Isten szemével

2022.07.13. 08:27

2022.07.12.

1.

Olvastam: Te tudod, hogy szeretlek: Jézus: „Azt akarom, hogy papjaim Országom építői legyenek a lelkekben, nem pedig Országom pusztítói.”

Kép: Fény.

Érzés: Minden lélek külön-külön Isten országa, csak egy kicsit másképp.

Hang: Mint minden galaxisom, más és más.

Kép: Amikor az Úr él a lélekben, egy irányba viszi a lélek fejlődését, így mindenki más és más, de mindenki a maga kiteljesedése felé halad. Mindig van egy újabb és újabb lépés előre, ha a lélek hagyja. Valaki nem kér ebből, így nem halad előre, hanem egy helyben toporog, vagy visszafelé halad.

Jézus: Pap fiaimnak figyelembe kell venni, hogy a lelkek nem egyformák, mindegyik más és más törődést igényel. Ezt különösen a gyóntatásban gyakorolhatják. A lelki élet útján minden léleknek, tehát a híveknek ki kell teljesedni. Az egyiknél előbb történik ez, a másiknál később.

2.

Olvastam: Te tudod, hogy szeretlek: Jézus: „Mennyi elvesztegetett idő, mennyi el nem végzett jótett, mennyi akadály és botlás van a Titokzatos Testemben, mennyire elpocsékolják azt, ami Természetfeletti.”

Hang: Amit el nem pazarolhatsz.

Jézus: Az idő nagy kincs a kezetekben. Nem mindegy, hogy mire fordítjátok. Persze kell egy kis pihenés, szórakozás, de ez megfelelő arányban legyen a lelkeddel és a Velem töltött idővel.

3.

Olvastam: Te tudod, hogy szeretlek: Jézus: „A papnak a szentmisében Velem együtt valóban át kell adnia magát az Atyának, hogy aztán az Atya őt adja át a lelkeknek. Ennek kell megelőznie a pap minden tevékenységét, különben az időnek és a természetfelettinek az eltékozlásáról van szó. Különben gyökerében válik terméketlenné minden tevékenysége.”

Gondolat: Reggel ébredéskor fel szoktam ajánlani az Úrnak a napomat, minden tevékenységemet.

Kép: Ahogy felajánlok az Úrnak mindent, átadom neki a gondolataimat, cselekedeteimet, ő aranysugarat áraszt rám, befedi vele minden aznapi, velem kapcsolatos történést. Így akkor teljesen mindegy, hogy hivatalba kell szaladnom, vagy templomban vagyok, vagy beszélgetek valakivel, vagy imádkozok, minden az Úr aranysugarával van körbe véve.

Jézus: Nagyon tetszik Nekem, amikor ébredéskor a felajánlással kezded a napot. Ezeket a felajánlásokat meghallgatom és gazdagon megáldom. Mintha felajánláskor magadat, mint áldozatot nyújtanád Nekem.

4.

Olvastam: Te tudod, hogy szeretlek: Jézus: „Szent és ügyes lelki vezetők hiánya miatt sok lélek egy helyben toporog. Jó lelki vezetés mellett eljutnának a tökéletesség legnagyobb csúcsára”.

Gondolat: Bárha mi is a tökéletesség csúcsára tudnánk jutni.

Jézus: Aki a halála pillanataiban az abszolút tökéletesség csúcsán áll, az elkerüli a Tisztítóhelyet.

5.

Olvastam: Te tudod, hogy szeretlek: Jézus mondta: A papokat megtette az Ő őrzővé a földön, úgy, mint Szent Józsefet annak idején.

Gondolat: Mivel az Oltáriszentség egy szentség, jó az Ő őrzőjévé válni, amennyiben a helyzet megengedi.

Jézus: Nagyon fontos, hogy pap fiaim őrizzék a hit tisztaságát. A sok szekta rossz hatással lehet a hívek lelkére. Elhomályosíthatja a hit tisztaságát. Fontos, hogy pap fiaim a hittitkokat is őrizzék. Pl: a Szentháromság titkát, az Oltáriszentséggé átváltoztatásának a titkát, az Én Édesanyám szüzességének titkát. Az is feladatuk, hogy a Szentírást ne engedjék meghamisítani. Mindezzel Engem őriznek, Engem, az Egyház fejét.

 

 

6.

Szülővárosomban voltam Vajdaságban, Újvidéken. A Nagytemplomban, a Mária Neve templomban leborultam, és kértem az Urat, lendítse fel a templomba járó hívek közösségét.

Hang: Kívánságod teljesülni fog.

Kép: Az Úr balra fordulva az Égből nyújtotta a kezét, majd lehelyezett valamit a templomba.

Kép: Én fehér ruhában térdelek, koszorú, fátyol a fejemen, égő gyertya a jobb kezemben.

Jézus: Hogy alázattal leborulva vágyódtál, hogy egyszer teljen meg a templom hívekkel, az nagyon megható volt Számomra. Kérésed teljesülni fog. Belenyúltam a Szívembe, és egy nagy lángot, az Én szeretetemet, kegyelmekbe borítva, belehelyeztem ebbe a templomba. Azok a hívek, akik nyitott szívvel járnak, érezni fognak ebből valamit. Közben visszaemlékeztem kicsike korodra, amikor itt megkereszteltek. Keresztelésed jelképeit mutattam neked a képen.

7.

Egy szerzetesnő örökfogadalmán voltam.

Érzés: Nem ok nélkül vagyok ide helyezve a világba, de itt hasonlóan élhetek, mint a szerzetesek: csendben, tisztaságban, az Úr dolgaival foglalkozva.

Hang: Nagyobb felelősséggel jár ez.

Jézus: A szerzetesek el vannak zárva a világ zajától, a kísértésektől. Te, aki a világban élsz, jobban ki vagy téve a kísértéseknek. Nagyobb dolog megőrizni a tisztaságodat a sok-sok bűnre hajló felebarát között. Nemcsak a saját lelkedért vagy felelős, hanem a hozzád fordulókért is, és azokért, akik olvassák az írásaidat. Nem mindegy, hogy hogyan vezeted őket. A szerzetesnőknél van egy anya, és a többieknek csak rá kell hallgatni, és engedelmeskedni kell.

8.

A fatimai jelenésekről olvastam.

Gondolat: A fatimai angyal imája varázslatosan szép.

Hang: Legyen áldott az Úr akarata benned.

Jézus: Drága gyermekem, nagy szeretettel megáldalak, mert az akaratodat alárendeled mindig az Enyémnek.

9.

Olvastam: Antonio A. Borelli: Fatima, Tragédia vagy remény üzenete?: Amikor interjút készítettek a felnőtt Lucia nővérrel, többek között azt is kérdezték, hogy az „Ó Jézusom, bocsásd meg bűneinket“ imával kapcsolatban kikre gondolt a Szűzanya az ima második felében. Nem volt Lucia teljesen biztos magában, de neki az rémlett, hogy nem a Purgatóriumban szenvedő lelkekre gondolt a Szűzanya, hanem a földön élőkre, akik a legjobban rászorulnak Isten Irgalmára, hogy ne essenek a Pokolba. Különben ezt az imát az illetékes papok öntötték a jelenlegi formájába különböző megfogalmazás után.

Gondolat + Érzés: Ennek az imának pontos megfogalmazásán úgy segíthetünk, hogy mindkettőt belevesszük az imába, azaz a földön élőket is és a Purgatóriumban szenvedőket is.

Kép: Fatimai Szűzanya.

Hang: Nagyon tetszik ez Nekem.

Hang: Fogalmazd meg pontosan ezt Nekem. Így...

A Fatimai imát így is meg lehetne fogalmazni: „Ó Jézusom, bocsásd meg bűneinket, ments meg minket a Pokol tüzétől, segítsd irgalmaddal (kegyelmeddel) mindazokat a lelkeket, akik a legnagyobb veszélyben vannak a kárhozat útján, és enyhítsd a tisztítótűzben szenvedő lelkek szenvedéseit, legfőképpen azoknak, akik a legelhagyatottabbak.“

Kép: A Fatimai Szűzanya összecsapja a kezét örömében, és mosolyog.

Hang: Az ima új formája tetszik Nekem a legjobban.

Kép: Fatimai Szűzanya.

Jézus: Édesanyám és Én nagyon örülünk, hogy kiegészítetted ezt az imát, mert irgalmamat és kegyelmeimet mindenkire ki akarom árasztani, a bűnösökre és a tisztuló lelkekre egyaránt. Most lett teljes ez a fohász.

10.

Olvastam: Az Úr Jézus a felnőtt Lucia nővért tájékoztatta, hogy milyen sértések miatt van a Szűzanya Szeplőtelen Szíve körül töviskoszorú, és miért kér a Szűzanya engesztelést. Öt sértés illetve káromkodás van:

- káromkodás a Szűzanya szeplőtelen fogantatása ellen

- káromkodás a Szűzanya szüzessége ellen

- káromkodás a Szűzanya Istenanyasága ellen azzal a tagadással együtt, hogy Ő minden ember Édesanyja

- nyilvános megkísérlése annak, hogy a gyerekek szívébe ültessenek közömbösséget, megvetést és gyűlöletet a Szeplőtelen Szűzanyával szemben

- direkt sértése a Szűzanya Szeplőtelen Szívének a szentképein

Jézus: Köszönöm kislányom, hogy beírod írásodba, hogy Édesanyám miért is kéri az 5 első szombatot. Rengetegen vannak az engesztelők között is, akik ezt nem tudják.

11.

Egy világhírű énekes jött Magyarországra énekelni. Kértem az Urat, mindenkit mentsen meg a kárhozattól, aki hallja őt énekelni.

Jézus: Drága kislányom, Nálam nincs lehetetlen. Az ilyen beállítottságú közönség tagjai is az Isten gyermekei. Őket is Ő teremtette. Szép gondolat, hogy nem akarod, hogy elvesszenek. Csak azok hullanak közülük a Pokolba, akik a szabad akaratuknál fogva bezárják a szívüket Előttem a külön ítéleten. A többiek mind megmenekülnek.

12.

A magzatokért imádkoztam, és szeretettel beszéltem hozzájuk.

Kép: Egy távolkeleti kisfiú mosolygott rám, kerekebb volt az arca.

Gondolat: Kértem az Urat, engedje meg, hogy meg tudjak ölelni és szeretgetni minden babát az édesanyjuk méhében, minden lombikbabát.

Kép: Kisgyermekek, fiúk és lányok egyaránt állnak egy sorban egymás mellett.

Kép: Egy gyönyörű rózsaszín tavirózsaszerű virág, mely egyre jobban kivirágzott.

Jézus: A te kérésedet, hogy szeretgetni és kényeztetni tudd a rengeteg kis magzatot, teljesítettem. Te vagy a tavirózsa, amelynek szirmai egyre szélesebbre nyílnak, hogy befogadhassák a sok vágyakozó kisbabát.

13.

Anyukámra gondoltam, aki már elhunyt, és ott van fenn az Égben.

Kép: Lefelé néz jobbra fordulva, szinte derékszög alakban, néz minket és másokat.

Kép: Anyukám nagyon boldogan mosolyog egy vízesésnél és egy tónál a kisgyermek éves korában elhunyt ikerbátyja társaságában.

Hangom: Mama, mit csinálsz?

Hang: Amit rám bíztak. Te azt csináld, amit neked kell a földön.

Kép: Anyukám a Mennyei Atya előtt áll fehér ruhában jobbra fordulva, a Mennyei Atya balra fordulva ül a Trónon, és mond neki valamit, anyukám „igen”-nel bólogat. Érződik, hogy anyukám nem egyenlő rangú a Mennyei Atyával, de mégis nagyon szeretve van.

Kép: Anyukám nagyon boldog, fiatal arccal, kicsattan a nevetéstől, újra az ikerbátyja társaságába van. Együtt vannak, beszélgetnek.

Kép: Anyukám hajlékában van rengeteg vendéggel, nagyon boldog, fiatal alakban.

Kép: Arany fény.

Kép: Anyukám újra a Mennyei Atya előtt áll, egy szempillantás alatt került oda.

Érzés: A Mennyei Atya akarata vonzotta oda anyukámat, és ott lett azonnal.

Jézus: Drága gyermekem, örömet akarok okozni neked ezekkel a kedves képekkel. Másrészt bepillantást engedek neked a Mennyországba, ahol nincs bánat, keserűség, öregség, csak öröm és boldogság. Majd meglátod, amikor oda kerülsz, hogy milyen csodálatos ez a hely, hogy majd mennyire otthon érzed magad.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr918042758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása