Isten szemével

2019.01.02. 15:02

2019.01.01.

1.

Kép: Egy út vezet egy dombra vagy egy hegyre. Az úton bíbor levelű fák sorakoznak. Az út bal oldalán egy kicsi kápolna van, az út jobb oldalán pedig egy szőlőültetvény.

Jézus: Isten háza bármilyen kicsi, nagy szerepet játszik a lelki fejlődésben. A fák piros levelei arról árulkodnak, hogy a szentmise és a szentségimádás hatására a lélek egyre érettebb lesz. Ahogy megindul a lélek fejlődésének útján, egyre jobban megszabadul az ürességtől és szárazságtól, és bő termést hoz.

2.

Kép: Nagyfaluban vagyok azon a helyen, ahol a sátorban tartották a misét annak idején. A hegy teteje felé nézek, ahol a Szűzanya kápolna állt. A Szűzanya kápolna helyén egy nagy kőkereszt van, amely északnyugat felé van fordulva.

Jézus: Nagyfalu a személyi változások ellenére megmarad áldott helynek. Most még nem úgy tűnik, de hitelessége egyre stabilabb lesz. Ezt szimbolizálja a kőkereszt. A jövőben Édesanyám és Én oly csodálatos és nagyszerű dolgokat fogunk művelni, hogy újra megsokasodnak ott fönt az engesztelők.

3.

Az év első napján a szentmise végén a Magyar himnuszt énekeltük.

Kép: Egy angyal tömjénezővel a kezében, a tömjénező jobbra-balra leng a kezében.

Kép: Jézus keresztre szögezve, a kereszt a földön fekszik .

Jézus: Hazátok népe még messze van a tisztaságtól. Sok kísértés zavarja meg honfitársaitok lelkét. Még messze vagytok a Keresztény Magyarország jelzőtől. Az Őrangyal a tömjénnel ellenségemet és csatlósait igyekszik kiűzni. Hazátok népének egy kicsiny része igazi Keresztény lelkületű. E maroknyi Magyar gyermekem rendületlen imái mentik meg és emelik majd fel az országot. De addig rengeteget kell szenvednetek. Nyugat-Európa és az iszlámvilág összefog ellenetek, és a céljuk megszüntetni a hazaszeretetet és az Istenbe vetett hitet az emberek szívében. Az országotokat külső és belső ellenség szaggatja. Az Európai Unió és a velük rokonszenvező ellenzék úgy feszítik keresztre Magyarországot, mint ahogy Engem Zsidó népem. De ahogy Én feltámadtam, úgy ti veletek is ez fog történni.

4.

Karácsony kor, az éjféli misén.

Kép: Jézus arca a torinói lepelről.

Érzés: Az Isteni gyengédség hullámai értek el, mely nem tolakszik, gyengéden kopogtat az ember szívének ajtaján. Hozzá képest érzéketlennek tűntem saját magamnak, egy automata géphez tudnám hasonlítani magamat.

Jézus: Emberré válásommal szeretetet hoztam a világra, az igazi Isteni szeretetet, amely hiányzik a gyarló, földi szeretetből. Az Én szeretetem érdek nélküli, válogatás nélküli, és végtelenül gyengéd. Ezt a gyengédséget kívántam megéreztetni veled. A gyengédségben minden kedves érzés benne van. Az erőszak nélküliség, a birtoklásvágy nélküliség, a másiknak való örömszerzés vágya, a derű, és a nagy boldogságérzet. Ez sűrűsödött össze benned, a te szívedben.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr8114541632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása