2022.01.25.

1.

Egy engesztelő társsal arról beszélgettünk, hogy a mostani világban az életet Isten segítsége nélkül nem lehetne kibírni.

Érzés: Az Úr minket úgy tölt el kegyelmekkel, mint annak idején a Mennyei Atya és a Szentlélek eltöltötte Jézust a szenvedése folyamán, azért, hogy Jézus a keresztfán lehelje ki a lelkét, ne pedig előtte. Egy hétköznapi ember már maga az ostorozásba belehalt volna.

Hang: Megkönnyítem ezeket a napokat.

Jézus: Most előrefelé tekintve lehetetlennek tűnik számotokra, hogy kibírjátok a rátok váró megpróbáltatásokat. De ahogy eljön az ideje ezeknek, feltöltelek benneteket elszántsággal és nagy bátorsággal. Elveszem az aggodalmat és félelmet. E nélkül tényleg nem bírnátok ki, és idejekorán kilehelnétek a lelketeket.

2.

Arról volt szó, hogy amikor a Szentlélek Isten eltölti az ember lelkét és szellemét, pl: bátorsággal, vagy egyéb karizmákkal.

Jézus: Már most, a Nagyfigyelmeztetés előtt is képes a Szentlélek változásokat okozni bennetek. Például sokan megkapják a lélekben nyugvást, amelyben teljes békét, felemelkedettséget, nyugalmat éreznek. Másoknak különleges ajándékokat ad, melyek maguktól nem lehetnének, és nem működhetnének, például: tanítás, gyógyítás, szabadítás stb. A legnagyobb beavatkozás a Nagyfigyelmeztetéskor történik majd. Egészen megváltoznak az Én megtért gyermekeim. Nemcsak hinni fognak, hanem rengeteg erény jelentkezik bennük. Megnő a szeretet, a bátorság, az állhatatosság, az áldozatkészség lelkükben. A legnehezebb feladatokat is lelkesen és boldogan vállalják. Pedig azelőtt egyáltalán nem ilyenek voltak.

3.

Olvastam: Kézirat a purgatóriumból: Jézus a lelket próbatétellel tisztítja meg. Minél nagyobb tervei vannak a lélekkel, annál nagyobb a próbatétel is.

Kép: Fény.

Olvastam: Agredai Mária: Szűzanya élete: Amikor a kis Mária a templomban nevelkedett szűz lányként, a gonosz mindenféle módon támadta őt. Többek között a többi szűz lány társa szívébe irigységet és féltékenységet ültetett. Sokat piszkálták Máriát, és végül a nevelőknek is bepanaszolták őt. Így készítette fel a kis Mária lelkét az Úr dolgokra, és csiszolta őt.

Gondolat: Hasonlókat kellett nekem is átélnem iskolás éveim alatt, és később is. Valószínűleg engem is felkészít valamire az Úr.

Jézus: Azoknak a gyermekeimnek, akiknek itt a földön sok szenvedést, próbatételt engedek meg, sokkal kevesebb az esélyük a tisztítóhelyi szenvedésekre. Tehát, könnyebben bejuthatnak egyenesen a Mennyországba. Céltudatosan alakítottam így már gyermekkorodtól kezdve az életedet, hogy ellenségem társaidon keresztül sok bántást adjon neked. Ha ezek a megpróbáltatások nem lennének az életedben, se régen, se ma, sokáig kellene várnod az üdvösségedre. Ez is azt bizonyítja, hogy a szenvedés azoknak a sajátja, akiket nagyon szeret az Úr.

4.

Olvastam: Luisa Piccarreta: Jézus mondta: Minden rossz szó az Úr trónjához kerül. Nem csak egyszer, hanem sokszor, mindahányszor kimondják.

Kép: A rossz szóból sokkal több van, mint a jóból, ami felkerül az Úr trónjához. A jó szó és a szeretet szavai világító fénysugárként jelenik meg.

Érzés: Ezért kellenek az áldozatok is.

Jézus: Atyámat fölöttébb elszomorítja az a sok rossz szó, ítélkezés, rágalmazás, közömbösség, szeretetlenség, káromkodás, és ha őszintén szereted Őt, sok időt szánsz arra, hogy megvigasztald. Mert a te szavaid szeretetet, fényt sugároznak föl Hozzá, a sok rossz szó bánatot okoz.

5.

Olvastam: Luisa Piccarreta: Jézus mondta: A hála a kulcs az Isteni kincsekhez.

Kép: Mennyei kincstárban vagyok, valamit választok ott magamnak. Az Úr ad hozzá még ezt-azt.

Jézus: A hálát mindenki szereti és igényli, Isten és ember egyaránt. Ha valamit kapsz és megköszönöd, arra készteted az adományozót, hogy újra és újra megajándékozzon. Istennél is így van ez, csak Ő önzetlenségében egyre jobban viszonozza jóságodat. Ezt látod a képen is.

6.

Arról volt szó, hogy az Úr kinek és milyen esetben fogja megszaporítani az ételt a szorongattatás idején.

Jézus: A nehéz időkben ezt a szaporítást nem mindenkivel teszem meg, csak akinek nagyon erős a hite, Istenszeretete és áldozatvállalása.

7.

A Szentháromság családjáról volt szó.

Hang: Te Hozzánk tartozol.

Kép: Az Úr előttem áll fehér ruhában, szelíden, egyszerűen, de mégis, mint a Király.

Jézus: Minden hívő és engesztelő gyermekem, így te is, a Szentháromság családjába, mint nagy közösségbe tartozol. Az, hogy te Hozzánk tartozol, azt jelenti, hogy mint a többiek, mint a Szentháromság gyermekei, te is az Atyához, a Fiúhoz, és a Szentlélekhez tartozol.

8.

Szentmisén a jászolban fekvő kis Jézusra tekintettem.

Kép: A kis Jézus arca a töviskoronás Jézusévá változott. Csupa vér volt a feje és arca.

Kép: Jézus fején töviskoszorú, csupa vér az arca, a vér a koszorú felől folyik az arcába. Jézust felfelé nézve szemlélem, Ki nagyon szenved, mintha a keresztutat járna.

Kép: Valami csupa vér.

Kép: Jézus ruhátlanul ül balra fordulva, testéből, fejéből ömlik a vér, mintha teljesen meg lenne alázva.

Hang: Gyászoló szívemmel.

Kép: Jézus lefelé néz, mint a Getszemáni kertben, és szomorkodik.

Jézus: Azt mutattam neked a szentmisén, hogy a szeretetet és örömet hozó jászolos kis Jézus ugyanaz a második Személy, Akinek értetek el kellett szenvednie a töviskoronát. Majdnem egyidejűleg, rövid pillanatok alatt láthatod Jézus töviskoronás fejét, és ahogy vonszolta magát a keresztúton. Ezzel növelni akartam benned együttérző szeretetedet Irántam. A sok-sok vér, majd Én, ahogy ontom Magamból, a háládat akarja megerősíteni benned. Tudod-e, kit gyászolunk legjobban? Azokat, akik meghaltak és elkárhoztak. Ők az igazi halottak. Ugyanaz szomorít el, mint ami a Gecemániban. Azért szomorkodtam, mert előre láttam a pokol felé menetelő gyermekeimet, akikért meg fogok most halni. Ma ugyanez a gondolat bánt. Fájón nézem a bűnben elmerült emberiséget. Vajon sikerül-e megmenteni őket a szörnyű kárhozattól?

9.

Hang: Had jövendöljem meg ezt.

Kép: Kék fény.

Kép: Jézus arca a torinoi lepelről.

Jézus: A kék fény azt jelenti, hogy minden rossznak egyszer vége lesz, és a második dicsőséges eljövetelemmel az Én békémet hozom nektek. A torinoi leples arc emlékeztet arra titeket, hogy ne szomorkodjatok, mert lesz még feltámadás.