Isten szemével

2022.05.11. 08:20

2022.05.10.

1.

a)

Amikor először kérdeztem az Urat, menjünk-e a Szent Koronához imádkozni a Parlamentbe:

Hang (háromszor): Igen, menjünk el.

Kép: Jézus lefelé néz balra fordulva.

Hang: Én hívlak benneteket.

b)

Amikor másodszor Kérdeztem az Urat, hogy menjünk-e imádkozni a Szent Koronához:

Hang: Igen igen igen.

c)

Amikor harmadszor kérdeztem az Urat, hogy menjünk-e a Parlamentbe imádkozni a Magyar Szent Koronához:

Hang: Igen, menjetek minél gyakrabban.

Kép: Amikor a Korona előtt imádkozunk, ragyog a Korona, nagy, arany fényt bocsájt ki magából, beborítja az egész Parlamentet. Ez a szeretetsugárzás hat a politikusokra is. Ha nem mennénk oda imádkozni, a gonosz sokkal nagyobb károkat tudna okozni, mint jelenleg, a kereszténypártiak nem tudnának úgy védekezni a gonosz ellen, mint így.

Jézus: Nagyon sajátos módon tud segíteni a Szent Korona által Atyám a Parlamenti képviselők viselkedésében és gondolkodásában. Enyhíti a képviselők közötti konfliktusokat, és szeretetfényével, amit a Szentháromságtól kap, befolyásolja a vitákat, amelyek elhangzanak. Ezért nagyon fontos, hogy minél többször látogassátok meg a Szent Koronát, és imádkozzatok előtte.

2.

Kértem az Urat, tegye lehetővé, hogy Magyarország kilépjen az Unióból, amikor eljön az ideje, hogy ne tegyenek kárt bennünk.

Kép: Magyarország, a Magyar Parlament olyan, mint egy korona, amely kiemelkedik.

Jézus: Ne aggódj, hazátok sorsa a kezemben van, legszentebb Édesanyám gondoskodó szeretete magasra fogja emelni a nemzetek között.

3.

Egy lelki testvér arra kért engemet, hogy adoptáljam lelkileg a gyermekeit, imádkozzam mindegyikükért.

Jézus: Drága kislányom, Én küldtem neked lélekben gyermekeit, hogy imáid által lelkük biztonságban legyen.

4.

Szentmisén hívtam az adoptált magzatomat, hogy vegyen részt velem a szentmisén, és ha akar, csatlakozzon hozzám, amikor leborulok az Úr előtt.

Kép: A kis magzat leborul mellettem, ahogy én is.

Gondolat: A magzatomnak mondtam, megyünk szentségimádásra is.

Kép: A karjaimban tartom a babát az Oltáriszentség előtt, a magzat odahajol az Oltáriszentséghez, és feléje nyújtja bal kezét. Az Úr Jézus Magához öleli mosolyogva.

Kép: A baba előtt a nagy Oltáriszentség, a baba megfogja azt kétoldalt, mint egy játékot.

Hangom: Drága kis babám, mit tehetnék még érted, milyen kívánságod van?

Hang: Olyan akarok lenni, mint te!

Kép: Arany fény.

Jézus: Ugye látod, hogy Én is mennyire szeretem a te kis adoptált magzatodat. Hidd el, az ő lelke is érzi az Én Isteni szeretetemet. A lelke tulajdonképpen felnőtt, felnőttként gondolkodik, és vágyódik arra, hogy olyan Istenszerető váljék belőle, amilyen te vagy.

5.

A pici babákért és magzatokért imádkoztam, az Úr szívébe helyeztem őket, és kértem az Urat, hogy amelyiküknek meg kell halnia az édesanyja méhében, mártírként tartsa őket számon, akik Őérte halnak meg.

Kép: Jézus bara fordulva hallgatja kérésemet nagyon komolyan.

Jézus: Nemcsak azokat a magzatokat keresztelhetitek meg, akiket az abortusz folyamán már megöltek, hanem azokat is, akik szomorúan várakoznak édesanyjuk méhében az abortuszra. Ezzel nagy szolgálatot tesztek nekik és Nekem, mert mindnyájan vértanúk lesznek. Hiszen a keresztség lemossa róluk az áteredő bűnt.

6.

Olvastam: Maria Valtorta Füzet (1943): Jézus mondta a Szentháromságról és a Szűzanyáról: „A Mi dicsőségünk nem igyekszik egymást felülmúlni, hanem teljessé válik a másik dicsőségében”.

Kép: Két lángot egymás mellé helyeznek, így azok felerősítik egymást, mert a kettő egyesül, összekeveredik.

Kép: Az erőhullámok egymásba alakulnak.

Gondolat: Eszembe jutott az Úrral való kapcsolatom.

Érzés: Az igaz, mivel az Úr végtelen, nem lenne rám szüksége, de mégis, az én szeretetem felerősíti az Ő dicsőségét.

Kép: Ha valakivel vagyok, és a szeretetet gyakoroljuk, az egymás közti szeretetünk egymás hiányát kiegészíti, sőt, olyan gyümölcsöt hoz, ami a másik jelenléte nélkül nem jöhetne létre. Így, egyikünk a másikára nagyon jó hatást gyakorol, mert ezt az emelkedett lelki állapotot és gyümölcseit visszük és osszuk meg másokkal, így emelünk másokat is.

Jézus: Csodálatos fogalmak ezek: szeretet, dicsőség. Ha egy emberben növekszik a szeretet és a dicsőség, mint a Szentlélek gyümölcse, ezzel a szívében növekedik az Én dicsőségem is. Így van ez két összetartozó ember vonatkozásában is. Ha az egyikben nagyobb lesz a szeretet, ez olyan mély hatást vált ki a társában, hogy ő is jobban tud szeretni. Az a társ, aki az előző szeretetéből nagyon sokat kapott, nem tartja meg magának, hanem önkénytelenül továbbadja másoknak. És ha itt a földön a szeretet egészen kitejesedik, az ember eléri a Mennyei dicsőséget.

7.

Olvastam: Maria Valtorta Füzet (1943): Jézus mondta Maria Valtortának: Ő valaki más szerepét tölti be a kiválasztottságban. Valaki mást választott ki az Úr, aki elutasította Őt, így Mariát jó alanynak látta, mert látta a saját módján való törekvését. Jézus kérte Mariát, hogy imádkozzon azért a másikért, majd eljön az ideje, hogy megtudja, hogy ki ő.

Gondolat: Remélem, én nem másnak a helyét töltöm be, hanem csak a magamét.

Jézus: Hidd el kislányom, sokkal több gyermekemet próbáltam kiválasztani Magamnak, mint ahányan elfogadtak Engem. Ennek ellenére őket is szeretem. Nem engedem, hogy elvesszenek, de ha megmaradnak ebben az elhatározásban, többet fognak szenvedni a Tisztítótűzben, mint azok, akiket nem akartam kiválasztani. Hiszen ők, akik visszautasítottak Engem, nagy kegyelmet dobtak félre. Nagy lehetőséget mulasztottak el. Ez a mulasztás bűne.

8.

Egy szentmisén a pap Jézus sikertelenségeiről beszélt.

Olvastam: Maria Valtorta: Az Úr hinti a magokat, de majd csak évek múlva látszik a gyümölcse egyes helyeken.

Hang + Érzés: Sosem szabad csüggedni egy sikertelenségnek látszó eseményen.

Hang: Isten begyűjti ezt.

Gondolat: Többen el vannak keseredve, hogy hiába beszélnek a másiknak a hit kérdéseiről, nincs foganatja.

Kép: Amikor beszédünk valakihez, a beszédünk eléri a társunkat. Egyes „kiskapukon”, réseken a másik lelkébe szivárog. Lehet, hogy abban a pillanatban kigúnyol, de eljön az alkalom, amikor a beszédünk eszébe jut.

Jézus: Sok engesztelő gyermekem kesereg amiatt, hogy gyermekei, unokái, szomszédai, barátai nem értékelik a hitet, a túlvilágot, a vallásos szót. Unják, másról kezdenek beszélni. Ezt az engesztelő sikertelenségnek érzi. Azt gondolja, minden szó hiábavaló fáradozás. Tévedtek ilyenkor, gyermekeim. Nem gondoltok arra, hogy egy-egy elhintett fogalom megrögződik a szívében, és mikor küldöm a kegyelmet neki, megnyílik az ilyen szóra.

9.

Olvastam: Minden kereszthez hozzá van rendelve egy kegyelem.

Kép: Egy barna kereszt, melynek közepén egy fehér virágcsokor van.

Jézus: Ritkábbik eset, amikor először következik be a kegyelem, és azt követi a szenvedés. A gyakoribb pedig, amikor az embert meglátogatja a kereszt, és egyszer csak feltűnik a vigasztalás. Az első helyzetben erősíteni akarom az alázatban és az együttérző szeretetben az illetőt. Hogy lám, vannak nehéz napok, amit fel kell ajánlani Nekem. A második eset nagyon fontos a lélek fejlődéséhez. Mert ha sok szomorúság, fájdalom után nincs semmi vigasztalás, enyhülés, esetleg kiábrándul Belőlem a jámbor lélek.

10.

Egy szentmisén a pap Isten olyan rostájáról beszélt, amin Szent Péter apostol is fennakadt.

Gondolat: Csak egyetlen rostát szabad elismernünk, ami Isten Igazsága és Igazságossága.

Kép: Egy valaki egy szitán átpréselődik, mint egy képlékeny, könnyen összenyomható labda, és nem akad föl.

Jézus: Vannak igazak és bűnösök, és Isten mindenkit megrostál. Aki tiszta életet él, az szereti az Én Igazságosságomat, az Én rostámat, és akadálytalanul átjut rajta.

11.

Az adósságokról gondolkodtam, akár anyagi, akár lelki adósságok és károk.

Hang + Érzés: Mérhetetlen nagy adósságban van az emberiség.

Kép: A földgömb tiszta fekete, imitt-amott felcsillan egy-egy arany fényecske. Tiszta fekete felhő borítja a földet, a mélységekben van a föld.

Jézus: Most a végső időkre a bűn teljesen elhatalmasodott az emberiségben. Csak itt-ott ragyog fel egy kis fényes pont, a tisztaszívű emberek imája. Bizony a lelki adósságokat le kell valahol vezekelni. Ezért zúdul a sok szenvedés, a katasztrófák, a járványok, a háborúk a földre. Csak ez segít szegény teremtésemen.

12.

Hang: Hála néked… nagyon sokszor, köszönöm szépen.

Kép: Egy férfi eltávozik tőlem egy hosszú folyósón, a bal kezében egy cibórium, a másikban egy kehely, mely le van takarva.

Jézus: Én viszem a kezemben Testemet és Véremet, melyekkel minden szentmisén megvendégellek, és hálásan köszönöm, hogy mindig elfogadsz Engem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen.blog.hu/api/trackback/id/tr10018042742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása