Isten szemével

2022.05.24. 08:21

2022.05.23.

1.

Athanasius Schneider püspök tartott könyvbemutatót Budapesten, amelyen én is részt vettem. A könyvének a címe: Christus Vincit volt. Nagy hatást gyakorolt rám a püspök látványa és mélységes tudása.

Jézus: Drága kislányom, ezen a könyvbemutatón sok kegyelmet kaptál. Lelkedet mélyen átjárta ennek a bátor drága jó püspöknek a látása. A püspökök közül egyik legbátrabb, legkarakánabb képviselője ő az igaz Egyháznak.

2.

Az hangzott el, hogy: „Nem lesz II Pünkösd”.

Kép: Arany fény.

Hang: Világméretű beavatkozás lesz az Úr által.

Kép: A feltámadt Jézus.

Jézus: Gyermekeim, erősen higgyetek abban, hogy világméretű beavatkozás lesz a földön, mert a sok gonoszságot meg kell állítani. Mi lenne, ha a sok bűnös, tévelygő és megátalkodott teremtményemnek nem ráznánk meg a lelkület, hogy felébredjenek? Tehát, irgalmam kiáradására égetően szükségetek van.

3.

Szent Rita ünnepen, a templom udvarán jutott hely nekem és családomnak a szentmise ideje alatt, olyan sokan voltak.

a)

Kép: Az Égre néztem, az Úr föntről, az Égből lejött hozzám.

Jézus: Bármelyik templomba lépsz be, mindig örömmel fogadlak.

b)

A püspök, aki a misét celebrálta, a prédikációjában a tiltott rózsáról beszélt.

Kép: Egy rózsakert volt előttem, de nem tépek le magamnak egyetlenegy rózsát sem, mert egyik sem engem illet.

Kép: Jézus egy másik rózsát tart a kezében, és azt adja nekem.

Érzés: Ez az én rózsám lehet.

Jézus: Jól fejtetted meg a látomást, mert a te rózsád, amit Én nyújtok neked. Ez az, ami hozzád illik.

4.

Hang: Ha bántanak… Miért emlegettél Engemet?

Jézus: Sokan vannak, akik, ha sértegetik, bántják őket, Engem hibáztatnak, káromolnak, pedig egyáltalán nem tehetek róla. Nem Én kísértem bűnre a rosszakaró embereket.

5.

Szentmisén a szentáldozási sorban az ember méltóságára gondoltam.

Érzés: Nagyom mély és nagy méltósága van az embernek, amit a gonosz igyekszik ellopni és tönkretenni.

Hang: És nagymértékben sikerül is neki.

Kép: Jézus alakja.

Hang: De Én ezt nem hagyom.

Jézus: Minden emberben benne van az Isteni szikra, mert a teremtés pillanatában belekerül. Ezért egyetlen ember sem értéktelen. Tisztelni kell benne az Isteni szikrát, azt a tényt, hogy Isten saját hasonlatosságára teremtette. Mivel a gonosz gyűlöli az embert, irigy rá, ezért a kísértéseiben sokakat rábíz arra, hogy ne tisztelje a másikat. Az ilyen felelni fog a tartozásáért.

6.

A szentségimádáson a Jézus Szent Szívének családja imáit imádkoztam. Hívtam a kis magzatot, akiért szoktam imádkozni, hogy jöjjön, olvassuk együtt.

Kép: Jobb oldalról odadugta a magzatocska a fejét, és én olvastam.

Kép: De több gyermek is jött, és kifejezték, ők is akarják.

Erre minden gyermeket, magzatot hívtam, hogy jöjjenek, és imádkozzunk együtt.

Kép: Rengeteg gyermek vesz körül: oldalról, fölülről, alulról, mindenhonnan.

Kép: Jézus fehér ruhában van, áldást ad, világoskékek a szemei.

Jézus: Különös gyermekem vagy te. Az örökbefogadók közül nem látok olyat, aki ilyen szoros kapcsolatban állna az ő kis fogadott magzatával. Beszélgetsz vele, mindenbe belevonod, ami veled történik, és még imákat is olvasol neki. Mindent ért az ő lelke. Összegyűjti a többi magzattársát, és ott vannak körülötted. Nagyon tetszik Nekem ez az élő kapcsolat, ezért megáldalak az összes magzattal együtt.

7.

Azon tűnődtem, hogyan adja nekem az Úr a kegyelmet.

Kép: A lelkem, mint egy sejt, vagy egy gömb, melybe az Úr cseppeket csepegtet nem túl gyors sebességgel. Így nem folyik ki semmi, hanem a sejt, vagy a gömb együtt nő a cseppek mennyiségével.

Jézus: Amit lelkedbe csöpögtetek, a kegyelem lehet akármilyen régi, akkor is megmarad. Egymásra rakódik a sok cseppecske. Te pedig magadba szívod, és fejlődik tőle a hited és szereteted.

8.

Szent Mihály arkangyalra gondoltam.

Kép: Ő előttem, harci díszben van és mosolyog.

Magyarország őrangyalára gondoltam.

Kép: Magyarország őrangyala megmutatkozik egy pillanatra.

Érzés: Teljesen más a két angyal kisugárzása.

Jézus: Kislányom, mint ahogy az embereknek, úgy az angyaloknak is más és más a karaktere.  Más érzés az őrangyaloddal lenni, mint Magyarország őrangyalával. Más és más érzések fakadnak benned az egyik által, vagy a másik által.

9.

Hang: Ikertestvérem vagy.

Jézus: Mindenkinek van a világon egy párja, akinek a lelke nagyon hasonlít rád. Mégsem ugyanaz. Isten sok milliárd lelket teremtett, de nincs két teljesen egyforma lélek.

10.

Hang: Torkig vagyok ezzel.

Kép: Jézus képe a Szent Szívvel.

Jézus: Torkig vagyok a gonosz áskálódásaival, aki a sok kísértésével el akarja rabolni Tőlem teremtményeimet. Ezért szükség van most már a nagy beavatkozásra.

11.

Hang: Nagyon precíz vagy ebben.

Jézus: Minden hangot, képet, melyek Tőlem származnak szorgalmasan és pontosan lejegyzetelsz. Érzed, hogy mindegyiknek súlya van.

12.

A Maria Valtorta könyvekől gondolkodtam.

Érzés: Sokkal többet magyaráz benne az Úr, mint magában a Szentírás Újszövetségi részében, de mégis, ez mind csak alaptudást ad nekünk.

Jézus: Ezekbe a könyvekbe a Mennyei valóságnak csak a töredékei férnek bele. Ott a Mennyországban minden lélek részesülni fog az Isteni tudásból. Olyan arányban, ahogyan a földön élt, ahogyan próbálta elmélyíteni a tudásszomját, és érdeklődött a Szent dolgok iránt.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr9118042746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása