Isten szemével

2017.06.19. 19:44

2017.06.18.

1.

Egy haldokló egyén betegágyánál imádkoztuk az Irgalmasság rózsafűzért, aki kevésbé gyakorolta korábban a hitét. Félig alvó vagy félkómás állapotban találtuk őt. Másnap eltávozott a Földön élők sorából

Érzés: Mintha maga az Úr is ott lett volna velünk

Jézus: Drága kislányom, a súlyos beteg haldokló érzékelt benneteket, tisztán hallotta a rózsafüzért, amit érte, a lelkéért mondtatok. Mélyen megérintette, hálával és bűnbánattal töltötte el. Míg ott álltatok körülötte, Én is mellette voltam. El sem hagytam másnap reggelig, és ott az ágyánál történt a külön ítélet. Lelke nem veszett el.

2.

Az egyén halála után

Kép: Egy liliom szár, a teteje tele narancsszínű liliomvirágokkal. Egy idő után az egész virág szára megtelt liliomvirággal, fentről lefele irányban

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről

Jézus: Azt mutattam neked a gyönyörű tűzliliommal, hogy a lelke megnyílt felém, és mikor kiszállt testéből, az Én végtelen szeretetem visszhangjaként benne is nagy szeretet támadt. Tisztában volt vele, hogy még nem méltó Hozzám, és a tisztítóhelyre ítélte magát.

3.

Úrnapi körmenet közben

Pap: Jézus nekünk adta Önmagát

Kép: Jézus ostorozása, ahogy az ostor kampói belekapnak az Úr húsába, és letépnek 1-1 darabot az Úr testéből, az olyan, mint a kenyértörés, amikor a kenyérből tépnének le 1-1 falatot, ami táplál minket

Jézus: Kínszenvedésemkor, így az ostorozáskor is, egész testemet tetőtől-talpig felajánlottam az Atyának értetek engesztelő áldozatul, hogy Testemmel és Véremmel évszázadokon és évezredeken át táplálhassalak titeket.

4.

Úrnapi szentmisén, énekben: „ …oltárod trónján…”

Érzés: Az oltár az Úr keresztje, ahol a trón van, ahol az Úr szenvedése és kínhalála történik. Az Úr kínszenvedése és Vére ontása által adja életét azért, hogy mi élhessünk.

Jézus: Minden szentmisén az oltáromon játszódik le az Én kínszenvedésem és kínhalálom, megújulva, misztikusan. Atyám az oltáron trónra emel Engem előttetek a szenvedésem által.

5.

Kép: Mi olyanok vagyunk, mint a törött kancsók már eleve, és az Úrhoz megyünk. Az Úr gyógyít bennünket, de nekünk kell Hozzá menni.

Jézus: Senkinek sem ép a lelke, mindenki, mint törött kancsó siet Én elém segítséget kérni. Aki halálos bűnt követ el, az darabokra tört, aki bocsánatos bűnt, az csak megrepedt. Ne aggodalmaskodjatok, mert a szentgyónás szentségében megújítalak titeket, hogy újra épek legyetek.

6.

Olvastam: Egy család nyaralni ment valahová, a házban az emeletre futott a kisfiú minden gyanú nélkül, majd a szülők egyszer csak a fiuk egy sikolyát hallották. Attól a pillanattól kezdve a fiú erkölcse is romlott. Egy szabadítás során kiderült, a fiúra egy gonosz lélek telepedett rá.

Érzés: Ha egy olyan helyre megyünk, ahol egy bizonyos bűnt követtek el, a gonoszok megbújnak vagy azon a helyen tartózkodnak, majd ha oda megyünk, és lelkileg sérültek vagyunk, nagyobb támadásnak vagyunk kitéve a gonosztól

Jézus: A gonosz mindenütt ott van, de bizony van olyan szituáció, ahol erősebb kísértést tud kifejteni. Ez nemcsak a helytől függ, hanem a jelenlévőktől, a felebarátoktól, akik körülöttünk vannak. Pl: olyan lelki testvér mellett, aki mindenkiről csak jót tud mondani, te is tiszta maradsz. De ha bekerülsz egy olyan társaságba, ahol elkezdenek ítélkezni, könnyen te is becsúszol ebbe a bűnbe. Észre sem veszed, és már nyakig benne vagy.

7.

Kép: Egy fehér virág, mely búzakalászra hasonlított

Jézus: Hamarosan elérkezik a szétválogatás ideje, és kiválogatom Magamnak az érett búzakalászokat. Azokat a lelkeket, akik felkészültek, tiszták, és megértek arra, hogy szérűmbe kerüljenek.

8.

Kép: Egy tűz, majd a tűz a Szent Szívvel

Jézus: Az Én szívemet mindig szeretetlánggal ábrázolják. Ez azért van, mert Én magam vagyok a Szeretet. Nem szűnök meg lángolni.

9.

Kép: Valaki egy kígyóbőrből készült pár cipőt ad, hogy vegyem fel

Hang: Ilyet föl kéne venned

Jézus: A gonosz szédíteni akar téged a nagyon drága, finom dolgok felé, hogy vedd észre a feléd kínálkozó földi kincseket.

10.

Kép: Egy zöld virág, alakja, mint a gombóc, a virágban itt-ott van rózsaszín is

Jézus: Ez a gombócszerű zöld virág a hitben és szeretetben még éretlen gyermekeimet ábrázolja, akik lelkében némelykor felvillan egy kis érdeklődés a hit felé.

11.

Hang: Nagyon sokkal tartozol nekem

Érzés: Ezért próbálom egy kicsit behozni a lemaradást

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről

Jézus: Itt arra gondolok, hogy a te bűneid miatt is engeszteltem Atyámat kínszenvedésemmel és kínhalálommal. Tehát, az életemet adtam érted. Ezért fokozottabban gyakorold a bűnbánatot. Hozz a lelkekért egyre több áldozatot, önmegtagadást. Így tudod némileg törleszteni adósságodat.

12.

Kép: Valaki mellkasi része fehér ruhában, a szíve fordított irányban állt, a csúcsa volt felül

Hang: Fordított irányultságod ez

Jézus: Ha valami kísértést nem tudsz legyőzni és elesel, az első percekben lefelé irányulsz, fordítva, de mikor megjelenik a felismerés, a bűnbánat, a szíved helyre áll, Engem keresel.

13.

Kép: Egy fehér sírkő

Kép: Egy valaki előttem áll fehér ruhában

Kép: Egy emelvény, ahonnan a Szentháromság tagjai jönnek lefelé

Hang: Szenteket

Jézus: Fehér sírkövekkel van tele a temető, de a halottak közül nagyon kevés, aki azonnal hófehér lélekkel, a Mennybe kerül. A Szentháromság keresi a Szenteket.

14.

Hang: Magadba szívod lényemet

Jézus: Minél többet foglalkozol Velem, a Szentírással, az Én üzeneteimmel, a Szent könyvekkel, annál inkább magadba szívod egész Lényemet.

15.

Hang: Bölcsen kell szeretni

Jézus: Itt arra gondolok, hogy úgy kell szeretni felebarátaidat, hogy az ő lelki hasznukra váljék. Az engedékenység, a majomszeretet, a bűnök észre nem vétele káros számukra.

16.

Hang: Nem az a lényeg, hogy ki mit gondol másról, hanem az, hogy milyen gyümölcsöt hoz

Jézus: Egy választott gyermekem hitelességét nem az emberek különböző véleménye dönti el, hanem az, hogy milyen gyümölcsöket terem környezete számára, és saját lelke számára. Sose törődj a véleményekkel. Csak az Enyém érdekeljen.

17.

Hang: Rengeteg hely van odafönt

Hang: Segítek neked

Kép: Egy nő, balra fordulva

Jézus: Rengeteg hely van odafönn a Mennyben, ahová imáiddal, közvetítéseiddel irányíthatod környezetedből a lelkeket. A nő, aki szól hozzád az Én Édesanyám. Ő ajánlja fel neked segítségét ebben.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr3412641509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása