leszel ezért.

Jézus: A távolabbi jövőre gondolok, amikor hitedért és engedelmességedért a világ száműzetésbe küld.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr4617831379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása