Isten szemével

2021.05.19. 15:23

2021.05.18.

1.

Mondták nekem, hogy szerintük alázatos vagyok.

Jézus: Az alázat, ami benned él nem a te érdemed, hanem Szentlelkem borított be vele.

2.

Busszal utaztam Budapesten.

Kép: Budapesten megállt az élet, betondzsungel maradt. Az emberek szinte menekülnek a városból kifelé, oda, ahol természetes élettér van.

Érzés: Nehéz az élet a városban víz, élelmiszerhiány miatt.

Kép: Rejtőzködve kell menni, nehogy elkapjanak a betondzsungelben.

Kép: Már többen várnak engemet, ahová reményt viszek.

Érzés: Olyan érzésem volt, hogy nekem megvan a helyem, egy rejtekhely.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Hang: Isten jóvoltából.

Jézus: Ez a kép a Nagyfigyelmeztetés utáni üldöztetés és éhínség idejét, az antikrisztus zsarnokságát, a bizonytalanság eluralkodását, az emberekben lakó félelmet mutatja be neked. Mivel a hűségeseket oltalmamba veszem, biztonságos rejtekhelyeken tartózkodnak. Neked és más választottjaimnak azt a feladatot adtam, hogy látogassátok, segítsétek, és vígasztaljátok az Én, félelemben élő, rettegő gyermekeimet. A tervem, hogy erőt önts beléjük, azzal, hogy sokat beszélsz nekik Rólam és az Én második dicsőséges eljövetelemről, és a hamarosan beköszöntő gyönyörűséges Új Világról.

3.

A Nagyfigyelmeztetésről volt szó.

Hang: Nagyon közel van már. A Nagyfigyelmeztetés nagyon közel van már. Készüljetek szentgyónással, áldozatokkal. Készüljetek!

Jézus: Figyeljétek az eseményeket. Amikor kötelezővé teszik a védőoltást mindenütt az egész világon, akkor Atyám küldi a Szentlelket. Bekövetkezik irgalmassága órája. Megtörténik a nagy felvilágosítás. Tudni fogják gyermekeim, hogy ezután mit kell tenniük.

4.

Olvastam: A szívek megtérésének üzenetei, amelyeket Jézus Krisztus adott Francoise-nak: Az antikrisztusi korban az Úr visszavonul, és nem fogja meghallgatni az ember jajveszékelését. Jelen lesz az Úr azokban a lelkekben, akik mindent Neki adtak. Akik a sátánt részesítették előnyben, nem találnak békére. Egyedüli vigaszt és enyhülést az Úr eszközei fogják csak nyújtani.

Érzés: Ha mindez igaz, akkor az engesztelők vállát nagyon nagy felelősség nyomja lélekmentés szempontjából.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Jézus: Ugye tudod kislányom, hogy az a tervem, hogy kínszenvedésem és kínhalálom által mindenkit üdvözítsek? Még azokat is, akik végre felnyitották a szemüket a szomorú valóságra, hogy kemény ellenőrzés alá kerültek, olyanok, mint a rabszolgák, és tele vannak békétlenséggel és szomorúsággal.

5.

Érzés: Minden vagyont el fogunk veszíteni az antikrisztusi korban.

Gondolat: Felajánlottam mindent az Úrnak, hogy semmi ne vesszen kárba.

Hang: Nem fogod eltékozolni vagyonod, mert felajánlottad Nekem.

Jézus: Azzal, hogy fölajánlottad mindenedet, nem tékozoltál el semmit sem, mert minden földi értékről, kacatról lemondva teljesen kiüresítetted magad.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr5917831307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása