Isten szemével

2020.05.20. 13:12

2020.05.19.
1.
Amikor a Püspöki Kar engedélyt adott a szentmisék megtartására:
a)
Elmentem a templomba, de az öröm helyett szomorú látvány fogadott, és nagyon elszomorodtam. Ahogy a misét tartó papot figyeltem, olyan távoli eseménynek éreztem magát a szentmisét, és olyan érzésem volt, mintha csak a kiváltságos lelkek, és a „misére hivatalos” lelkek tudnának itt részt venni. Olyan érzést keltett, mint a szenvedő lelkek sokaságának fájdalma, kik látták az Urat az egyéni ítéleten, és most mégsem lehetnek Vele, és sóvárognak Utána.
Jézus: Drága kislányom, nagyon hosszú ideig várakoztál a templomi szentmisére. A látvány volt az, ami csalódást okozott neked, és letörte az örömödet. Lelked megérezte azt a sok csalódást, amit tapasztalnod kellett Egyházam részéről ez alatt a koronavírus járvány alatt. Itt a kézbe áldozás nyilvánvaló bevezetésére gondolok, ami sértő és oktalan dolog. A nyelven áldozáskor sokkal kevesebb veszély fenyegeti a híveket, mint a kézben áldozásnál. Hiszen lehet úgy is áldoztatni, hogy a pap keze egy cseppet se érjen hozzá a hívek nyelvéhez és ajkához. Viszont a kézben áldozásnál óhatatlanul vírus kerülhet a hívek tenyerére. Ami még nagyobb baj, a Szentostya kicsiny lehulló részei veszélybe kerülhetnek.
b)
Szentgyónáshoz is járultam, de az sem adott semmi örömöt.
Jézus: Ne szomorkodj azért, hogy a szentgyónás most nem jelentett olyan sokat neked, mint máskor. Én Szent Véremmel ugyanúgy megtisztítottam lelkedet, mint szoktam.
c)
Sokáig nem tudtam szentmisén részt venni betegség, majd a koronavírus járvány miatt, és nem akartam kockáztatni azt, hogy a családtagjaimat megfertőzzem az esetleges kijárásaimmal
Jézus: Hogy eddig nem mentél misére, ne bántson téged, mert Én ezt engedelmességnek tekintem. Nem arról volt szó, hogy magadat féltetted, hanem családod iránti szeretet volt, nehogy átadj nekik valami fertőzést.

2.
A kézben áldozásról és a lelkiáldozásról volt szó. Vannak, akik inkább a lelki áldozást választanák a kézben áldozás helyett.
Gondolat: Ha csak e két lehetőség között lehetne választani, én inkább a kézben áldozást választanám, mert ez az egyetlen módja annak, hogy magamhoz vehessem az Oltáriszentséget testestül-lelkestül.
Jézus: Ezt egyszer már kifejtettem nektek, hogy a kézbe áldozás fájdalmat jelent Nekem, de kénytelen vagyok elfogadni. Ha valaki úgy dönt, hogy ő inkább nem áldozik, mert kézben nem fogad el Engem, akkor a visszautasítással még nagyobb fájdalmat okoz Nekem. Fogadjátok el ezt az áldozási lehetőséget, és a lelki áldozást tartogassátok arra az időre, mikor már egészen megvonják tőletek Szent Testemet és Véremet.
3.
Hang: Ez egy mesterséges úton .
Kép: Egy pap áll az oltárnál szemben velem.
Hang: Elhozni ezt.
Jézus: Ezt a koronavírust mesterséges úton állították elő és terjesztik el a világon, nemcsak abból a célból, hogy sok ember meghaljon, hanem, hogy tönkre tegyék a gazdasági életet és az Egyház működését. Az újabb vírussal megint online misék lesznek, és be akarják vezetni azt az állapotot, hogy gyermekeimet elszakítsák Tőlem, és még ezt a lehetőséget is megszüntessék.
4.
Arról volt szó, hogyan tudjuk legyőzni az átkokat, hogyan tudunk megszabadulni tőlük.
Jézus: Az átkokat nem minden gyermekem tudja legyőzni, csak aki nagyon mély hittel rendelkezik. Viszont az átlagember bármennyire akarja, úgy tudja megszabadítani magát az átoktól, ha egy felszentelt embertől segítséget kér.
5.
Szűzanya és más szobrok könnyezéséről volt szó, és egyéb csodákról.
Jézus: A Szűzanya könnyezése nagy csoda és jel az emberiség számára, de elsősorban Édesanyám azoknak a gyermekeimnek küldi, akiknek a hitét meg kell erősíteni egy csodával.
6.
A tudásról, a különböző iskolai végzettségekről volt szó.
Kép: Egy földi értelemben nagytudású, sok címmel ellátott egyén áll az Úr ítélőszéke előtt, és minden földi leolvad róla, eltűnik, és csak az marad rajta, ami az Úrnak számít.
Jézus: A sok földi ismeret lepereg rólatok ítéletkor, és csak a szeretet marad a lelketeken.
7.
A szentmisén néztem a felolvasók és a pap szájából jövő szavakat.
Érzés: Ezekben a szavakban építő jellegű erő van.
Érzés: A negatív szó kifejezetten romboló hatású, a semleges szó sem épít sokat.
Hang: A csacsogó lelkek között nem jó lenni.
Olvastam: Fausztina nővér naplója: Jézus mondta a fecsegő lélekről: Nem tetszik Neki, mert az ilyen lélekben nem talál nyugalmat, kínozza Őt a szüntelen zaj, és ebben a lármában a lélek nem tudja megkülönböztetni az Úr hangját.
Jézus: Nemcsak a szentmisén, hanem az életben bárhol lehet találkozni olyan emberekkel, akiknek szavaiból sokat lehet tanulni, akik által fejlődik a többiek lelke. De lehet találkozni olyanokkal is, akik közömbösek, hitetlenek, zúgolódnak, és panaszkodóak. Ők lehúzzák a többiek lelkét. A harmadik csoportba tartoznak azok a gyermekeim, akik szüntelenül fecsegnek értéktelen felesleges dolgokról. Nektek, a jó Keresztényeknek kellemetlen a társaságukban lenni, mert semmi lényeges és építő dolgot nem mondanak. Általában tele vannak elégedetlenséggel, ítélkezéssel, és talán még rágalmazással is. A jóérzésű gyermekem menekül tőlük.
8.
Olvastam: Fausztina nővér naplója: Jézus: Ha az ember kedvetlenséget és viszolygást érez az áldozatokkal szemben, és mivel minden erő az akaratban van, így az ellentétes érzelmek az áldozattal szemben nem csökkentik, hanem növelik az értékét.
Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.
Jézus: Ha nincs nagy kedvetek meghozni egy áldozatot, és megteszitek, azt Én pozitív dolognak tartom, mert minél nehezebb meghozni az áldozatot, annál többet ér. Természetesen, akik nagyon szeretnek Engem, azok nem tiltakoznak az áldozatok ellen, hanem várják, és boldogan teljesítik.
9.
Olvastam: Fausztina nővér naplója: Jézus: Kevés az olyan lélek, aki elfogadja Isten szeretetét és kegyelmeit. A kegyelmek nem vesznek el. Ha a lélek, akinek adni akarja, nem használja fel, egy másik lélek kapja meg.
Hang: Nagyon fontos.
Jézus: Én olyan boldogan adom a kegyelmeket gyermekeimnek, és szomorúan tapasztalom, hogy többen visszautasítják. Van, aki azért, mert kételkedik benne. Van, aki álszerénységből. Van, aki egyszerűen nem szeret eléggé. Amikor valaki visszautasít, más kapja meg, amit adni akartam neki. Mindig vannak nyitott szívű gyermekeim.
10.
Arról volt szó, aki a kis kegyelmeket nem használja fel, nem nyer nagyobbakat.
Jézus: Ha pl. valaki otthon az ima alatt egy csodálatos rózsaillatot érez, de kételkedik benne, és próbálja megmagyarázni földi úton, akkor hiába tervezem be, hogy látomást adjak neki a Szűzanyáról, nem fogja megkapni.
11.
Olvastam: Fausztina nővér naplója: Jézus: „Megalázkodásoddal Irgalmasságom egész tengerét vonzod le magad és más lelkek számára”.
Érzés: A megbocsátás is irgalomból fakad.
Kép: Jézus alakja, arca balra fordulva.
Jézus: Minél kisebbnek érzitek magatokat Előttem, annál nagyobb irgalmat árasztok rátok. Ahhoz, hogy egy bűnös ember kérje az irgalmamat, először meg kell tisztulnia, bocsánatot kell kérnie.
12.
Olvastam: Fausztina nővér naplója: Jézus: „Irgalmam minden kiáradása után még nagyobb lesz Irgalmasságom”.
Hang: Óceán.
Kép: Irgalmas Jézus.
Jézus: Az irgalmasság hasonló a szeretethez, mert a szeretetből minél többet osztogatok, annál több lesz belőle. Ha valakinek elkezdem adni az irgalmasságom gyümölcseit, ez arra késztet Engem, hogy mindig többet és többet nyújtsak neki.
13.
Olvastam: Fausztina nővér naplója: Jézus: „Irgalmam sugarai égetnek, ki akarom árasztani őket a lelkekre, ám a lelkek nem akarnak hinni jóságomban”.
Jézus: Irgalmasságom nem más, mint isteni szeretetem megnyilvánulása. Nem egyszer mondtam el nektek engesztelő közösségeiteknek, hogy szeretetem lángoló sugarait rátok kell árasztanom, mert szinte kilövellnek a Szívemből. Így vagyok az irgalmammal is. Lángol Bennem a vágy, hogy rátok árasszam végtelen irgalmam sugarait. Ó, mennyire fáj, ha sokan ezt visszautasítják. Azt hiszik, hogy nem méltók az irgalmamra, vagy egyszerűen nem hisznek abban, hogy nemcsak igazságos, hanem irgalmas is vagyok nagy jóságomban.
14.
Olvastam: Fausztina nővér naplója: A nővér gyakran érezte, hogy egyes lelkek imádkoznak érte. Azt is tudta, ha valakinek miatta kellemetlensége adódott.
Érzés: Ezeket mind a szenvedő lelkek és a szentek tudják, de tőlünk, földi emberek elől, el van rejtve.
Jézus: Fausztina nővér olyan szent életű volt, olyan tiszta és alázatos, hogy megérdemelten kapott különleges kegyelmeket. Pl: megérezte, hogy ki imádkozik érte.
15.
Olvastam: Fausztina nővér naplója: A nővért Isten Trónja előtt álló 7 lélek egyike vigasztalta. A lélek nagyon szép volt, szépsége Istennel való bensőséges kapcsolatából fakadt.
Kép: Irgalmas Jézus.
Érzés: Minél bensőségesebb kapcsolatunk van Istennel, annál jobban nő az alázatosság bennünk, annál jobban teljesítjük akaratát, Ő bennünk lakik, és Ő sugároz rajtunk keresztül. Mivel mindenkinek van karaktere, Isten ezen keresztül sugároz.
Jézus: A Mennyországban a lélek dicsőségének foka attól függ, hogy milyen közel van Isten Trónjához. Így, az az ember, aki nagyon szereti Atyámat itt a földön, az igen közel kerül a Mennyben Hozzá. Nem csoda, ha Fausztina nővér az ő vigasztalóját csodálatos szépnek látta. Hiszen ő közvetlen közelében eltelt Isten csodálatos tulajdonságaival, egész Lényével átitatódott, és minden üdvözültnél nagyobb fénnyel ragyoghatott. Tulajdonképpen, Isten a saját szépségéből ajándékozta meg.
16.
A Szentháromságról volt szó.
Hang: Egyesített szeretet.
Jézus: A Szentháromságban Mi hárman egyesített szeretetben vagyunk.
17.
Eszembe jutott, hogy egyes embereknek több ingatlanjuk van. A Mennyországi hajlékokra gondoltam.
Kép: Lángoló szív.
Jézus: A Mennyországban rengeteg hajlék van, minden üdvözültnek jut belőle. Nem minden lélek egyforma. Akik a földi életükben szeretetteljesek, alázatosak és áldozatosak voltak, azoknak kiemelkedően nagy és díszes otthonuk lesz. Mivel sok embert szerettek a földön és sok szenvedő lelket szabadítottak ki imáikkal, rengeteg vendéget fogadnak majd, ezért kapnak ilyen előkelő nagy lakást. Ezeket a kiérdemelt nagy lakásokat a Szentháromság lángoló Szíve világítja be.

18.
Az igazságtalanságokról és vádaskodásokról volt szó, és amikor elítélnek minket.
Gondolat: Az jutott eszembe, hogy az Úr szüntelenül néz minket, és Ő mindent lát.
Érzés: Ennek tudatában kell élnünk és cselekednünk, és nagy magabiztosságot kellene, hogy adjon az a tudat, hogy Istenhez tartozunk, és Isten szemében jót teszünk.
Kép: Arany fény.
Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.
Jézus: Gyermekeim, engesztelőim és választottjaim! Legyetek tudatában annak, hogy bármi történik veletek, Én mindig figyelemmel kísérlek titeket. Ha ezt elhiszitek, biztonságérzetet kaptok Tőlem, mert tudjátok rendíthetetlenül, hogy Hozzám tartoztok. Nem tudtok eltévedni, mert Én mindig nézlek titeket. De ha elfelejtkeztek, elkap a félelem és a tétovaság. Bízzatok Bennem, mert állandóan veletek vagyok.
19.
Hang: Nem kell beoltani téged ezzel.
Jézus: Ne reménykedj kislányom a vakcinában, amin most a tudósok kísérleteznek, mert tönkreteszik a lelket és a testet, sőt az emberek értelmét is.
20.
Hang: Nem tudom, hogy miről van szó.
Kép: Több munkás férfi körbevesz egy tornyot, mely hasonlított az Eiffel-toronyhoz, de kisebb volt a mérete. Ez elektromágneses trafó volt.
Jézus: Fokozottabban figyeljetek arra, mit mondotok a telefonba. Mindenféle információ avatatlan kezekbe kerülhet. Ellenségeitek szolgái kezelik az elektromágneses trafókat, akik azt se tudják, mi mindent ártanak ezzel.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr5415980086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása