Isten szemével

2021.06.22. 15:29

2021.06.21.

1.

Kép: A történelem folyamán Jézus a kereszten közszemlére van kiállítva, Ő úgy adja ajándékait, jutalmait, ahogyan mi viszonyulunk Hozzá. Kevesen közelítenek Feléje, a nagy tömeg távol marad Tőle. A történelem folyamán a feszület a helyszínen marad, csak az emberek cserélődnek.

Jézus: Fordítva kellene lenni. Minél jobban növekedik a baj, minél inkább közeledik a szorongattatás, annál több embernek kellene Hozzám fordulni. A kitartókat megjutalmazom.

2.

Olvastam: Maria Valtorta: Johanna mondta Jézusnak, hogy az asszonyi sors szomorú és megalázó attól függően, hogy a férfi akarata és érdekei hogy kívánják. Jézus válasza: „Kárpótlásul azonban a lélek dolgaiban a nők tudnak magasabbra emelkedni.”

Gondolat: A kérdés az, vajon miért van ez?

Jézus: A férfit és a nőt egyaránt Isten teremtette, és az Isteni szikra mindkettőben ott van. Sajnos, több férfinél előfordul, hogy magasabbrendűnek érzi magát a nőnél, és ki van szolgáltatva neki a felesége. Általában az a különbség a férfi és a női természet között, hogy a férfiak az eszük szerint cselekednek, a nők viszont érzelmi beállítottságuk miatt a szívük befolyása alá tartoznak. Ezért, általánosságban a nők közelebb állnak Hozzám, mint a férfiak. De vannak kivételek, mert a férfiak és a nők közül egyaránt sok a nagy ünnepelt szent.

3.

Hangom: Uram, én nem tudok semmit.

Hang: Nem is kell.

Kép: Jézus lefelé néz Dél-Nyugat felé.

Kép: Arany fény.

Hang: Az a fontos, hogy szeress Engem… a többi megy magától… Én cselekszem általad.

Hang: Amilyen mértékben szeretsz…

Jézus: Éppen annyit tudsz kislányom, amennyi ahhoz a feladathoz kell, amit kaptál Tőlem. Csak bízd Rám magad, és Én kiegészítem a hiányosságodat. Természetesen, a te hűséges szereteted dönti el, hogy mennyit tudok segíteni neked.

4.

Gondolat: Vannak helyzetek, amikor nem tudok imádkozni, csak annyit mondani: Jézus szeretlek.

Jézus: Amikor nem tudsz kötött imákat mondani, és csak szíved mélyéből fakadó szavakkal mondod Nekem, hogy mennyire szeretsz, akkor nemcsak Én, hanem az egész Mennyei Udvar ujjong örömében.

5.

Hang: Nem lehet teljesen sterillé tenni szívedet.

Jézus: Te is ember vagy, mint a többi, és gyengeségeidet képtelen vagy teljesen eltüntetni. Ezt csak Én tudom megtenni veled.

6.

a)

Szentségimádáson voltam, és sajnáltam, hogy el kellett mennem az Oltáriszentség mellől.

Hang: De illatod ott marad Velem.

Kép: Ahol ültem, illat áradt.

Videoban az interneten: Garjajev orosz tudós arról számolt be, hogy olyan felfedezésre tett szert társaival, hogy egy kémcsőbe helyeztek baktériumokat, majd azt egy bizonyos helyen tartották egy ideig. A letelt idő után a kémcsövet egy másik helységbe helyezték el. Különböző gázok segítségével vizsgálták azt a helyet, ahol tartották először a baktériumokat. Azt tapasztalták a gázok segítségével, hogy a vizsgált helyen egy hétig ott maradtak a baktériumsejtekből kiáradt részecskék.

Gondolat: Ugyanez van az emberrel is.

Érzés + Kép: Amikor Szentségimádásra megyünk, mindenki otthagy valamit: imát, szeretetét.

Kép: Ahol vagyunk, minden gondolatunk, szavunk, tettünk ott marad a helyszínen, de ugyanakkor minket is beborít, és az embertársunkat is, aki a környezetünkben van. Ha elmegyünk az adott helyszínről, és valaki más megy oda, érezheti, hogy ott történt valami.

- ha gonoszság történt, oda gyűlnek a gonoszok, és a személyeket is követik

- ha szeretet gyakorlása történt

Hang: Az angyalok dicsőítenek érte.

Jézus: Mély gondolatok ezek, melyeket Én indítottam el benned, amikor megjegyeztem, ha testben nem is vagy ott a Szentségimádáson, illatod, vagyis lelked szeretete Velem marad. Azok, akik negatív hatást gyakorolnak a környezetükre, hiába mennek el onnan, az ott maradottak megérzik a negatív, romboló kisugárzásukat.

7.

Olvastam: Az Úr sebeiből fény árad, de valaki lángokat látott a sebek helyén.

Érzés: Isten lényege tűz, a tűz pedig terjedni akar. Ezért kell, hogy átadja az embernek, mert annyira szereti őt.

Érzés: Az ember egy csepp viszont szeretete is hűsíti, balzsam tud lenni az égő Szívre.

Kép: Egy csepp a hűsítő szeretetből azonnal elpárolog, ezért sok csepp szeretetre van szükség.

Hang: Mind többet és többet akarok.

Kép: Jézus balra fordulva.

Jézus: Mivel Magam vagyok a Szeretet, állandóan lángol a Szívem értetek. Azért van szükségem viszont szeretetre, mert e szeretetnek már egyetlen cseppje is hűsíti a Szívemet, kielégíti szeretetvágyamat. Minél többen szeretnek Engem, annál jobban csökken ez az égő tüzes érzés Bennem.

8.

Gondolat: Töviskoronás Jézus jutott eszembe, hogy a töviskoronával a Mennyei Atyát engesztelte azért, mert az ember megveti Isten bölcsességét. Eszembe jutott, hogy Isten bölcsességéből ajándékoz nekem, amikor leírom a gondolatokat.

Jézus: Ha nem fogadja el környezeted egyik-másik tagja az ajándékokat, amikkel elárasztottalak, Engem bánt meg, kételkedik Isteni mindenhatóságomban. Ezzel tövist szúr a fejembe. A szavaiddal meg kell védened Engem. Nem lehet visszakozni az ilyen támadás elől, hanem hangsúlyoznod kell, hogy Engem bánt, ha benned kételkedik.

9.

Érzés: Az Úr a valódi lelki ruhánkban lát bennünket, nem pedig a jelenlegi földi ruhánkban.

Jézus: Én soha nem a külsőt nézem gyermekeimnél, hogy milyen vonásaik vannak, milyen alakjuk van, és milyen díszes a ruhájuk, hanem csak a lelkük akkori állapotát, amikor rájuk nézek. Minél tisztább és alázatosabb egy gyermekem, annál díszesebb ruhában látom Magam előtt.

10.

Arról volt szó, hogy hogyan álljunk ahhoz az esethez, amikor látjuk, hogy embertársunk bűnbe esik.

Jézus: Nem szabad nem észrevenni embertársad bűnét, mert ha nem figyelmezteted, nem irgalmas vagy, hanem idegen bűnbe esel.

11.

Szentségimádáson voltam, amikor ima közben a hangomat hallottam, hogy mond valamit az Úrnak.

Jézus: Drága kislányom, a te lelked az értelmedtől függetlenül is tud működni. A lelked mondta a mondatot nekem.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr2217831319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása