2022.03.14.

1.

Olvastam: Az emberi faj több, mint 2/3-a az állat jegye alatt él, az ördögé, az ördög fiává válik. Ezekért az Úr Jézus hiába halt meg.

Gondolat: Sokkolt ez a mondat, de mindenképpen hálás vagyok az Úrnak, hogy az Istenben hívők között vagyok.

Jézus: Atyám nagyon megfontolt volt, amikor az Égből leküldött Engem a bűnös emberiség megmentésére. Nem azért, hogy az emberek töredékét mentse meg kínhalálával, hanem az egész emberiséget. Bízzatok Bennem engesztelő gyermekeim, hogy kínszenvedésemet és kínhalálomat egyesítem a ti szenvedésetekkel és felajánlásotokkal, és irgalmamat kiterjesztem minden élő gyermekemre. Csak az fog elkárhozni, aki a külön ítéleten nem kér bocsánatot Tőlem, és nem Engem választ, hanem ellenségemet. Legyen az illető lelke skarlátvörös akár, mégis megmentem, ha mindent megbán, és leborul Előttem. Ha az emberiség 2/3-át hagynám elveszni, milyen Megváltó lennék Én? Jól véssétek be, Én végtelenül irgalmas Isten vagyok.

2.

Gondolat: A lélek fizikai testbe van bezárva korlátok közé, és nem tehet meg mindent, amit csak akar. Ezek a feltételek mellett kell fejlődnie.

Kép: Egy lélek egyenesen halad előre.

Jézus: Az emberi testnek megvannak a maga korlátai. A fizika törvénye szerint működik. A test bizonyos mértékig a lelket is korlátozza. Minél jobban elmerül valaki a világban, annál inkább lelke akadályokba ütközik, és nem tud fejlődni. Ha viszont kiszabadul a világ bilincseiből, a gonosz kísértéseiből, egyre szabadabb lesz a testtől a lélek, és előrefelé tud haladni a végső célja, az örök élet felé.

3.

Olvastam: Isten az emberért van.

Gondolat: Az ember pedig Istenért létezik.

Jézus: A Szentháromság megteremtette az embert, hogy átadja azt a hatalmas szeretetet neki, amely Tagjai között van. Természetesen, ez együtt jár azzal, hogy az emberért van Isten, és az ember pedig Istenért.

4.

Olvastam: Egy illetőnek álmában megmutatták a Szentháromságot, de nem Személyek formájában, hanem úgy, hogy a Szentháromság szeretethullámai, lángjai hogyan ömlenek egymásba, szinte örvénylő szerűen, mintha 1-1 új galaxis is születne.

Kép: Lángokban álló tüzes hullámok egymásba ömlenek, mint az örvények. Ezek a hullámok három felöl hullámzanak egymás felé, és a közöttük lévő központ felé.

Jézus: Nagyon nagy titok a Szentháromság, emberi ész fel nem foghatja. Próbáltam ebből a titokból képet mutatni neked, hogy a köztünk lévő szeretet egymásba olvadásából szinte vége hossza sincs a teremtésünknek.

5.

Olvastam: Maria Valtorta: Füzetek (1943): Jézus mondta: Isten visszahúzódik Mennyei magasságába, mikor látja, hogy az ember elutasítja a szeretetét, és csak a testért él. A mélységből kinyúlnak a sátán csápjai, és az ember istennek kiáltja ki magát, és az igaz Istent átkozza. Az Ég bezárul. Már ez is egy nagy kegy, hogy bezárul az Ég, mert így visszatartja villámait, amit az emberek megérdemelnek. Az Úr dicsőséges második eljövetelekor Jézus Istenként jön, mint Ítélőbíró, az ítélet szigorú, könyörtelen, és általános lesz, és azért halasztják az időpontját az Égiek, mert különben sokkal többen kerülnének a pokolba, mikor meghalnak.

Érzés: Ezért nem érdemes sürgetni annak időpontját.

Jézus: Gondold el kislányom, hogy Isten milyen nagyon kell hogy szeretsse az embert, hogy a halálos bűnei közben nem sújt le rá azonnal. Inkább eltávolodik tőle, és vár türelmesen. Nagyon hálásak lehettek ezért az irgalomért. Ha ez nem így lenne, emberek milliárdjai kerülnének a pokolba. Atyám jól ismeri gyermekei természetét, gyengeségét, és mindent megragad ahhoz, hogy elérkezzen a megtéréshez. Már rég megtörtént volna a Nagyfigyelmeztetés és az Én dicsőséges második eljövetelem, de még ad időt, hogy megmentse szeretett gyermekeit a kárhozattól.

6.

Olvastam: Maria Valtorta: Füzetek (1943): Jézus mondta: Az embereket egy ellenkezést nem ismerő parancs ítéli majd meg, és választja szét őket.

Érzés: Jobb, ha most kezdjük magunkat Isten Igazságához igazítani, mert különben kellemetlen meglepetésben lesz részünk.

Jézus: Azért a Nagyfigyelmeztetés Isten türelmének a határa, mert akkor minden egyes ember 6-7 éves kor felett láthatja Istent és a saját bűneit az Ő szemével. Meggyőződhet az Igazságról. Akik erre sem térnek meg, ellenségem markába jutnak.

7.

Az igazi tudásról gondolkodtam, hogy valójában mi az.

Érzés: Nem teljesen azt jelenti, hogy mennyi információ van a fejünkben a világ dolgairól, hanem a szeretet gyakorlása, szenvedés vállalása tudatosan. Amikor tudjuk, hogy földi ésszel tekintve magunk ellen cselekszünk, és szeretetet gyakorlunk másokkal szemben, utolsó helyre téve magunkat, szinte mártíromságra vállalkozva.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Jézus: Egyetértek veled, de még kiegészítem valamivel, a jó és a rossz megkülönböztetésének ajándéka. Ebben rejlik a bölcsesség. Lehetséges, hogy egy öregember ezen az alapon bölcsebb, mint egy ötdiplomás fiatalember.

8.

Hang: Nagyon tisztán látsz Engemet.

Kép: Jézus képe a torinoi lepelről.

Jézus: Van, akinél nincs egyensúlyban az Irgalom és Igazságosság az Én Isteni Szívemben. Túlcsordul az Irgalom, és eltűnik az Igazságosság az illető előtt. Az ilyen egy gyenge bábnak képzel Engem. Azért mondom, hogy te jól látod az Én Szívemet, mert Rám az Irgalom és Igazságosság egyensúlya vonatkozik. Vannak olyan vallásos emberek, akiknél az Én Igazságosságom kerekedik felül. Ők szeretnek a bűnösök felett keményen ítélkezni, és ijesztgetni őket. Az ilyen ember sem lát Engem tisztán és bölcsen. Nálad az egyensúly a helyén van.

9.

Olvastam: Maria Valtorta: Füzetek (1943): Jézus: „Miből áll a méz? Ezernyi virág nedvéből. Miből áll a tökéletesség? Ezernyi áldozat gyümölcséből.”

Érzés: Sokféle áldozatot kell hozni, nemcsak egyfélét.

Gondolat: Az apróságokat is felajánlom az Úrnak.

Kép: Egy nagy rózsaszín masni.

Jézus: A szentek titka a nagy alázatosság mellett az áldozatosság. Külön művészet kell hozzá, hogy az ember észrevegye a különféle áldozatok sokaságát, hogy mit vállalhatna. Annál tökéletesebb egy keresztény ember, minél többféle áldozatot hoz. De ez ne olyan l’art pour l’art legyen, az áldozat az áldozatért, hanem valami nemes cél érdekében folyjon. A képen a nagy rózsaszín masni azt jelképezi, hogy a legkisebb áldozatokkal is örömöt szerzel Nekem.

10.

Olvastam: Luisa Piccarreta: Jézus, a keresztre feszítése előtt az Isteni Szeretettől megrészegülve, melyet a teremtményei után érzett, vágyakozás töltötte el a halálos ágy után, azaz a kereszt után.

Érzés: Csak a hatalmas szeretet által, amit az Úr belénk ültet, tudunk hősies szeretetet cselekedni.

Jézus: A lelki fejlődésnek egy nagyon magas fokán kell lenni annak, aki úgy szeret Engem, hogy már alig várja, hogy meghaljon a betegségében. Én példát mutatva az ilyeneknek, a kínszenvedésem ellenére alig vártam kínhalálomat. Mégpedig azért, hogy beteljesítsem Atyám akaratát, és megváltsalak benneteket. Lángolt a Szívem, miközben kínok mardosták a testemet.

11.

Hang: Azt akarom, hogy méltóságom legyél.

Jézus: Viseld méltósággal a Tőlem kapott feladataidat. Így növeld felebarátaidban azt az érzést, hogy méltóképpen tiszteljenek Engem.

12.

Hang: Legbensőbb szerepköröm.

Jézus: Az Én hangjaimmal és látomásaimmal a legbensőségesebb Lényemet mutatom meg gyermekeimnek.