Isten szemével

2021.07.07. 15:31

2021.07.06.

1.

Lelkigyakorlaton voltam.

a)

Miközben a pap magyarázott:

Kép: Tűz lobog a pap fején, piros, nagy lobogó tűz. Egy idő után a pap egész teste, lénye piros lángban ég, a szíve is.

Jézus: Ez az atya azon fiaim közé tartozik, aki nemcsak kötelességszerűen végzik a papi teendőket és a lelkigyakorlataikat, hanem szívvel-lélekkel. A lángoló korona jelképezi az ő lángoló érzéseit és szavait. Figyeld meg, amikor Rólam beszél, szinte tűzben ég az egész ember. Ó, bárcsak minden pap fiam ilyen forrón szeretne Engem. Erre vágyik az Én Szentséges Szívem.

b)

Többször előfordult az, hogy nem mentek a dolgok gördülékenyen, mely elégedetlenséget váltott ki egyesekből.

Érzés: A gonosz erős támadásai miatt az Úr kezébe kell helyezni a lelkigyakorlatot, hogy elfogadjuk mindazt a kellemetlenséget, ami elér minket. Tudjuk, nem vagyunk tökéletesek, de mindazt, amit adunk az Úrnak, nagy szeretettel tesszük.

Hang: Ez aranyszabály.

Hang: Elég ez Nekem.

Kép: Jézus szelíd arca, kék a szeme, arany csillogású a szeme.

Érzés: A gonosz meg akar lopni bennünket, de ha a meglopott dolgainkat is felajánljuk az Úrnak, így semmi sem vész kárba.

Hang: Így nem vész kárba időtök.

Hang: Én elsősorban az Irgalmasság Istene vagyok, másodszor az igazságé.

Hang: Az igazság és irgalmasság tengere vagyok.

Jézus: Nem baj, ha ti nem vagytok mindig tökéletesek, és nem sikerül, amit Nekem adtok. Ez így is elég Nekem. Két fő tulajdonságom az irgalmasságom és az igazságosság. Örökké legyetek hálásak Nekem, hogy mindig az irgalmasságot helyezem előtérbe.

2.

Magyarország két védőangyaláról volt szó.

Kép: Mindkét angyal fején arany korona van.

Jézus: Magyarország Őrangyalainak fején azért van arany korona, mert nagyon nehéz és tiszteletre méltó feladatot kaptak Atyámtól. A ti sokat szenvedett hazátok védelmezését, segítését. Éjjel-nappal közbenjárnak értetek, magyarokért. Most különösen szükségetek van és lesz erre, mert rengeteg bántás, rágalmazás ér benneteket. Őrangyalaitok foggal-körömmel harcolnak kormányotok igaza mellett a gender ideológia és a migráció ellen. Nem engedik az Én parancsomra, hogy ezek megtörténjenek nálatok.

3.

Kép: Egy angyal Észak-Kelet felé néz, valamit tevékenykedik. Két pár szárnya van, kisebb, és nagyobb. A kisebb van felül. Az angyal ruhája fehér.

Jézus: Egy Angyal a Mennyből ezzel a látomással arra tanít benneteket engesztelők, hogy imáitok szárnyán egyre jobban repüljön lelketek Felém, és a fehér ruhája azt fejezi ki, hogy mindenkinek mutassatok példát a tisztaságotokkal.

4.

A lelkigyakorlaton előfordultak zavaró mozzanatok.

Érzés: Amikor igazán felkavaró események zajlanak körülöttünk, akkor látszik igazán, kinek milyen a hozzáállása, beállítottsága.

Gondolat: Egyes esetekben azt vettem észre, hogy ha valaki nagyon szigorú volt a másikhoz a megbocsátás terén, később őneki sem kegyelmeztek.

Olvastam: Natália nővér: Jézus: „Adjátok Nekem szíveteket, mert ha nem, kardotokat és bototokat magatok ellen fordítom.”

Jézus: Azt mondja a magyar közmondás, hogy Isten nem ver bottal. Ha valaki mást bántásban részesít, majdnem mindig az a vége, hogy azt valakitől visszakapja. Ez nem véletlen, mert figyelemmel kísérem a viselkedéseteket, és ha szükségetek van rá, mások által fenyítelek titeket. Ezért azt ajánlom, mindenkivel legyetek türelmesek, és az Én szeretetemet árasszátok azokra, akik körülöttetek élnek.

5.

Kép: Magasról folyik világoskék folyadék. Egy-két alak van a folyadék alatt, és mintha próbálnának azt visszatartani.

Jézus: A világban nagy a békétlenség, a gyűlölet, a meg nem értés, a veszekedés, és a különböző világnézeti és ideológiai harcok. Angyalaim segítségével próbálom gyermekeimre árasztani az Én csodálatos tartós békémet.

6.

Gondolat: Nem tanultam volna általános orvosnak.

Hang: Te a lelkek gyógyítója vagy.

Jézus: Hidd el kislányom, minden az Én tervem szerint történik. Azért nem lettél általános orvos, mert sokkal nagyobb a baj az emberek lelkével, mint a testével. Ha az ember teste meghal, még lehet, hogy üdvözül. De ha a lelke elvész, bizony elkárhozik örökre. Hát nem fontosabb a lelkeket gyógyítani?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr9117831323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása