Isten szemével

2019.08.26. 21:41

2019.08.25.

1.

Kép: Valaki arany ruhában áll egy picit balra tőlem és előttem, jobbra fordulva, kitárt karokkal.

Jézus: Én minden szentmisén köztetek vagyok. Nemcsak a pap személyében állok előttetek, hanem közöttetek is járok. Kitárom a karomat annak jeléül, hogy legszívesebben, minden báránykámat, aki részt vesz a szentmisén, átöleljem.

2.

Olvastam: Mijo Barada könyvében: olyan helyen, ahol kínzások voltak, sok a démon. A továbbiakban sok katasztrófát okoznak ott.

Hang: Összefüggésben van egymással, összefüggésben van ez ezzel.

Jézus: Bizony, a múlt bűnei szörnyű helyét nem hagyták el a démonok, és sok-sok gonoszságra, bűnre csábítják a mai embereket. Ahol régen nyugalom volt, ott ma is nagyobb a béke, a szeretet.

3.

Olvastam: Mijo Barada könyvében: olyan helyen jártak, ahol sok gyilkosság történt. Imádkoztak, hogy az áldozatok meg tudjanak bocsátani gyilkosaiknak.

Gondolat: Jézus is megbocsátott a gyilkosainak a kereszten, így nekünk is ezt kell követni a saját érdekünkben.

Jézus: Ahol sok embernek meg kellett halni az erőszakosok keze által, ott a jó Keresztényeknek kötelességük imádkozni azokért a szegény halottakért, mert ki tudja, mióta szenvednek a tisztítóhelyen, amiért még mindig gyűlölik a gyilkosaikat.

4.

Olvastam: Mijo Barada könyvében: Horvát szigetekre mentek el, temetőkben imádkoztak, akkor kerültek csak fel egyesek a Mennybe. Többek között egy római nő 2000 évet várt arra, hogy valaki egyetlen egy Üdvözlégy Mária imát mondjon el érte.

Érzés: Ez azért történhetett meg, mert az idők múlásával ő elfelejtődött, és senki nem imádkozott érte

Jézus: Jó, ha elgondolkoztok azon, hogy teremtményeink a Földi halál után a legkülönbözőbb időkig szenvedhetnek a tisztítótűzben. Van, aki pár percig vagy pár napig, évekig, vagy évtizedekig, de vannak olyan szenvedő lelkek, akik elfeledve, évszázadokon és évezredeken át szenvednek és várakoznak a tisztulás helyén. Nagyon fontos, hogy ti engesztelők őértük is imádkozzatok, és ajánljatok fel értük szentmiséket.

5.

Eszembe jutott, hogy mindennek és mindenkinek van neve. Isten megbízta Ádámot, minden teremtménynek adjon nevet.

Érzés: Ha nevén szólítjuk az illetőt, jobban érzi, hogy szeretik őt. Ugyanakkor, ha nevén nevezzük a rosszat, hatékonyabban tudunk harcolni ellene.

Olvastam exorcizmusról szóló könyvben, és más megszállott egyén tanúságtételében hallottam: a gonosz nem akarja elárulni, hogy megszállta az illetőt, azaz rejtőzködik, szívesen letagadja magát, hogy nem is létezik. Ha pedig az exorcista pap rájön, hogy gonosz által megszállott egyénről van szó, a gonosz nem szívesen árulja el a saját nevét, és azt sem, hogy hányan vannak a megszállottban.

Jézus: Jól gondolod gyermekem, hogy a név fontos. Pl: sokkal melegebb, emberibb a tanár-diák viszony, ha a nevelő tudja a tanítványok keresztnevét. Érzelmileg jobban lehet mindenkire hatni, ha nevén szólítják. Kissé úgy érzi, hogy neki értéke van. Ő fontos. A bűn is olyan, hogy bizony a nevén kell nevezni, és nem pedig szépítgetni. A paráznaság nem szexelés, a hazugság nem füllentés, az ítélkezés nem csevegés, és így tovább. Amikor gyóntok, őszintén meg kell mondani, hogy milyen bűnt követtetek el.

6.

Kép: A kép jobb oldalán egy fehér ajtó van kinyitva felém, az ajtó mögül fehér fényű ragyogás árad, ott van a szellemvilág, a Mennyország az Angyalokkal.

Kép: Irgalmas Jézus.

Kép+Érzés: A mi világunk tényleg csak egy próba világ, egy átmenet, ez nem a mi otthonunk. Csak azért vagyunk itt, hogy megtanuljuk a szeretetet, és e világ egyetlen porcikájához sem szabad ragaszkodnunk.

Kép: Az Úr az Égből néz le ránk, a mi bezárt világunkba, ahonnan csak a testi halállal tudunk innen elkerülni.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Jézus: Emberek nagy része azt gondolja, hogy csak ez a szűk Földi világ létezik, és a halállal minden megszűnik. Az ajtóval, amely az Égre nyílik, mutatom nektek a valódi otthonotokat, ahol várlak benneteket. Bármilyen röpke ez a Földi élet, mégis fontos. Mert ez készít fel benneteket az örök életre. Nem más ez, mint próbatétel. A szabad akaratotokon múlik, hogy jól teljesítitek-e ezt a próbát. Megtanuljátok-e az Isten- és emberszeretetet. A Mennyei Atyátok egész életeteken át figyel benneteket az Égből. A halállal megengedi nektek, hogy kiszabaduljatok a test rabságából. Akkor majd meglátjátok, milyen tág és sokrétű a túlvilág. Megnyílik az értelmetek, és sok mindent megértetek, ami itt a Földön homályban volt.

7.

Hang: Isten bármikor beletehet olyan közegbe, ahonnan nem tudsz kikeveredni.

Jézus: Példával illusztrálom ezt neked. Egy gyermekem munkahelyet változtat. Annak reményében, hogy jobb fizetést kap. Eddig nyugalomban élt. Ez az új légkör kellemetlen, tele van intrikákkal, pletykákkal, sértegetéssel. Ennek az embernek szüksége volt a megaláztatásra, ezért került oda. Egy másik példa: egy engesztelőközösségben van egy nehéz természetű, nagyszájú, hangoskodó, uralkodó típusú ember. Ez az illető nemrég jár e szelíd emberek közé. Telnek a hónapok, és nem tud változni semmit. Hallja a többitől, hogy hogyan kellene viselkednie, de mindig megsértődik. Eddig csak a családján uralkodott, és most ebben a közösségben is folytatni akarja. Ez a változás az ő érdekében történik. Lassan beletörődik, hogy nem ő az úr, hanem Isten. Látja, hogy a többiek nem értékelik a gőgjét, profán vicceit, ítélkezését. Lassan-lassan magába mélyed, és kezd megváltozni. Ez a gyermekem e közeg nélkül elkárhozna. Én, az Isten mindig tudom, kit milyen közegbe kell helyezni.

8.

Augusztus 20.-án, Szent István király ünnepén a TV-ből néztem a tűzijátékot. Egyes alkalmakkor hard rock zenei aláfestés volt. Eszembe jutott, hogy volt olyan alkalom az életem folyamán, mikor másnak a kedvéért mentem el olyan koncertre, ahol úgy éreztem, hogy minden egyes dobütésre verést kapok. Mivel nem éreztem ott jól magamat, mások nagyon megsértődtek, és szerintük én rontottam el a koncertjüket, holott szerintük világszínvonalú volt.

Olvastam: Simone Morabito: Pszichiáter a pokolban című könyvében: a disco zene, jóga, stb a sötétséget vonzza, és ezzel ivódik tele a szellemünk.

Érzés: Ha imát mondunk, akkor az Úr Jézust, és a fényt hívjuk, és szívjuk magunkba.

Érzés: Nem mindegy, hogy mit hallgatunk, mit mondunk, mert a szellemünk megfürdik abban, és abban fürdetjük testünket is.

Jézus: Jézus képe a Szent Szívvel.

Jézus: Földön élő embereket két csoportba lehet osztani. A nagyobb csoportban vannak, akik a sötétséghez vonzódnak, a kisebb csoportot alkotják, akik a fény emberei. Ez a szétválasztódás a különböző érdeklődés miatt történik. Vannak bizony sötétséget, feketeséget vonzó tevékenységek, pl: ezoterikus könyvek, túlzott alkoholfogyasztás, kábítószerezés, ördögi zene hallgatása, asztaltáncoltatás, spiritizmus. Ezek a sátánt vonzzák magukba. Ezzel töltik el a lelkeket. Közöttük a sátán és démonai nagyon eredményesen tudnak kísérteni. Gyermekeim kicsiny része, a szentmisére járók, a zarándokok, az engesztelők, a szentségimádásra járók, a dicsőítők, a lelkigyakorlatra járók a fényt hozzák magukhoz. A jellemük, a lelkük szépen fejlődik, a keskeny rögös úton járnak, a Menny felé haladnak.

9.

Hang: Tudnod kell ezt.

Kép: Egy teremben vagyok, sorban állok, előttem egy sötét hajú menyasszony, fátyol van a hajában. A sor bal oldalán egy korlát van. A teremben csupa menyasszony volt.

Jézus: Én vagyok a Vőlegény, és az Egyház az Én Menyasszonyom. Nemcsak a szerzetesnők az Én eljegyzett aráim, hanem ti mindnyájan, akik forrón szeretnek Engem, engedelmesek, alázatosak, tiszták, és szelídek vagytok.

10.

Énekhang: Fölkent az Égben, Fölkent.

Jézus: Az Angyalok szüntelenül dicsőítik Jézus Krisztust, Isten Fiát, a Megváltót, amiért végrehajtotta Atyja akaratát a Földön. Tehát kislányom, Én vagyok a Fölkent.

11.

Kép: Királyi trónteremben vagyok, ahol vendégek voltak díszruhában. Nem volt ott túl sok vendég, szinte keresztül-kasul lehetett járni a trónteremben.

Hang: Luxusvillátok.

Jézus: Emberi nyelven szólva, a Szentháromság Mennyei trónterme az üdvözültek luxusvillája. Olyan gyönyörűség fogad majd ott titeket, amiről álmodni sem tudtok.

12.

Hang: A legfontosabb hírem ez tebenned.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Jézus: A legfontosabb, amit teremtményeimnek általad üzenek, az Oltáriszentségben való jelenlétem, és az Eucharisztia tisztelete.

13.

Misén:

Kép: Arany oltárnál egy egyén állt arany papi ruhában. Arca nem látszott, de a teste is aranyban ragyogott.

Jézus: Ez a jövőből, az Új Világból egy előrevetített kép, Én a ti Főpapotok tündöklő fényben szentmisét tartok nektek.

14.

Kép: Egy gyönyörű szép, csipkés díszítettségű korona, nagyobbnak tűnt az átmérője, mint valakinek a feje.

Kép: Valaki a bal kezében tartott egy jogart, majd a jogart úgy helyezte a koronához viszonyítva, hogy a korona körülvette a jogart.

Jézus: A Mennyei Atya Ég és Föld Királya, Aki jogarával minden embert kormányoz, vezeti a gondolatait, az érzéseit, és cselekedeteit.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr8115189496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása