Isten szemével

2022.06.01. 10:23

2022.05.31.

1.

Egy lelki testvér közölte velem, hogy egy spanyol nyelvű videoban elhangzott, hogy Luz de Maria, az Úr egy kiválasztottja hisz az ufókban. A kérdés az volt, ebben az esetben, ha igaz ez a hír, olvassuk-e az általa leírt üzeneteket.

Jézus: Ennek a gyermekemnek nagyon vegyesek az üzenetei, amit kap. Van, mikor a saját gondolatait írja le, van, amikor a gonosz beleszól, és egy bizonyos százalékban az Égiek szólnak hozzá. Mivel tévelyeg a hitét illetően, elfogadja az ufókat és hisz bennük, ezért nem javaslom nektek, hogy olvassátok az írásait.

2.

Olvastam: Maureen Sweeney-Kyle: Egyesült Szívek üzenetek: a Mennyei Atya hármas áldásáról beszél:

- Fényáldás: Megvilágítja a lelkeket, hogy hol áll Isten előtt. Aki hittel fogadja, tudni fogja, hogy mit kell tennie, hogy elkerülje a kárhozatot, és sok esetben a Purgatóriumot is.

- Apokaliptikus áldás: Felkészíti a lelket az apokaliptikus időkre. Képessé tesz megkülönböztetni a jót a rossztól, segít békével elfogadni és könnyebben elviselni a világban történő változásokat és nehézségeket. Észre fogják venni a magas pozíciókban a sátán működését.

- Pátriárkai áldás: Legteljesebb áldás. Magában hordozza a jó és a rossz megkülönböztetésének ajándékát. Segít a lelkeknek felismerni, hogy mit kell legyőzniük saját szívükben. Fel fognak ismerni a szívükben bármit, ami szemben áll a szent szeretettel. Ez az áldás mélyebbre vonja a lelket a Mennyei Atya Szívébe, és a szívek jobban oda lesznek szentelve Isten akaratának.

 

Jézus: Maureen gyermekem üzenetei teljesen tiszták, és hozzájárulnak lelketek fejlődéséhez.

3.

Egy ismerősöm mondta, menedéknek gondolta a házát előkészíteni. Kertes házban lakik. Mondtam neki, éveknek ezelőtt, amikor ott voltam nála vendégségben én exorcizált vízzel körbelocsoltam a házát, kertjét és gyümölcsfáit, mialatt ő édesapámmal beszélgetett. Nagyon megköszönte.

Érzés: Az Úr idő közben munkálkodott, semmi nem maradt nyomtalanul.

Jézus: Minden tettedet, amit a szeretet vezérlésével teszel, megáldom, és lehet, hogy előbb, de lehet, hogy később kibontakozik a gyümölcse. Így történt ezzel a férfivel, aki a te hatásodra most, évek múlva ajánlja fel menedékhelynek a lakását.

4.

A budapesti Fiumei Sírkert kápolnájában Jézus Mennybe menetele búcsúmiséjét ünnepelte. Az oltárképet néztem, mely Jézus Mennybe menetelét ábrázolta.

Érzés: Az Úr csodálatos és meleg szeretete a szívemben.

Érzés: Még az is túl kevés, hogy megcsókolom az Úr lábát, amilyen tisztelet kijár Neki.

Kép: A lelkem csókolja az Úr lábát.

Kép: Fény.

Jézus: Az oltárképen látott Mennybe menetelem mély hatást váltott ki belőled. Mutatom a látomásban, hogy annyira betöltötte a hála és a szeretet a szívedet, hogy a lelked megcsókolta a lábamat. Bárhogy is gondolod, hogy ez kevés, Én ettől is meghatódtam. Ó, bárcsak mindenki így szeretne Engem.

5.

A Fiumei sírkertben a hősökről megemlékezést tartottak a katonák, melyet távolról követtem. Díszünnepséget tartottak, amelyen szép beszédet is tartottak, és megkoszorúzták a hősök sírjait.

Gondolat: Fejet hajtok mindegyik hős előtt, hiszen mindenki a történelem része.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Kértem az Urat, erősítse meg kegyelmével a katonákat.

Kép: Az Úr föléjük tette kezét, majd a katonák megerősödtek.

Az jutott eszembe, hogy előbb-utóbb minden katona meg fog halni, úgy, mint bárki más.

Kép: Az Úr a kezébe veszi őket, mint icipici pálcika nagyságú gyermekeit, egyeseket azonnal Magához emel, másokat a helyükön hagy, majd később emeli magához őket.

Kép: Egy kevés közülük a mélybe süpped, de az imám hatására a talaj megkeményedik, így megmenekülnek a kárhozattól.

A magzat, akiért imádkozom, eszembe jutott, és mondtam neki, legyen ő is jelen, és nyugodtan simogassa meg az elhunyt hősök névtábláit.

Kép: A karomban tartottam a kis magzatot, ő odahajolt a névtáblákhoz, és megsimogatta őket a pici kezeivel.

Koszorúzás után fehér rózsaszálakat vittek a hősök sírjaihoz, és gondoltam, én is szívesen vinnék, ha tudnék.

Kép: A karjaimban rengeteg fehér rózsa, melyet egy mozdulattal a hősök névtábláihoz dobtam. Pont annyi rózsa volt nálam, amennyi elhunyt hős volt.

Anyukám sírja mögött is tartottak megemlékezést a hősökről és koszorúzást, és arról beszéltek, hogy a hős katonák a vérük árán harcolnak a haza védelméért.

Gondolat: Én is így szeretnék tenni a Mennyei otthon védelmében.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Jézus: A hősöktől való megemlékezés alatt látomásokban mutattam meg neked, hogy az ünneplő katonák fölé helyezve a kezemet örömmel megáldottam őket. A képeken a katonák iránti szeretetemet nyilvánítottam ki előtted. Sokat a tenyerembe vettem, kifejezve az ő lelki fejlettségi szintüket, másokat a helyükön hagytam. Érzékeltettem veled, hogy hitük gyengesége miatt süllyednek, de a te imáid segítettek rajtuk, és nem tudtak a mélybe hullani. Most sem feledkeztél el magzatocskádról, és a képen láthattad, hogy biztatásodra megsimogatja a hősök neveit. Míg a katonák fehér rózsával tisztelték meg a hősök emlékművét, te is vágyakoztál egy ilyen kedves cselekedetre, de nem volt virág nálad. Én pedig kérésed nélkül egy látomásban egy halom rózsát mutattam neked, amit te a hősök emlékművére helyeztél. Anyukád sírja mögött is megálltatok és hallgattátok a szónok szavát, hogy ők vérüket ontották a hazáért. És te kislányom, örök hazátokra gondoltál. Az igazi haza védelmére, amit kötelességednek érzel.

6.

Imádkoztam az abortált magzatokért és a lombikbabákért.

Kép: Sok magzat körülöttem, míg én olvasom az imát, ők követik az ima sorait.

Gondolat: Az általam választott magzatra gondoltam, akiért én magam imádkozom. Az Úrtól azt kértem, ha lehet, pap lehessen a maga idejében és környezetében.

Kép: Ő balra fordulva, mint pap, díszes papi ruhában a tabernákulum felé fordulva emeli az Oltáriszentséget.

Kép: Jézus boldog, mosolyog, a fogai is látszanak.

Jézus: Kislányom, amikor magzatokat keresztelsz, látom, hogy nagyon mélyen átérzed ezt a feladatot. Ezért engedem meg neked, hogy egy kicsit érezd a sok kis magzat jelenlétét, háláját. Még azt is megmutattam neked, hogy a magzatocskád, a te különleges bánásmódod miatt megszületik, egyszer majd valóban pap lesz. Egy képen láthatod, hogy mekkora örömet okozol Nekem azzal, ahogyan szíved mélyéből, szeretettel bánsz a te kis választott magzatoddal.

7.

Olvastam: Maria Valtorta Füzetek (1943): Jézus mondta: A II világháború során a romok között érintetlenül megmaradt egy szentostyát tartalmazó kehely. Azért maradt meg, mert távol valaki a világban szentségimádáson volt.

Gondolat: El szoktam imádkozni a rózsafüzér tizedet: „Aki az Eucharisztiában nekünk adta önmagát”. Ezentúl, arra a szándékra ajánlom fel, hogy az Oltáriszentség megmaradjon a világ végezetéig, hogy az Úr tudja táplálni gyermekeit az antikrisztusi korban is.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről, mosolyog.

Jézus: Ha a háború, mint az emberiség büntetésének egy része beteljesedik, bizony sok helyen romok alá kerül a sok szentségtartó és kehely, benne az Én Testemmel és Véremmel. Összetör Engem a sok törmelék, porrá zúznak újra. Abban bízom, hogy engesztelőim között lesznek kis hősök, akik magukhoz ölelve megmentenek Engem. Ha kell, az életük árán is. Lesznek, akik imádkoznak Szentségi Testemért, Véremért, hogy épen maradjak. Köszönöm neked az erről szóló imáidat.

8.

Szentségimádásra mentem egy templomba, de a templomot sajnos nem nyitották ki időben. Sokáig várakoztam a templom előtt annak reményében, hogy legalább egy rövid ideig lehetek szentségimádáson, de nem nyitották ki a templomot. Szomorúvá tett ez az esemény.

Hang: Képben vagyok ezzel.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Hang: De Én úgy veszem, mintha szentségimádáson lettél volna.

Kép: Egy nagy kéz egy tollal papíron húz egy strigulát, jegyzeteli, hogy ott voltam szentségimádáson.

Kép: Az őrangyalom mellettem ül a padon a templom előtt várakozva, a fejét a fejemre hajtva, vigasztalva.

Kép: Az őrangyalom az Oltáriszentség előtt térdel, imádkozik, helyettem is.

Jézus: Amikor valami jót akarsz tenni, ha nem is sikerül, a szememben a szándék a fontos. Ugyanolyan örömöt okoztál így is a szomorú várakozásoddal, mintha bent imádkoztál volna Előttem. Az őrangyalodnak nincs akadály, ő besurrant, és helyetted, a nevedben térdelve imádkozott Előttem.

 

9.

Kép: Én jobbra haladok, gyermeki, játékos mozdulatokkal.

Kép: Egy lány bókol és térdet hajt egy nagy Király előtt.

Jézus: A boldog játékos gyermeki mozdulataid a te gyermeki lelkedet szimbolizálják. Ezt szeretem a legjobban. A tanítványaimnak is ezt magyaráztam: „legyetek olyanok, mint a gyermek, mert övéké a Mennyek országa”.

10.

Hang: Én vagyok az Úr, és azt csinálok veled, amit akarok, amit Én akarok veled tenni.

Gondolat: Mindent fel szoktam ajánlani az Úrnak.

Jézus: Hallgatom a felajánlásodat, és boldogan elfogadom tőled a szabadakaratodat. Így igazán Uradnak érzel Engem, és feljogosítva érzem Magam arra, hogy úgy formáljalak téged, ahogy Nekem tetszik. Oly kevés az ilyen gyermekem. Oly ritka az olyan gyermekem, aki szabad utat ad Nekem.

11.

Sokan vannak olyanok, akik nem fogadnak el ilyen, vagy olyan üzenetet, vagy magánkinyilatkoztatást, de mégis az Igazságot követik.

Érzést: Ez még nem zárja ki, hogy tisztelettel és szeretettel legyünk egymás iránt.

Jézus: Nem az a lényeg, hogy melyik látnokban hisz egy ember, hanem, hogy az Igazságot kövesse, hogy mélyen higgyen az Evangéliumban.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr4918042748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása