Isten szemével

2021.08.18. 15:37

2021.08.17.

1.

Szentmise közben:

Kép: Egy arany színű Szentostya, fehér liliomvirágok vannak rajta, melyek az Ég felé néznek.

Jézus: A Szentostya arany színe a dicsőségemet jelenti. A fehér liliom az Én csodálatos tisztaságomat.

2.

Szentmisén, felajánlás közben:

Gondolat: Kértem az őrangyalomat, vigyen az oltárhoz valamit tőlem az Úrnak.

Kép: Az őrangyal egy szép virágot tart a kezében.

Jézus: Ahogy az őrangyalodtól átvettem a felajánlásaidat, ezzel a szép virággal viszonoztam. Én soha nem maradok adós.

3.

Hang: Én az agóniámat élem meg.

Jézus: Egészen addig fogok szenvedni, és újra és újra meghalni a bűneitek miatt, míg be nem következik az Én második dicsőséges eljövetelem.

4.

Hang: Lelkem áldozata vár rád.

Jézus: Amit földi pályafutásom alatt testemben és lelkemben elszenvedtem, ugyanez az áldozat ma folytonosan fennáll. Ezzel az áldozattal várok majd rád, mint megváltásom eszközére a Mennyország kapujában.

5.

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus: „A Mennyei Atya a Fény, a Világosság Atyja.”

Kép: A Fény, a Világosság a Mennyei Atyából sugárzik.

Érzés: A Fény, a Világosság a szeretetből fakad, a szeretetből indul ki, mert a szeretet ereje az, ami útjára engedi.

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus: „A Mennyei Atya a Fények Atyja.”

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus: „Isten, a Legfönségesebb, a Legmagasságosabb, a tökéletes és végtelen (korlátlan, határnélküli) Szellem, a Szeretet Fénye, a Bölcsesség Fénye, az Erő Fénye, a Jóság Fénye, a Szépség Fénye.”

Kép: Egy erős fénysugár halad balról jobbra, benne világosság, de világosság veszi körül a fénysugarat is. A direkt Isteni fényt senki sem tudja elviselni, de a világosságot, ami a fényt veszi körül, azt többen, de a legtöbben a sötétségben vannak. A sötétségből az emberek csak lassan tudnak jönni a világosságba.

Jézus: Amit ebből a misztikus könyvből olvastál, olyan magasröptű szavak, amit általában a legvallásosabb gyermekeim sem hallottak. Próbálom veletek, teremtményeimmel megértetni ezeket a transzcendentális valóságokat, milyen valóság az Isteni Fény, amely önmagában véve olyan tündöklően világos és szikrázó, hogy a testben lévő ember szeme nem bírná elviselni. Ezt a fényt majd akkor érzékelhetitek, amikor elnyertétek az üdvösséget. Azt próbálom magyarázni neked, hogy ezt a Fényt Isten világossága veszi körül, amit már egyes gyermekeink érzékelni tudnak. De sajnos teremtményeim többsége hit nélkül él sötétségben. Se világosságot, se fényt nem lát.

6.

Olvastam: Maria Valtorta: Jézus: „A Mennyei Atya beszélt Velem egy szeretettel átszőtt valóságban, ahol minden gondolatát megosztotta Velem, hogy Én azután a szavaimba formálva átadhassam azt a földön.”

Kép: A Mennyországban a Mennyei Atya ölében, ölelésében tartja Fiát, a gondolatait fény alakban adja át Jézusnak, szinte átülteti Belé. Így, Jézus a földön mindezt Magában hordozva szavakba tudta önteni. De ehhez kellett, hogy a földön is szüntelenül társalogjon a Mennyi Atyával.

Jézus: Atyám és Én egyek vagyunk. Aki Engem néz, Atyámat is látja. Aki Engem hallgat, Atyámat hallgatja. Egy a gondolatunk. Egyek a szavaink. Kommunikálunk Egymással. Akkor is, amikor még az Égben voltam, és akkor is, amikor itt a földön köztetek éltem. Hányszor elvonultam imádkozni. Ilyenkor kicseréltük gondolatainkat. Hidd el kislányom, annyira egyek vagyunk, ahányszor szóltam hozzátok, tulajdonképpen Ő is szólt. Most is ez történik, amikor diktálok neked.

7.

Kép: Irgalmas Jézus, de mintha ott lenne mellette a Mennyei Atya is gyönyörű ruhában. Érezteti velem, hogy hozzám jött.

Jézus: Amikor leültök imádkozni és mondjátok a szóbeli imákat, valahogy eszetekbe sem jut, hogy Atyám és Én közvetlenül előttetek állunk. Ahogy ti, az imádkozók Hozzánk jöttök, Mi hozzátok megyünk. Ennek a jelenlétérzetnek állandóan élni kellene.

8.

Gondolat: Azon gondolkodtam, milyen szép ajándékkal ajándékozhatnám meg az Úr Jézust.

Kép: Irgalmas Jézus.

Hang: Nyíltan mondom ezt neked.

Jézus: Nyíltan mondom neked, hogy mennyire jól esik a vágyad, hogy valami nagyon szép ajándékot adj Nekem. Kevés az az ember, aki annyira szeret, hogy el akar halmozni a legszebb ajándékokkal.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr8317831343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása